کانسپت کادیلاک Interspace معرفی شد. جدیدترین تجربه خودروهای لوکس

[ad_1]

برند کادیلاک در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی لاس وگاس از این کانسپت پیشرفته رونمایی کرد. مفهوم دو نفره بخشی از یک مجموعه فضایی به نام Interspace است. همانطور که از نام آن پیداست، روی فضای داخلی، آرامش و یک تجربه جذاب در سفر تمرکز دارد.

کانسپت Cadillac Interspace مروری بر خودروهای پیشرفته در سال های آینده ارائه می دهد. همانطور که انتظار می رفت، این کانسپت به یک پیشرانه تمام الکتریکی و کادیلاک به فناوری تمام اتوماتیک مجهز شده است.

این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی به ساکنان InnerSpace اجازه می دهد تا آزادانه با محیط و حتی خارج از خودرو تعامل داشته باشند.

از نظر طراحی، بدنه کانسپت کادیلاک Innerspace شبیه به یک خودروی اسپورت است و ارتفاع کلی آن بسیار کوتاهتر است. به خصوص سقف نیز با درهایی برای ورود و خروج آسان از کابین باز می شود.

کابین این کانسپت در واقع یک سالن مجلل متحرک است و تمرکز آن بر استفاده از متریال با کیفیت و آخرین تکنولوژی است. از آنجایی که این کانسپت کاملاً مستقل است، شیشه های زیادی در کابین استفاده شده است تا دید بهتری نسبت به اطراف به سرنشینان بدهد.

اما بدون شک یکی از جذاب ترین عناصر کابین فضای داخلی کادیلاک، نمایشگر پانوراما است. این نمایشگر در واقع رابط بین مسافر و خودرو است و به کمک واقعیت افزوده می تواند تجربیات بسیار متفاوتی را در سفر برای آنها ایجاد کند.

کادیلاک تاکید می کند که سطح صدای ورودی به کابین مفهومی بسیار کم است. یکی از دلایل آن استفاده از لاستیک های گودیر است.

برایان نسبیت، مدیر استودیوی طراحی و معماری پیشرفته جنرال موتورز، در بیانیه ای جالب گفت که برقی شدن و فناوری خودرو نقش خودروها و تجربه مشتری را تغییر خواهد داد.

وی در ادامه گفت که این مفاهیم و سایر مفاهیم مشابه، حمل و نقل را بخشی از رفاه مصرف کننده می کند و به جای زمان، به آنها وقت شخصی می دهد.

ناگفته نماند که کانسپت Cadillac Interspace از خط تولید عبور نخواهد کرد، اما قطعاً عناصر طراحی و برخی از فناوری های موجود در آن به مدل محصول این شرکت منتقل می شود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما