چرا به دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشیم؟

در طی جلسات هفتگی حضوری که برای داوطلبان کنکور تجربی مشهد برگزار خواهیم نمود، آزمونی از مطالب خوانده شده در طی هفته از ایشان خواهیم گرفت تا وضعیت درسی و شرایط ایشان به درستی مشخص گردد. در مصاحبه ها و گفت و گوهایی که با برترین مشاوران کنکور ایران داشتیم بهترین روش جمع بندی کنکور را از ایشان جویا شدیم که، در ادامه مقاله خلاصهای از نظرات برترین مشاور های کنکور ایران را به سمع و نظر شما خواهیم رساند .مورد اول که مورد اشاره قریب به اتفاق مشاورین برتر کنکور بود ،متفاوت بودن شیوه های جمع بندی برای امتحانات مدرسه نسبت به امتحان کنکور است و از آنجایی که دانش آموزان برای امتحانات مدرسه هر روز فقط و فقط یک درس را امتحان میدهند اما ،در کنکور در یک بازه زمانی بسیار کوتاه و محدود مجبور هستند به بیش از ۸ عنوان درسی و بیش از ۴۰ کتاب درسی پاسخگو باشند.

از آنجا که اولویت اول مشاوران ۱۰۰ حفظ رضایت دانش آموزان و داوطلبان کنکور است، در طول دوره مشاوره هر زمان که نظر، انتقاد یا پیشنهادی درباره عملکرد مشاور خود داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ (داخلی ۳) اطلاع دهید تا در همان روز رسیدگی شود. باید اولویت بندی کنید هم در مورد درسها و در مورد سرفصل هایی که برای کنکور میخوانید. اما اگه رتبه برتری رو پیدا کنین که مسئولیت پذیر باشه، (معمولا اینجور مشاورا تعداد زیادی شاگرد ندارن و معروف هم نیستن). سامان سلامیان اولین مدرس ریاضی در شبکه رادیویی فرهنگ برنامه نکتهها و گزینهها مدرس رتبه های یک ، سه،11، 35،26، 42 ، 51 ،80 و 93 میباشند.

الویت در انتخاب رشته همیشه با علاقه هست. شرایط روحی خیلی بدی داشتم و همیشه تو خونه بودم. در درجه اول همیشه این موضوع رو به یاد داشته باشید که خود شما قراره در رشتهای که قبول میشید تحصیل کنید نه شخصه دیگه، پس شما تصمیم آخر رو با توجه به علاقتون میگیرید و نباید بذارید دیگران براتون تصمیم بگیرن. بگذارید در گام اول کمی دربارهی بودجهبندی حرف بزنیم. اگر قصد داشتید یک گام فراتر بروید و در کنکورهای آزمایشی تراز بالا بیارید بعد از تمرین کامل میکرو طبقه بندی گاج می توانید به سراغ انتشارات سفیر خرد بروید که نمودار های درختی و تست های تالیفی سخت تری را در خود جای داده است. در این مطلب اگر همراه ما باشید، بسیاری از دغدغه هایتان در مورد کنکور انسانی رفع خواهد شد و دید روشن تری نسبت به کنکور خواهید داشت و با مسیری که به شما برای موفقیت نشان می دهیم می توانید با رعایت گام به گام آن ها احتمال قبولی خودتان را در کنکور انسانی تا حد زیادی افزایش دهید. پلی است که باید از آن عبور کرد و شما برای رد شدن از آن پل باید ابزارهای لازم را برای خودتان فراهم کنید و تکنیک های لازم را به کار بگیرید.

در درجه دوم یادتون باشه که شما بعد از اتمام دانشگاه تو بازار کاری رشته تحصیلیتون مشغول به کار میشید، بنابراین بدون اینکه خجالت بکشید تنها به رشتههایی فکر کنید که به اونها بهترین مشاوره ی کنکور علاقه دارید. سال دوم رتبم 4 هزار شد. سال اول هیچی در مورد نحوه کنکوری خوندن و این چیزا نمیدونستم اما واسه سال دوم همه چیو خوب یاد گرفته بودم . نمیشه اینجا برای همه شما عزیزان یه نسخه ثابت گفت ولی می توان گفت که بسیاری از دانش آموزان که با درس و تحصیل مشکل دارند در قدم اول اصلا مفهوم تحصیل را خوب متوجه نشده اند و دوم چون روش خواندن صحیح را نمی دانند و منابع متناسب با خود را هم تهیه نکرده اند نتیجه خوبی نمی گیرند و در نتیجه بی انگیزه و سست می شوند.

استاد برای فیزیک هم منبعی مثل مهر و ماه به این شکل هست ؟ شما به عنوان کسی که میخواهید در کنکور انسانی شرکت کنید باید توجه داشته باشید که کنکور یک رقابت است؛ رقابتی که در آن قرار است شما را بر اساس نتایجی که به دست میآورید ارزیابی کنند و نه بر اساس علم و دانشی که دارید. قبل از انتخاب رشته حتما مشورت بگیرید به این دلیل که اگر بعد از انتخاب رشته در دانشگاه سراسری روزانه قبول بشید ولی به دلیل نداشتن علاقه به رشته و یا هر دلیل دیگهای از تحصیل خودداری کنید، از شرکت در کنکور سال بعدش محروم هستید. در این مقاله پیشنهادات از تجربیات پشت کنکوری های موفق به همراه نکاتی که در مصاحبه بیان کرده بودند، ذکر شد. محمد مولوی سرند که در مدارس دولتی تحصیل کرده است، می گوید: در کلاس های کنکور هم شرکت نکرده ام و اعتقاد دارم اگر هدف مشخص باشد در همین مدارس هم میتوان موفق بود. شما هم میخواید پشت کنکور بمونید؟ آموزشگاه آنلاین کنکور آموتک، مشاوران عالی را گرد هم آورده و به شما کمک میکنند تا این پروسه را با کمترین تنش پشت سر بگذارید. استاد من پشت کنکوریم و تمام کتابایی که دارم از مشاوران برامم مقدور نیست که دوباره کتاب بگیرم به نطرتون با همین منابع برم جلو یا پی دی اف این کتابارو تهیه کنم ؟

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما