پمپ آب خانگی آب نیرو لیست قیمت پمپ ایتالیایی و چینی بی صدا

این شیر صافی قرار می گیرد تا از ورود مواد خارجی مانند گل و لایه ها به داخل پمپ جلوگیری کند.

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید. فلوترها جهت کنترل و اندازه گیری سطح مایع در مخزن ها و تعیین زمان روشن یا خاموش شدن پمپ ها به کار می روند. بلبرینگ ها جهت حمایت و حفاظت از شفت پمپ و کاهش اصطکاک در حین چرخش شفت مورد استفاده قرار می گیرند. پیشنهاد ما به شما پمپ های الین پلاس هست که می تونید بر اساس نیازتون از فروشگاه الین پمپ تهیه کنید.

برخی به اشتباه فکر می کنند که این دو اصطلاح، مدل و انواع متفاوت پمپ و تجهیزات آبرسانی را مشخص می کنند. الکتروژن و موتوژن دو برند متفاوت در تولید تجهیزات آبرسانی از جمله پمپ هستند. به دلیل رعایت استاندارد های جهانی در پمپ های برند موتوژن، این محصول بیشترین تقاضا را در عرصه داخلی و بین المللی دارد.

با خرید پمپ آب خانگی با قیمت مناسب می­توانید از آب با فشار بالا استفاده کنید. در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواع پمپ آب خانگی آشنا کنیم. در واقع انواع پمپ آب خانگی در برندهای مختلف وجود دارند که هرکدام بسته به هد و ارتفاع آبرسانی تقسیم‌بندی می‌شوند.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی بر حسب طبقات ( جدول )

حداکثر فشار کلید اتومات- و یا همان cut-off – روی هر عددی که تنظیم شده باشد، با گذشتن فشار آب از آن عدد پمپ از کار کردن دست کشیده و متوقف می شود. حالا اگر حداکثر فشار بر روی عدد خیلی بالایی و یا عددی بیشتر از ظرفیت پمپ تنظیم شده باشد، پمپ همواره کار خواهد کرد. دلیل این امر هم این است که فشار آب در ساختمان حتی حین کار کردن پمپ هیچگاه به آن عدد نمی رسد. این تجهیزات اساسی برای نصب و راه اندازی یک پمپ آب خانگی مورد نیاز هستند تا پمپ به طور صحیح کار کند و مشکلاتی مانند آسیب به پمپ یا لوله ها جلوگیری شود.

در نهایت شما می‌توانید از مشاوران سایت، لیست قیمت پمپ را دریافت کرده و حتی برای خرید هرکدام از آن‌ها مشورت بگیرید. اما امرزوه شما می توانید تنها با فشردن یک دکمه و کمی صبر به خرید اینترنتی انواع پمپ بپردازید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. البته هنوز تمامی افراد نتوانستند با این کار کنار بیایند و به همین دلیل به سراغ خرید حضوری می روند.

همانطورکه اشاره شد کاربرد اصلی پمپ آب، انتقال و افزایش فشار مایعات است.

سوالی که اکثر شما عزیزان در طول این مدت از ما داشته اید این است که، آیا پمپ آب بی صدا موجود هست؟ در جواب باید گفت بله ما میتوانیم به مدل راد که میزان صدای پاینی دارد و از میزان شنوایی انسان پایین تر است اشاره کنیم. اما محصولات دیگری در بازار موجود هستند که همه آنها دارای میزانی صدا می باشند که هر چقدر از طول عمر پمپ گذشته باشد این میزان از صدا بیشتر خواهد شد. در پمپ های بشقابی معمولا میزان صدا کم و در نوع جتی آن میزان صدا بیشتر می باشد. جابجایی آب در مسافت‌های طولانی و خطوط لوله، انتقال مواد شیمایی، پساب، نفت، روغن و حتی مواد غذایی از مهمترین کاربردهای پمپ آب صنعتی در انواع مختلف سانتریفیوژ، چدنی، دو پروانه، لجنکش، کفکش و پیستونی است.

افراد بسیاری برای تامین نیاز های، خرید کالا و خدمات روزمره به خرید اینترنتی روی آورده اند . چرا که با خرید اینترنتی زمان و هزینه کمتری صرف خواهد شد و از طرفی امکان انتخاب گسترده تر و اطمینان از کیفیت کالا نیز وجود دارد . این امر به ویژه در زمان تهیه و خرید اقلام و کالا های صنعتی از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است .

با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود. تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند. باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

اگر سیستم پایپینگ یا لوله کشی ساختمانی استاندارد باشد در شرایطی که آب منطقه از فشاری مناسب برخوردار باشد و نشتی پنهان در سیستم لوله کشی ساختمان نداشته باشیم، افت یا کاهش فشار آب در ساختمان سه طبقه شرایط بحرانی نخواهد داشت. اما وجود پمپ آب خانگی برای ساختمان سه طبقه به منظور بهبود کیفیت آبرسانی ضروری است. می‌رویم به سراغ پمپ آب خانگی بی صدا، این نوع پمپ‌ها بیشینه ارتفاع آبرسانی کمی دارند در نتیجه برای ساختمان‌های بلند مناسب نیستند.

کارخانه‌های سازنده پمپ‌ها جهت مشخص نمودن شرایط و عملکردهای هر پمپ، منحنی‌های مختلفی را با انجام آزمایش‌های مشخصی به همراه درخواست مشتری ارائه می‌دهند. مسئله مهم کاربردی بودن این نمودارها بعد از
خرید و در هنگام بهره‌برداری از آن‌ها می‌باشد.

  • این نکته را رعایت بفرمایید که هنگام خرید پمپ حتما به میزان فشار ( ارتفاع ) و دبی پمپ دقت فرمایید چون هیچ ارزانی بی دلیل نیست .
  • بهترین پمپ آب خانگی نسبت به میزان واحد و طبقه ساختمان متفاوت است ، میتوانید با ورود به سایت انواع پمپ آب خانگی با قیمت به روز را مشاهده کنید .
  • واژه ای غلط یا حربه ای برای عوام فریبی، تمامی پمپ های حال حاضر بازار دارای صدا هستند و این اصطلاح مرسوم در بازار کاملا اشتباه می باشد، اصطلاح پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای سوء استفاده می باشد.
  • این قطعات بسیار مهم هستند و باید در وضعیت خوبی باشند تا عمر مفید پمپ را تضمین کنند.
  • برای خرید پمپ آب خانگی ارزان می‌توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت فروش پمپ آب مشاهده کنید.

با خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه آنلاین مانا موتور از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد. پرداخت وجه محصول در این سایت با روش های گوناگون قابل انجام است. همچنین امکان ارسال سفارش از روش های دلخواه و در کوتاهترین زمان ممکن وجود دارد. سایت مانا موتور با استفاده از تیپاکس، باربری و پیک موتوری سفارشات را به تمامی شهرستان های دور و نزدیک (اصفهان، مشهد، تبریز، مشهد، قم، یزد، کرمان و …) سراسر ایران ارسال می کند.

· دبی پمپ (Max Q)

توجه کیفیت مواد اولیه ای که پمپ با آن ساخته شده است، نکته بسیار مهمی می باشد که در انتخاب پمپ باید لحاظ کنید.

پمپ آب

در بسیاری از مواقع برای کم کردن هزینه ها ممکن است این تجهیزات با قیمت نازل و کیفیت پایین خریداری شود. این امر علاوه بر اختلال در تامین فشار آب کافی، با کم کردن عمر پمپ هزینه ها را دو چندان خواهد نمود.

همچنین در نظر داشته‌باشید که انتخاب پمپ آب خوب و با کیفیت و از برند‌های معتبر می‌تواند در دراز مدت به صرفه‌تر باشد.

هنگام راه اندازی و نصب پمپ آب بهتر است پمپ را پائین تر و یا همسطح ورودی آب قرار داد تا فشار مکش مثبت باشد.

همچنین توزیع و فروش پمپ تولید شده توسط برندهای داخلی نیز بصورت مستقیم و بدون واسطه در این سایت صورت میپذیرد. و همواره پمپ های خود را با قیمت مناسب تر نسبت به سایر توزیع کنندگان و وارد کنندگان پمپ در کشور ارائه میدهد. همین امر باعث شده تا تمامی فروشندگان، شرکتها و مصرف کنندگان پمپ در کشور مشتریان مستقیم پمپ از گروه آی ناین باشند. برای تقویت فشار آب منازل باید از پمپ خانگی در سیستم لوله کشی ساختمان استفاده کرد، همچنین استفاده از این نوع پمپ باعث کاهش مصرف آب و کاهش هزینه های مربوط به مصرف آب خانگی می شود.

انواع پمپ آب خانگی کشاورزی یکی از قویترین و کاربردی ترین انواع پمپ های آب برای زمین های کشاورزی است. این پمپ میتواند مقدار بسیار زیادی آب را همراه با فشار بالا طی مسافتی نسبتاً طولانی منتقل و به محصولات گیاهی و زراعی برساند. آب کشاورزی به دلیل وجود رسوبات و ناخالصی فراوان، به نیروی بیشتری برای انتقال نیاز دارد.

این خلاء آب را از یک منبع در سمت دیگر لوله ورودی به داخل سطل خواهد کشید. بدین روش یک جریان پیوسته از منبع و به بیرون سطل به وجود می‌آید. جهت خرید پمپ آب کشاورزی می توانید از سایت سولار مکانیکال اقدام نمایید.

انواع پمپ به کار رفته در سیستم آتش‌نشانی به این صورت است که با تنظیم قدرت آن، مقدار آب با حجم و فشار زیاد تا ارتفاع بالا برای رسیدن به طبقات بالای ساختمان نیز در دسترس قرار می‌گیرد. امروزه انتقال و افزایش فشار آب یکی از معضلات جامعه می باشد که استفاده از پمپ آب تا حدودی توانسته این مشکل را برطرف کند، ممکن است با خود بپرسید این وسیله چگونه کار میکند که منجر به رفع مشکل آب می شود. به همین دلیل این پمپ‌ها مناسب نصب در داخل حوضچه‌های فاضلاب و در زیر آب هستند.[۳] به دلیل ساختمان این پمپ‌ها برای تعمیر و سرویس آن نیاز به داخل شدن در داخل حوضچه نیست و می‌توان به راحتی آن را از حوضچه خارج کرد. این پمپ‌ها بسته به اندازه ذراتی که قابلیت پمپاژ آن را دارند به ترتیب برای ذرات بزرگتر گاه پمپ لجن‌کش و برای ذرات کوچکتر پمپ کف‌کش خوانده می‌شوند.

معمولاً پمپ های دوزینگ از نوع پمپ های دیافراگمی هستند و به دلیل وجود دیافراگم و آب‌بندی دقیق، احتمال نشتی نزدیک به صفر است. جابجایی در پمپ دورانی توسط حرکت چرخ دنده، میل بادامک و یا پره ها انجام می گیرد. پمپ های دورانی دارای مدل های متنوعی از جمله دنده ای، لوپ، پره ای، پیش رونده خلاء، اسکرو و پیش رس می باشند. فشار لازم بر حسب پوند در هر اینچ مربع (psi) است که برای غلبه بر اصطکاک لوله و مقاومت در برابر فشار جریان محاسبه می شود.

اندازه های پمپ آب از کوچک مانند مصارف پزشکی تولید شده است تا سایز های بزرگ که در مصارف صنعتی استفاده میشود.

بنابراین، هواگیری برای حفظ کارایی و عملکرد بهینه پمپ و سیستم آبی ضروری است.

به طور تقریبی این یکی از انواع پمپ آب 75 درصد مصرف پمپ در صنعت را شامل می‌شود. از آنجایی که در این پمپ‌ها همیشه مقدار مشخصی از دبی سیال را در یک فشار ثابت و در هر موقعیتی تامین می‌کنند، پمپ‌های ایده‌آل خوانده می‌شوند. پمپ اتابلوک، پمپ فشار قوی، پمپ آب خانگی، پمپ استخر و… از تولیدات نویدموتور است. نوید موتور زیرمجموعه پمپیران است و از باکیفیت‌ترین و بهترین تولیدکنندگان پمپ‌های نام برده می‌باشد.

برای انتخاب بهترین پمپ برای نیازهای خود، بهتر است با متخصصین این صنعت مشورت کنید. فروشگاه کالاصنعتی با در اولویت قرار دادن کسب رضایت مشتریان خود، مناسب ترین نرخ را برای انواع پمپ های آب خانگی مشخص کرده و در کنار آن با ارسال سریع توانسته است توجه اغلب مشتریان و مخاطبان خود را به دست آورد.

مطمئن شوید که پمپ انتخابی توانایی تأمین آب به همه نقاط مصرفی در خانه را دارد. وقتی این شیر باز است، آب به آسانی عبور می کند، اما به محض کاهش فشار آب، به صورت اتوماتیک مسدود می شود تا از برگشت آب به پمپ جلوگیری کند. کلید اتوماتیک به عنوان یک کنترل برای روشن و خاموش کردن پمپ آب استفاده می شود.

عملکرد معکوس پمپ گریز از مرکز یک توربین آب است که انرژی بالقوه فشار آب را به انرژی چرخشی مکانیکی تبدیل می کند. در برخی موارد روشن و خاموش شدن پمپ آب خانگی باعث ایجاد مزاحمت برای افراد ساختمان میکند. همچنین از پمپ آب خانگی برای تخلیه ی آب انبارها، استخرها و همچنین جابجایی آب، پمپاژ آب، سیستم تهویه (سرمایشی و گرمایشی)، آتش نشانی و بوستر پمپ استفاده می شود.

بر خلاف بیشتر پمپ های آب که در ایتالیا تولید می شوند، برند ابارا تولید ژاپن است و به ۱۷ کشور دنیا محصولات خود را صادر می نماید. این شرکت نمایندگی انحصاری داشته و با گارانتی یک ساله پمپ های خود را در بازار ایران به فروش می رساند.

پمپ آب

پمپ طبقاتی پمپیران دارای پروانه‌های بین یاتاقان، موتور جداگانه، چند طبقه با محفظه‌های شعاعی یا همان برش قائم است که آب‌بندی هر طبقه به وسیله اورینگ یا واشر کاغذی انجام می‌شود. راهنماتو- در این ویدئو با طریقه ساخت یک پمپ آب بدون برق با استفاده از دبه پلاستیکی و لوله پلیکا خواهید بود. با این پمپ آب می توان به سادگی از رودخانه یا چاه آب را به بیرون کشید. مثلا در هر زمان و برای هر واحد، یک شیر باز و دبی هر شیر آب را نیز ۱۰ لیتر در دقیقه در نظر بگیریم، برای یک مجتمع ۴ واحدی و شیر پیلوت، دبی برابر ۵۰ لیتر در دقیقه می‌شود.

در صورت نیاز به راهنمایی، مشاوران الوپایپینگ در خدمت شما هستند.

انتخاب پمپ مناسب دقیقاً مشخص می کند که تجهیزات قادر به انجام چه کاری برای شما هستند و عناصر زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید . هنگامی که به دنبال نوع پمپ آب مناسب برای کار خود هستید ، باید مکان ، اندازه درج و مسافتی که طول می کشد را در نظر بگیرید . همه این عوامل می تواند تعیین کند که به کدام سیستم پمپاژ آب نیاز دارید . بنابراین حتماً مسافتی که باید طی شود را بررسی کنید ، از طرف دیگرهنگام تخلیه چاه یا انجام کار زهکشی خاک نیز بسیار مهم می باشد .

برای خرید پمپ آب خانگی آروا می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش و یا تماس با کارشناسان پشتیبانی شرکت توزیع ابزار آروا مدل مورد نظر را با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار گرفت تهیه کنید.

درنتیجه کلیه پمپ های موجود دربازار ایران دارای صدا بوده فقط در برندها و مدل های مختلف، میزان ، میزان
صدا متفاوت می باشد. پمپ‌های لجن کش گونه‌ای دیگر از انواع پمپ های آب هستند که وظیفه خارج نمودن لجن و انتقال آن به بیرون را بر عهده دارند. پمپ لجنکش همچنین در صنایع ساختمانی به منظور بیرون کشیدن فاضلاب هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه یا قیمت پمپ آب برای ساختمان 5 طبقه به تعداد پمپ الکترو موتور بوستر بستگی دارد، همچنین این پمپ¬ها برای ساختمان¬های طبقاتی با تعداد طبقات و واحدهای بالا استفاده می¬شود. پمپ آب سانتریفیوژ در انواع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود و هم برای مصارف خانگی (تأمین آب طبقات بالایی ساختمان) و هم برای صنعت کاربرد دارد. این پمپ‌ها بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند آب را به طبقات بالایی ساختمان پمپاژ کنند.

که کلیه انواع پمپ آب صنعتی و خانگی از نظر قدرت به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند. از نکات مهمی که می‌تواند تا حدود زیادی در تولید صدا و لرزش پمپ موثر باشد نحوه نصب پمپ آب خانگی است که بهتر است روی سطحی صاف و پایین‌تر از سطح آب آن را نصب کنید.

این نوع پمپ که برای فشار آب که برای کاربرد در مصارف صنعتی، کشاورزی و افزایش فشار جهت سیالات غیر خورنده استفاده می شود. از طرفی در مقابل عوامل زیست محیطی مقاوم است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. شرکت آبروان در سال 1378 ‏فعالیت خود را با هدف تولید پمپ های آب برای مصارف صنعتی، کشاورزی و آبرسانی تاسیس گردید ‏.

به‌عنوان‌ مثال اگر سیالات عبوری از پمپ حاوی ریز جامداتی مانند شن و ماسه هستند، نباید از پمپ هیدرولیک دنده‌ای استفاده کنید وگرنه به موتور پمپ آسیب خواهد رسید. افت فشار در نقاطی که آب به انتهای یک مسیر لوله کشی می رسد، اتفاق می افتد. شناخت مسیر آب و نقاط افت فشار، از عوامل دخیل در انتخاب پمپ مناسب، با فشار و دبی مناسب می باشد. زبری مواد لوله، باعث کاهش فشار آب پمپاژ شده می شود و در مقابل جریان مقاومت ایجاد می کند.

معضل نشتی آب به دلیل فشار بالای پمپ معمولا در ساختمان‌های قدیمی‌ساز رخ می‌دهد. به عنوان مثال برای یک ساختمان 2 طبقه که در هر طبقه یک واحد وجود دارد و ساختمان هم قدیمی ساز محسوب می‌شود بهتر است از یک پمپ نیم اسب محیطی یا یک اسب بشقابی استفاده کرد که حدود 3.5 بار ماکزیمم (3.5 bar) فشار دارد.

  • این نوع از پمپها بازدهی کمتری دارند اما نسبت به دیگر انواع پمپ  در مواجهه با هوا عملکرد بهتری دارند زیرا به راحتی هوا نمیگیرند و یا تحت تاثیر هوای موجود در آب قرار نمی گیرند.
  • برای اینکه این فرایند در طولانی مدت ادامه داشته باشد، قطعه ای به نام بلبرینگ در پمپ تعبیه شده است.
  • در زمان خرید پمپ آب برای آپارتمان، باید دقت کنید که میزان دبی در تمامی واحدها یکی باشد.

عملکرد کار کند، عوامل سطح و فشار و سرعت در همه نقاط محفظه با یکدیگر تناسب داشته و بارهای شعاعی در حالت تعادل قرار می گیرند. معمولاً میزان نیروی شعاعی در پمپ های سانتریفیوژ وابسته به دبی عبوری است. از مزایای پمپ با کلید اتومات نسبت به مدل منبع انبساط، کم هزینه بودن آن است.

پمپ آب

همچنین پمپ‌های بازدارنده‌ای نیز به عنوان یکی از گزینه‌های ارزان‌تر برای افزایش فشار آب در خانه محسوب می‌شوند. با این حال، قبل از خرید هرگونه پمپ آب، بهتر است با فروشندگان معتبر تماس بگیرید و با توجه به نیازهای خانه‌تان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، قیمت پمپ‌های آب خانگی در بازار متغیر است و با بررسی و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید بهترین گزینه را با ارزش مناسب پیدا کنید.

آهنگ جدید

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.