هواوی نوا 8 در ایران ، پرچمدار با ویژگی های شاخص – Zomit

[ad_1]

او هستNSV. به تازگی تلفن زنگ زد جدید برو بازار ایران طنابNS که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفتE و می تواند انتخاب بعدی هر کاربری باشد. اگرچه هواوی نوا 8 به لحاظ قیمت در همین حال موبایل متوسط طبقه بندی شده است، برخی از ویژگی های آن نیز شامل قابلیت رقابت با پرچمدار بازار است.

هواوی در بازار گوشی های میان رده قرار دارد همیشه حضوری فعال و محرمانه داشته باشید نوا هواوی معتبرترین برند در بازار گوشی های هوشمند است. هواوی Nova8 این امر همچنین با ارائه ویژگی های خاص و گاهی اوقات خاص که فقط در گوشی های پرچمدار ارائه می شود ، دنبال می شود. ویژگی هایی مانند سوپرشارژر 66 واتی ، دوربین 64 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 90 هرتز شما هستید مهم استآنها بالاترین هستند. در ادامه با Nova 8 و ویژگی های آن بیشتر آشنا خواهید شد.

سوپرشارژر 66 وات

ظرفیت باتری این گوشی هواوی 3800 میلی آمپر ساعت ، که ممکن است کوچک به نظر برسد. ولی هواوی او ادعا می کند که می توان یک روز کامل را برای استفاده عادی اش هزینه کرد. رابط EMUI 12 گوشی های هوشمند با عملکرد بهینه استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی متعلق به خود هواوی یکی از دلایل عملکرد خوب هواوی است. Nova8 در قسمت شارژ

هواوی

نکته باورنکردنی در مورد Huawei Nova 8 شارژر آن است. جایی که سوپرشارژر 66 واتی مسئول شارژ تلفن همراه است. این نوع شارژ در گوشی های میان رده کمتر رایج است و ویژگی های آن بیشتر از یک گوشی پرچمدار است. با استفاده از این شارژر ، 60 درصد باتری اولیه تنها در 15 دقیقه شارژ شده و کاملاً شارژ می شود زمان باورنکردنی 35 دقیقه طول خواهد کشید استبه

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

دوربین یکی از ویژگی های مهم گوشی هواوی است. قسمتی که فراتر از گوشی میان رده است ، دوربین Nova 8 است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 2 ماکرو مگاپیکسل و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل مربع، دوربین چهارگانه هواوی Nova8 فرم

دوربین نوا 8 قادر است 30 فریم بر ثانیه فیلم با کیفیت ضبط کند 4K و فیلمبرداری به آرامی (حرکت اهسته) 120 فریم بر ثانیه شرکت دارای 1080 و 240 فریم در ثانیه با کیفیت 720 است که در این رنج قیمت واقعاً خوب است.آرهج.

هواوی

دوربین سلفی این گوشی و همچنین انواع 32 مگاپیکسل با کمک آن می توانید عکسهای منحصر به فردی را ضبط کنید. همچنین دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری 4Kحالت شب ، حالت عمودی ، حرکت آهسته ، ظرفیت اتمام زمان و پانوراما را همچنین خودشه.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ۶ /57 هواوی نوا از 8 اینچ ساخته شده است شما هستید است و حاشیه بسیار پایینی دارد علت این است بخش بزرگی از بخش جلوی دستگاه مملو از غشاست و نسبت آن با بدن بسیار زیاد است. پوشاندن درصد زیادی از پنل جلویی با صفحه نمایش ، تماشای و بازی در این گوشی هواوی را بسیار لذت بخش می کند. همچنین لبه های این صفحه در دو طرف خمیده است (منحنی) که زیبایی خاصی به او بخشیده و این به افزایش نسبت صفحه نمایش بدن کمک کرده است.

این صفحه نمایش رزولوشن آن 90 هرتز 1080 در 2340 است که مشخصات بسیار خوبی برای گوشی های میان رده است. علاوه بر این ، نرخ الگوی لمسی این گوشی 240 هرتز و پیکسل در اینچ که PPI و قابلیت نمایش / میلیاردها رنگ دارد.

ترکیب بدنی

بدنه نوا 8 از شیشه و قاب اطراف آن از آلومینیوم ساخته شده است. قاب پشتی گوشی ظاهری جذاب دارد و ترکیب رنگ های زیادی را به شما نشان می دهد. در قاب پشتی ، 5 لنز دوربین در کنار هم ، چهار لنز مربع و یک لنز در بالا قرار گرفته است. برجستگی های دوربین ها چندان آزاردهنده نیست و اثر انگشت روی قاب پشتی Nova 8 بسیار کوچک است.

وزن 169 گرم گوشی هوشمند هواوی آن را بسیار سبک و راحت کرده است. البته ، این سبکی می تواند حرکت را آسان تر کند. برای این منظور ، حتماً از قاب استفاده کنید. در پایین گوشی پورت Type C و در سمت راست دکمه پاور و صدا بالا و پایین قرار دارد. هواوی Nova8 در رنگ خاصی از هواوی ، یعنی سرخ طلایی ارائه شده است که استفاده از آن برای همه بسیار جذاب است.

سخت افزار و نرم افزار

از نظر سخت افزاری ، هواوی یکی از سازندگان تراشه استاین مجموعه خود را می سازد و معتقد است که این نوع عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری بهینه تر است. چیپس کار کنیدرفته در Huawei Nova 8 کارین 820 میلادی است که از معماری پیشرفته هفت نانومتری استفاده می کند. این پردازنده یک واحد پردازش است گرافیکی Mali-G57 از قابلیت اجرای کل بازی استفاده می کنداین روزها و برای هواوی سنگین است Nova8 فراهم می کند.

هواوی نوا 8 مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است فضای کافی و قابلیت استفاده از eBayبه راحتی از تلفن مراقبت کنید آماده او انجام می دهد. در قسمت نرم افزار، این گوشی دارای جدیدترین رابط کاربری هواوی است EMUI 12 پیشنهاد می شود که بهترین رقبای خود در بازار است. همچنین ، فروشگاه نرم افزاری هواوی ، یعنی گالری برنامه، فقط در این تلفن موجود است. شایان ذکر است که میانگین این فروشگاه 400 میلیون است تعداد کاربران در ماه محبوب ترین است.

امنیت و سنسورها

در بخش امنیتی ، سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره نیز وجود دارد. سنسور اثر انگشت در انتهای صفحه قرار دارد و بسیار سریع کار می کند. این سنسور نوری است که با قرار دادن انگشت روی صفحه فعال می شود.

سیستم تشخیص چهره گزینه دیگری است که می توانید برای امنیت گوشی خود انتخاب کنید که از نظر سرعت نیز در مقایسه با همه رقبای خود رضایت بخش است. سنسورهای دیگر در هواوی نوا 8 قابل استفاده به عنوان سنسور مجاورت ، سنسور نور محیط ، قطب نما دیجیتال ، سنسور جاذبه و ژیروسکوپ نوک تیز.

ویژگی های دیگر

هواوی نوا 8 از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای بلوتوث نسخه 1.5 است و امکان اتصال به WiFi در دو پهنای باند 2/4 و 5 گیگاهرتز است. یکی دیگر از ویژگی های محبوب یکی ، امکان برقراری ارتباط از طریق NFC به طور گسترده ای برای ارتباط آسان و نزدیک با دستگاه های دیگر استفاده می شود.

نتیجه

Huawei Nova 8 یک گوشی با کیفیت و خوش ساخت است که اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید ، یکی از گزینه های اصلی شما خواهد بود. همچنین ، به دلیل اینکه هواوی یک تاجر معتبر در ایران است و رسمی خودشههمچنین می توانید با خیال راحت گوشی را خریداری کرده و از پشتیبانی قدرتمند آن استفاده کنید. نوا 8 از آن دسته محصولاتی است که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. خریدن می توانید عبور کنید این لینک انجام دادن.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما