وب سایت ارائه خدمات تعمیر مبل sofashik

دلیل دومی که تعمیر مبل استیل را معقول جلوه می‌دهد این است که مبلمان استیل پس از تعمیر می‌توانند مجددا تا سال‌ها برای شما کار کنند و عمر ثانویه آن‌ها از دیگر انواع مبلمان، برای مثال از مبل راحتی، بیشتر خواهد بود. حتی اگر شرایط اقتصادی این چند سال را هم ندیده بگیریم باز هم تعمیر به نظر به صرفه می‌‌آید. اگر می خواهید دستی به سر و روی خانه تان بکشید می توانید با هزینه به مراتب کمتر از خرید مبلمان جدید مبل های خود را نو کنید. در بسیاری از موارد هزینه تعمیر حتی از نصف هزینه خرید مبلمان جدید هم کمتر است. در بسیاری از موارد بعد از تعمیر مبل تغییرات انجام شده به قدری زیاد هستند که مشتریان باور نمیکنند مبلمانی که میبینند همان مبل های قدیمی خودشان است.

Sofashik تعمیرات مبل

برای شروع کار رویه کوبی، باید اول روکش پارچه ای مبل را شکافت و پارچه را جدا نمود. بعد از اینکه تفاوت بین فوم و اسفنج را فهمیدید حال باید بدانید از کدام اسفنج برای مبلمان خود باید استفاده کنید. برای کار های استیل باید از فوم های سرد استفاده کنید ولی برای کارهای راحتی میتونید از فوم گرم هم استفاده کنید. تراکم فوم خیلی روی کیفیت آن تاثیر گذار است برای تشخیص فوم سرد یا گرم هم به این نکته توجه کنید که فوم گرم خیلی نرم از فوم سرد است روی نشیمنگاه مبل با دست فشار بدید و بردارید، اگر فرورفتگی سریع به حالت خودش برگشت یعنی از فوم سرد استفاده شده. البته چوب های مشابه گردو در بازار فراوان هستند و تشخیص آنها از عهده افرادی که در صنعت چوب و مبلمان فعالیت نمیکنند، خارج است.

انتخاب پارچه یا چرم مبل مناسب، که ایرانی باشه یا ترک، مخمل باشه یا ساده یا نانو باشه، نیاز به مشاوره و راهنمایی از طرف یک شخص با تجربه داره. تعمیرکار مبل شما موظفه که راهنمایی و مشاوره مناسبی درباره انتخاب پارچه یا چرم مبل به شما بده. بعد خودتون تصمیم بگیرید که خرید پارچه مبلی از طرف تعمیرکار مبل انجام بشه یا خودتون! که پیشنهاد ما اینه که تعمیرکار مبل این کارو برای شما انجام بده.

هزینه مربوط به تعویض پارچه مبلی با توجه به نوع، جنس و متراژ پارچه متغیر است و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت و هزینه تعمیرات مبل دارد. قابل ذکر است در انتخاب پارچه مبلی خود فقط به رنگ، طرح و جنس آن ها توجه نکنید بلکه عواملی چون قرار گیری مبل در کدام قسمت خانه و یا میزان تمیز کاری نیز توجه کنید زیرا رویه کوبی مبل جزو آن دسته از کار هایی است که هر چند سال یک بار انجام می شود. شاید تصور شما هم این باشد که مبل حتما باید زوارش  در آمده باشد و یا بسیار فرسوده و خراب باشد که آن را به دست تعمیرکار مبل بسپارید. تعمیر مبلمان استیل یکی از خدماتی است که توسط مجموعه خانه شیک انجام می‌گیرد. این مجموعه با انجام طراحی‌های بی نظیر و بروز و همچنین اشتراک آن با کارفرما، نتایج زیبا و خارق العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

Sofashik تعمیرات مبل

رنج قیمت تعمیرات مبل به دلیل وجود همین عوامل، بسیار گسترده است. این گستره در سال 1401 از عدد 500،000 تومان شروع شده و تا 15،000،000 نیز می‌رسد. تعمیرات مبل ارزان، اگرچه که امکان پذیر است ولی هرگز کیفیت و نتیجه خوبی به شما ارائه نمی‌دهد و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. نجاری در تعمیرات مبل نقش اصلی را ایفا می کند و بخش های عمده ای Sofashik تعمیرات مبل از آن را در می گیرید و کیفیت نهایی مبل بدان وابسته است این بخش از تعمیر فریم مبل تا عملیات پرداخت روی مبل را در بر می گیرد. در قسمت‌های قبل در مورد روش‌های تشخیص بهترین چوب برای مبل صحبت کردیم. اما متخصصان خانه شیک بر این باورند که با در نظر گرفتن برآیند تمام ویژگی‌ها، چوب راش و گردو بهترین انتخاب برای مبلمان به شمار میروند.

  • برای دریافت راهنمایی بیشتر درمورد انتخاب بهترین چوب برای مبل به صورت آنلاین یا تلفنی از کارشناسان خانه شیک کمک بگیرید.
  • این اختلاف قیمت، به دلیل وجود ظرافت‌های بیشتر در رویه کوبی و بدنه اصلی مبل است.
  • رویه کوبی مبل راحتی , مبل های  راحتی به دیلی استفاده زیاد و همیشگی از آنها معمولا بعد از مدتی دچار خرابی در ناحیه نشیمن میشوند.
  • زمانی که هزینه پیشنهادی یک مجموعه تعمیرات بیش از حد پایین باشد، باید به ضرب المثل «هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست» بیشتر فکر کرد.
  • اگر کار تعویض پارچه مبل راحتی شما به خوبی و با کیفیت انجام شود مبل شما کاملا نو خواهد شد و با هزینه نسبتا پایین مجدد یک مبلمان راحتی نو خواهید داشت.

شاید تصور شما هم این باشد که مبل حتما باید زوارش در آمده باشد و یا بسیار فرسوده و خراب باشد که آن را به دست تعمیرکار مبل بسپارید. مبل راحتی یکی از دسته وسایل بسیار کاربردی در هر خانه‌ای است و به همین امر موارد زیادی وجود دارد که باعث خراب شدن و فرسودگی آن شوند نیاز به تعمیر مبل راحتی می‌شود. اگر مبل شما ظاهر اولیه خود را از دست داده است و یا رویه مبل شما آسیب دیده است و یا حتی تصمیم به تغییر رنگ و طرح مبل خود را دارید، می‌توانید با رویه کوبی مبل راحتی، مبل آسیب دیده را تعمیر کنید و یا طرح و رنگ آن را تغییر دهید. اگر در اینترنت برای تعمیر مبلمان‌ به دنبال جای مطمئنی میگردید, می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی که درباره تعمیرات مبلمان باید بدانید آشنا شوید.

خانه شیک ، علاوه بر مناطق شمالی ، مناطق غربی تهران را هم کاملا تحت پوشش قرار داده است و خدمات تعمیرات مبل در تهران ، در غرب این شهر به طور گسترده از سوی این شرکت ، انجام می پذیرد. کافیست با یک تماس در مورد نحوه استفاده از خدمات ما در غرب تهران و مناطق مختلف آن؛ آگاه شوید. برای دریافت راهنمایی بیشتر درمورد انتخاب بهترین چوب برای مبل به صورت آنلاین یا تلفنی از کارشناسان خانه شیک کمک بگیرید.

در راستای دسترسی به بهترین تعمیرکارهای مبل، این امکان را دارید که از بازار آنلای خدمت از ما کمک بگیرید و با ثبت سفارش تعمیر مبل در این بازار، در مورد قیمت تعمیر مبل از چند متخصص استعلام بگیرید. در نهایت با مقایسه شرایط مختلف متخصصین برای تعمیر مبل راحتی، با یک مورد به توافق برسید. مبل راحتی بیش تر از سایر مبل ها خراب می شود در نتیجه نیاز به تعمیر دارد. در تعمیر مبل راحتی به جنس پارچه دقت کنید تا رنگ مبل شما پس از تعمیرات با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. همچنین می توانید از انواع پارچه های گل دار برای تعویض رویه مبل خود استفاده کنید.

لازم است به شما عزیزانی که ساکن تهران هستید این مژده را بدهیم که خدمات تعمیرات مبل در تهران ، توسط شرکت خانه شیک، همه مناطق تهران را در بر خواهد گرفت. پس در صورتیکه برای سرویس های مبلمان شما، مشکلی بوجود آمد درنگ نکنید و با تماس با کارشناس ما از خدمات شرکت، بهره مند شوید. احتمالا شما نیز آگهی‌هایی با عنوان‌هایی چون رویه کوبی مبل ارزان و  یا با کم‌ترین هزینه را مشاهده کرده‌اید. در برخی موارد این موضوع حقیقت ندارد و زمانی که برای تعمیرات اقدام می‌کنید، متوجه می‌شوید که هزینه‌ها تفاوتی ندارند. اما در برخی موارد هزینه کار تفاوت‌های چشمگیری نسبت به سایر مراکزی دارد. تعمیر فوم مبل , فرو رفتگی تشک و دسته های مبل راحتی جز خرابی های مبلمان راحتی است که تقریبا همه ما تجربه آن را داریم.۲ دلیل اصلی ایجاد این مشکل استفاده زیاد از مبل و کیفیت پایین فوم و فنر و در کل مواد اولیه به کار رفته در مبل است.

Sofashik تعمیرات مبل

استفاده از چوب های سبک و مقاوم و یک نوع در ساخت کل کلاف لازم است تا جابجایی مبل به راحتی صورت گیرد و مقاومت یکسانی داشته باشد پس هنگام تعمیر مبلمان توجه داشته باشید که کلافی انتخاب کنید که دارای مقاومت بالا باشد تا عمر مبل شما نیز افزایش داشته باشد. رویه کوبی مبل راحتی , مبل های  راحتی به دیلی استفاده زیاد و همیشگی از آنها معمولا بعد از مدتی دچار خرابی در ناحیه نشیمن میشوند. فرورفتگی کفی و دسته های مبل راحتی جز خرابی های معمول این نوع مبل هستند. شما یا خودتان در خانه می توانید دست به تعمیر مبل بزنید یا این که کار تعمیر مبل را به شرکت ها و مجموعه های تعمیراتی مانند خانه شیک بسپارید که در این کار مهارت دارند و می توانند به خوبی از پس تعمیر انواع مبل بربیایند. در برخی از موارد ممکن است هزینه تعمیر مبل به حدی بالا باشد که با خرید یک مبل نو برابری کند که در این صورت بهتر است به دنبال خرید یک مبل نو برای خود باشید زیرا تعمیر صرفه چندانی برای شما نخواهد داشت. برخی از مبل ها به حدی ارزشمند هستند که تعمیر آنها هر اندازه که هزینه بر باشد ارزش خواهد داشت.

Sofashik تعمیرات مبل

اما در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ صحیح و مناسبی داده می شود و همچنین سوال مهم و به جای “چه زمانی مبل نیاز به تعمیر دارد؟” را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار می دهیم. تعمیرات مبل تنها یکی از خدمات تخصصی است که ما در خدمات مبل فراهم می‌کنیم. ما سال‌ها در این حرفه بودیم و می‌دانیم که اثاثیه شما چطور خوب به نظر می‌رسند. بیایید به شما کمک کنیم با تعمیر و مرمت به جای تعویض، بیشتر از اسباب و اثاثیه خود استفاده کنید. تعمیرات مبل و تعمیر مبلمان تنها کاری است که ما انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را با تعمیر مبل به دست آورید.

Sofashik تعمیرات مبل

تعمیر مبل به طور کل شامل تعمیر رویه مبل, تعمیر پایه ی شکسته ی مبل , رنگ کردن دوباره ی مبل ها , تعویض زیره مبل, تعمیر کلاف مبل و غیره می باشد. برای مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان میتوانید در وبسایت خانه شیک به ادرس sofashik.com مراجعه کنید. 2- برای تعویض رویه مبل یا هر کار تعمیرات مبل یه تعمیرکار رو بیار تا مبل ها رو بازبینی کنه و قیمت بگیر، بعد براش تصمیم بگیر.

مبل راحتی پرکاربردترین نوع مبل است که همان طور که از نامش پیداست به خاطر راحت بودن بیشتر از سایر انواع مبلمان از آنها استفاده میشود. مشکلاتی مانند پارگی پارچه مبل، فرورفتگی کف مبل ، خراب شدن فوم ، شکستن پایه مبل معمولا برای بعد از مدتی استفاده برای مبل های راحتی طبیعی هستند. در نهایت با توجه به این دو مورد می‌توان نیاز مشتری را شناسایی و هزینه رویه کوبی مبل را برآورد کرد. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهای موثر در تعیین هزینه رویه کوبی را بیان کرده‌ایم. تعمیر نشیمن مبل راحتی و دوخت تشک مبل راحتی اهمیت زیادی دارد چرا که میزان راحتی مبلمان تا حد زیادی به واسطه تشک , فوم و فنر به کار رفته در آن مشخی میشود.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.