وزیر رفیق علیه مدیریت کرسی!

[ad_1]

به گزارش “ورجه سه”، قرار بود جلسه باشگاه پرسپولیس با حضور سه وزیر برگزار شود و با تشکیل نهایی هیئت مدیره، گور در نهایت مدیرعامل خود را معرفی کند، اما در نهایت جلسه لغو و به جلسه دیگری موکول شد. زمان. هواداران پرسپولیس همچنان منتظر هستند تا مدیرعامل خود از این موضوع مطلع شود.

از صبح امروز حداقل سه گزینه از جمله مجید صدری به عنوان آخرین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شد که نام رضا درویش بیش از سایرین در فضای مجازی شنیده می شود. مدیرعامل سابق سایپا که در چند مورد قبلی به سمت مدیرعاملی پرسپولیس رسیده بود اما در نهایت با انتقادات گسترده هواداران این تیم فرصت مدیرعاملی را از دست داد.

دو گزینه دیگر حسین شهریری و سردار باران چشمه هستند که هرکدام کم و بیش در رده های مدیریتی فوتبال حضور داشتند و رکوردی را به نام خود ثبت کردند که حالا به گفته سجادی او را برای مدیرعاملی پرسپولیس صلاحیت کرده است.

* مجید صدری; پایان ماه عسل 48 ساعته در تخت جمشید؟

صدری که در بهمن ماه 1394 به عنوان رئیس هیئت مدیره و بعداً به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد، از زمان حضور در باشگاه پرسپولیس به موفقیت های مالی دست یافته و در پی استعفای جعفر سامی به این سمت منصوب شده است. این تصمیم مجدداً توسط مدیر عامل هیئت مدیره و وزیر ورزش تکرار شد. او در این دوره 90 روزه با چالش های مختلفی از جمله یافتن کالدرون مواجه شد. با وجود اینکه صدری در زمان فسخ با کارگزار توانست رقمی معادل 740 هزار دلار را تضمین کند، اما در انتقال این رقم با مشکل مواجه شد که باز شدن پنجره را حدود یک ماه و نیم به تاخیر انداخت.

این اتفاق با انتقادات زیادی از سوی رئیس جمهور مواجه شد و هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. با این حال، او علاوه بر باز کردن پنجره و تسویه حساب با کالدرون، توانست قراردادی 330 میلیاردی با دلال ها امضا کند و قرارداد یحیی گل محمدی را برای سه فصل تمدید کند.

با وجود همه این چالش ها، به نظر می رسد او از پنجره بسته به موفقیت های نسبی دست یافته و در مقایسه با سه گزینه دیگر، نظر جمعی از هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده است. اما برای تصدی مدیرعاملی باید با حمیدرضا سجادی مشورت کرد.

* حسین شهریاری; از سایپا و نفت تا پرسپولیس؟

آخرین تجربه فوتبالی شهریاری به مدیرعاملی نفت تهران در سال پایانی لیگ برتر این تیم برمی گردد. زمانی که باشگاه محل اعتراضات و اعتصابات روزانه بازیکنان و اعضای تیم بود که با رهبری علی دایی قهرمان جام حذفی هم شدند. در آن زمان نفت تهران با چند بحران اقتصادی مواجه بود و اوضاع خوب پیش نمی رفت.

اما حضور شهریری در نفت تهران نبود که باعث انتخاب او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. او سال ها در بخش های مختلف شرکت سایپا حضور داشت و در آنجا با حمیدرضا سجادی آشنا شد. مدتی عضویت در هیات مدیره باشگاه فوتبال سایپا را برعهده داشت و در دوران مدیریت “ایران کاوه سایپا” تلاش کرد. برای نزدیک شدن به فدراسیون فوتبال.

شهرری در فدراسیون اتومبیلرانی هم عضویت داشت و به عنوان رئیس فدراسیون هاکی منصوب شد اما به نظر می رسد پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس را رد کرده است.

* رضا درویش; بالاخره آرزوی مدیرعامل پرسپولیس محقق می شود؟

درویش در سال های اخیر برای همیشه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد اما هیچ گاه نتوانست مورد توجه مردم قرار گیرد. او بیشتر شهرت خود را از مدیرعاملی سایپا به دست آورد اما هرگز در باشگاه دیگری به عنوان سرمربی فعالیت نکرد. نکته مهم این است که مدل مدیریتی در باشگاه سایپا به گونه ای است که مدیرعامل، شرکت سایپا و بودجه مصوب هیات مدیره امور را اداره می کنند که این تفاوت آشکاری بین مدل مدیریتی باشگاه پرسپولیس است.

درویش دوست علی پروین است و تنها گزینه جدید مدیرعاملی است که با پیشنهاد وزیر ورزش موافقت کرده است. او در تمرین سایپا رابطه خوبی با علی دایی داشت تا نشان دهد چهره نزدیک پیشکسوتان پرسپولیس است.

* مهرعلی باران چشمه; ورود یک نظامی به تخت جمشید؟

برن چشمه که اغلب با پیشوند «سردار» از آن یاد می شود، در روزهای اخیر حضورش در لیست وزرای ورزش مدیرعامل پرسپولیس را رد نکرده است، اما اعلام کرده که در حال حاضر روی ورزش دیگری (زورخانه ای) کار می کند.

سردار باران چشمه سال ها عضویت و رئیس مؤسسه تربیت بدنی نیروهای مسلح و همچنین عضویت کوتاه مدتی در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بوده است. در دوران سربازی امید عالیشاه و احمد ناراللهی، هواداران پرسپولیس برای حضور در بازی های آسیایی پرسپولیس درخواست های متعددی برای تامین این دو نفر ارسال کردند که نتیجه مورد انتظار را به همراه نداشت.

تی تی در زمانی که عضوی از هیئت مدیره تراکتور بود با مدیرعامل سردار آزورلو همکاری می کرد و حالا معرفی مهرعلی باران چشمه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس یادآور روزهای همکاری سردار آزورلو است. .

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما