چرا آمازون و سایر خرده فروشان بیت کوین را به عنوان روش پرداخت نمی پذیرند؟ – زومیتی

[ad_1]

از زمان انقلاب ارزهای دیجیتال و استفاده گسترده از بیت کوین ، دنیای ارزهای رمزنگاری شده همواره مشتاق استفاده از ارزهای دیجیتال در زمینه های مختلف بوده است. با این حال ، برخی به دلیل خصوصیات بیت کوین به بیت کوین روی آورده اند ، در حالی که برخی دیگر به دلیل محبوبیت اخیر جذب آن شده اند.

به گفته Mika Uso ، مدتی پیش شایعه ای وجود داشت مبنی بر اینکه آمازون بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت قبول می کند. اما طولی نکشید که شرکت شایعات را برطرف کرد. چرا آمازون از پذیرش بیت کوین خودداری کرد؟ اگر بیت کوین واحد پول باشد ؛ چرا آمازون و سایر خرده فروشان آنلاین ارز دیجیتال و سایر روش های پرداخت ارزهای رمزنگاری شده را نمی پذیرند؟

چرا آمازون بیت کوین را قبول نمی کند؟

بیت کوین

هدف خرده فروشی به عنوان یک تجارت ، فروش هرچه بیشتر محصولات است. این اولین بار نیست که مشتریان از فروشگاه می خواهند روش های پرداخت جدیدی ارائه دهد. به عنوان مثال ، فروشگاه های فیزیکی به تدریج از پذیرش پرداخت های نقدی به پذیرش کارت های اعتباری تغییر حالت می دهند.

امروزه بسیاری از فروشگاه ها از سیستم های پرداخت مبتنی بر تلفن های هوشمند ، کارت های هدیه و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. اما هنوز چرا ما شاهد پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در فروشگاه ها نیستیم؟ بیش از یک دهه از ظهور بیت کوین می گذرد و امنیت یکی از ویژگی های کلیدی این ارز دیجیتال است. کاربران زیادی هستند که می خواهند از این فناوری برای پرداخت های خود استفاده کنند.

مقالات مرتبط:

آمازون مزون و سایر خرده فروشان آنلاین هنوز به طور رسمی در مورد رد ارز رمزنگاری شده اظهار نظر نکرده اند. علیرغم شایعات مختلف درباره پذیرش بیت کوین ، آمازون مزون به سادگی آنها را تکذیب کرده و اطلاعات دیگری در مورد آن منتشر نکرده است. دلایل و نگرانی های آشکاری وجود دارد که ممکن است مانع پذیرش بیت کوین در آمازون و سایر خرده فروشان شود.

قیمت ها و نوسانات

نوسانات ارز ، نرخ تغییر ارزش آن ، سریعتر و غیرقابل پیش بینی تر از ارزهای فیات فعلی در سراسر جهان است. همه ارزهای جهان در نوسان هستند ؛ شاخصی که پیش بینی آن دشوار است ؛ اما از آنجا که ارزهای خاص هر کشور به اقتصاد محلی آن منطقه بستگی دارد ، محاسبه نوسانات آن بسیار ساده تر خواهد بود. همچنین ، تاریخ نشان داده است که ارزهای فعلی فیات مانند دلار ، پوند و یورو دارای نوسان قابل توجهی نیستند. اما در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی چنین نیست.

افزایش شدید قیمت بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده دلیل اصلی عدم پذیرش آن در آمازون و سایر خرده فروشان آنلاین است.

ارزهای دیجیتال دارای شاخص نوسان بالا و غیرقابل پیش بینی هستند ، که در صورت پذیرفته شدن به عنوان روش پرداخت ، سودآوری را دشوار می کند. قیمت محصولات مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده می تواند در کمتر از یک ماه یا یک روز به طور چشمگیری تغییر کند و این وضعیتی است که هیچ یک از مدیران خرده فروشی آمادگی مواجهه با آن را ندارند.

علاوه بر این ، هر مبلغی که می توانید برای خرید یک کالا به آمازون بپردازید می تواند در مدت زمان کوتاهی بسیار کمتر از ارزش واقعی محصول باشد و می تواند بر درآمد نهایی آمازون آمازون تأثیر منفی بگذارد.

بد نامی

هکر

ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر ارزها و روش های پرداخت شهرت ضعیفی دارند. بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده برای اولین بار در حدود 10 سال پیش با اطمینان از حریم خصوصی و امنیت به جهان معرفی شد و این قابلیتی است که بانک های استاندارد و کیف پول های آنلاین در آن زمان نمی توانستند ارائه دهند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که فقط مجرمان از بیت کوین استفاده می کنند

این ویژگی باعث می شود بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی برای پرداخت و انتقال پول گزینه ای عالی برای علاقه مندان به حریم خصوصی و افرادی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند باشد. البته این ویژگی مجرمان را تشویق به استفاده از بیت کوین کرد.

در همان زمان ، محیط ارزهای رمزنگاری شده به دلیل انتشار داستانهای هولناکی که در دارکوب منتشر شد ، بسیار متشنج بود ، که باعث شد بسیاری از مردم از بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنند ، به ویژه فقط بازارها و فعالیتهای غیرقانونی دارکوب. اگرچه این تصور غلط برطرف می شود ، اما اکثر خرده فروشان ترجیح می دهند تصویری قانونی و دوستدار خانواده داشته باشند. تا زمانی که مردم از ایده ارزهای دیجیتالی ناراحت باشند ، بعید است اکثر فروشگاه ها از آن به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

قوانین دولتی وجود ندارد

در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال ، مقررات دولتی یک موضوع بسیار حساس است. ناگفته نماند که بسیاری از مردم در ابتدا به دلیل نبود مقررات دولتی جذب بیت کوین شدند. بسیاری از افراد و مشاغل کوچک و ارائه دهندگان خدمات ایده بازار آزاد ارزهای رمزنگاری شده را که به هر نحوی می توان از آنها استفاده کرد پذیرفته اند. اما فقدان مقررات به معنای عدم حفاظت است.

مقررات زیاد استفاده از ارزهای دیجیتال مطمئناً می تواند تأثیر منفی بر این بازار داشته باشد. اما اکثر خرده فروشان می خواهند مطمئن شوند که ارز مورد استفاده آنها امن است.

به دلیل ماهیت استثنایی ارزهای دیجیتال ، اجرای قوانین معنادار برای دولت ها دشوار خواهد بود. برخی از کشورها مانند چین استفاده از بیت کوین را به طور کامل ممنوع کرده اند. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا بازار ارزهای رمزنگاری شده به درستی تنظیم خواهد شد یا خیر ، در این صورت می توان انتظار داشت آمازون و بسیاری از خرده فروشان آنلاین از استفاده از این ارزها احساس امنیت کنند.

زیرساخت ناسازگار است

بیت کوین

Amazon Mazon بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان است. این عنوان از مدیریت پیچیده زنجیره تامین این شرکت ناشی می شود که شامل محصولات ، خدمات ، حمل و نقل ، پرداخت ها ، هزینه ها و درآمد می شود.

در حال حاضر خرده فروشان زیرساخت های بسیار قوی برای اداره امور خود دارند. اما دستور زیرساخت بیت کوین خوب نیست. زیرساخت فعلی بیت کوین منحصر به این ارز دیجیتال است. به همین دلیل ، برای ادغام با سیستم های جهانی ، نیاز به تغییرات متعددی دارد. اگرچه این تغییر امکان پذیر است ، اما برای اجرای آن به تقاضا یا سرمایه گذاران زیادی نیاز است.

آیا آمازون ارز دیجیتالی خود را راه اندازی می کند؟

ارز دیجیتال آمازون مزون

به نظر می رسد آمازون این کار را با خیال راحت و بدون خطر انجام نمی دهد. هنوز، غول خرده فروشی آنلاین خیاباناین روش به طرق مختلف مورد پذیرش قرار گرفته است ، که باعث شده است این شرکت در صنعت خرده فروشی آنلاین به یک رهبر بزرگ تبدیل شود. بنابراین ، این شرکت به احتمال زیاد فرصت بزرگترین ادغام با صنعت فناوری مالی را از دست نخواهد داد. تصور کن جف بزوس و مدیران آمازون دو گزینه برای بازار ارزهای دیجیتال دارند: یا فکر می کنند مدت زیادی دوام نخواهد آورد ، یا در حال حاضر در حال بررسی ورود ارزهای دیجیتالی هستند. اگرچه این فقط یک فرضیه است ، اما چندان غیر منطقی به نظر نمی رسد.

در اواسط سال 2021 ، آمازون مزون فراخوانی برای جذب بازیکنان جدید در بخش پرداخت های دیجیتالی در حال ظهور صادر کرد. وظیفه این واحد توسعه سیستم هایی است که طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت را در اختیار مشتریان سراسر جهان قرار می دهد. در طول این سالها شایعات و گزارشاتی درباره ارز دیجیتال AmazonCoin و BezosCoin منتشر شده است ، اما محتوای این شایعات فقط حدس و گمان است. با این حال ، نمی توان چرخش شرکت های بزرگی مانند تسلا به بیت کوین را نادیده گرفت.

شایعات را باور نکنید

ایجاد ارزهای دیجیتال جدید از خرده فروشان آنلاین بزرگ مانند آمازون مطمئناً یکی از اخبار پیشرو است. البته ، این شرکت می تواند انتظار داشته باشد که قبل از راه اندازی ارز دیجیتال خود از قدرت و هیجان این بازار نهایت استفاده را ببرد.

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد. نکته مهم این است که اگر بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی در آمازون پذیرفته شوند ، این شرکت اخبار مربوط به آن را پنهان نمی کند و به هر طریق ممکن جهان را مطلع می کند.

نظر شما در مورد استفاده از بیت کوین به عنوان روش پرداخت چیست؟ آیا بالاخره آمازون مزون و سایر خرده فروشان آنلاین قادر به خرید با بیت کوین خواهند بود؟

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما