چهار تلاش نافرجام حسین زاده برای گلزنی (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1800337/56

زمان: 15:23
1400/10/04

کادو: 1,884

امیرحسین حسین زاده می توانست نام خود را در گلزنان دیدار دیروز مقابل شارخودرو مطرح کند اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش “ورزش سه”، اگر بخواهید لیستی از بازیکنان بدشانس هفته یازدهم لیگ برتر تهیه کنید، قطعا نام امیرحسین حسین زاده جزو نفرات اول این لیست خواهد بود. بازیکن جوانی که حداقل 4 بار تا آستانه باز شدن دروازه شهر راه رفته اما هر بار با دست خالی مقابل دروازه حریف برگشته است.

توپ مهدی پور در میانه زمین شهر خودرو و پاس او به حسین نژاد در چند متری این جوان جلوتر بود. او با تصمیم درست و ضربه های کناری، بریدگی و شوت های دیدنی توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد که پرش از راه دور و پاسخ عالی دروازه بان میلاد فراهانی توپ را به کرنر فرستاد تا این بازیکن جوان نتواند یکی از بهترین ها را به ثمر برساند. اهداف زیبا یک هفته امتیاز بگیرید

این یکی از 4 موقعیت مهمی است که یک بازیکن جوان استقلال در دیدار مقابل شارخودرو به دست آورده و موفق به گلزنی نشده است. او اولین فرصت خود را در آخرین ثانیه نیمه اول به دست آورد. کرنر ارسالی مهدی پور توسط مدافعان خودرو برگشت داده شد. توپ از پشت محوطه جریمه به حسین زاده رسید و او با دریبل داخل خانه پشت سر مدافع حریف دریبل زد و زمانی که فرصت خوبی برای شوتزنی داشت، ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

این بازیکن در نیمه دوم نیز فرصت خوبی برای گلزنی از دست داد. بازیکنان استقلال از سمت راست با پاس مهدی پور به سمت یاماگا حرکت تیمی خوبی داشتند. رودی پس از ارسال بازیکن به داخل محوطه دروازه به زستد رسید و این بازیکن با پای پشتی تصمیم جالبی گرفت و توپ را برای حسین زاده ارسال کرد که در پشت محوطه جریمه منتظر پذیرش توپ بود اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. هدف

آخرین موقعیت از دست رفته این بازیکن نیز به دقایق پایانی بازی برمی گردد. جایی که رضا آذری در محوطه جریمه توپ را به حسین زاده رساند و این بازیکن نیز ضربه محکمی زد و توپ را به سمت دروازه حریف چرخاند، همه فکر می کردند توپ به درون دروازه و حتی فرهانی مدافع شارخودرو نفوذ کرده است. او به تنهایی مشغول تماشای صحنه بود، توپ با اختلاف کمی به بیرون از تیرک دروازه رفت و حسین زاده با عصبانیت روی زمین نشست و به بدشانسی اش فحش داد!

در هر صورت تلاش گسترده این بازیکن برای گلزنی و بازکردن دروازه شهر بی نتیجه ماند. امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی که با وجود سن کم به یکی از مهره های کلیدی شاگردان فرهاد مجیدی تبدیل شده است، انتظار می رود در بازی آینده شکست را جبران کند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما