همه اینها بستگی به افراد دارد

شخصی سازی برنامه ی آزمون آزمایشی کاری جهت دار و مضاعف است که باید به دنبال آن باشید. به طور مثال اگر در رشته ی علوم تجربی مباحث گیاهی تمام پایه ها را قبلاً مطالعه کرده و به آن ها تسلط داشته باشید می توانید در برنامه ی آزمون آزمایشی جایگزین دیگری برایش انتخاب کنید. پنج موردی که در بالا به آن اشاره شد، فاکتورهای اصلی هستند که هر داوطلب برای برنامه ریزی باید درنظر بگیرد؛ هرچند که ممکن است عوامل دیگری با توجه به شرایط هر فرد لحاظ شود. با توجه به اهمیت دروس پیش و سوالات زیاد ان در کنکور دوم اینکه درسهای پایه خوانده نشده را سریعاً مطالعه و تست بزنند و به حد قابل قبولی برسانند؛ و سوم باید به مرور و رفع اشکال پایه و پیش از قبل خوانده شده بپردازند و انها را بازیابی کنند. مثلاً اگر با برنامه ی آزمون پیش می روید و در قسمتی به مبحث حد و پیوستگی رسیدید به طوریکه پیش نیاز علمی آن را رعایت نکرده باشید باید برنامه را تغییر داده و زنجیره ی علمی مناسب خود را برگزینید. در شخصی سازی باید به این نکته توجه کنید که با توجه به شرایط موجود خود داوطلب مباحثی را که مورد نیاز نیستند حذف کرده و جایگزین بهتری برایشان انتخاب کنید.

مهندسی مباحث و منابع یعنی همان شخصی سازی، پس تغییر برنامه ی آزمون با توجه به شرایط یک فرد توسط مشاور کنکور یا خود شخص کاری مفید و نوعی شخصی سازی برنامه محسوب می شود. مهندسی منابع یعنی برنامه ی یک داوطلب متناسب با شرایط و وضعیت علمی وی بوده و به درستی انتخاب شود. تعداد و تعدد منابع برای داوطلب بسیار غیرمفید و مضر می باشد. مشاور بر اساس اطلاعاتی که از هر داوطلب می گیرد و دانش و تجربه ای که در زمینه اهمیت درس ها، حجم کتاب ها و محتوای هر کدام از منابع دارد سیستم برنامه ریزی داوطلب را تنظیم می کند و بر اساس منحنی فراموشی برنامه مرورهای داوطلب ریخته می شود. سیستم برنامه ریزی موسسه سه گام به گونه ای است که با درنظر گرفتن تمام عوامل فوق بهترین برنامه را متناسب با شرایط هر داوطلب می ریزد. امروزه موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت زمان امری غیر ممکن محسوب میشود و موسسات مشاوره تحصیلی و کنکور در کنار موارد ذکر شده معمولاً برنامه مطالعاتی ویژهای را به همراه بودجه بندی زمانی و درسی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند تا مطالعه کامل هر درس و جمع بندی نهایی مطالب بهتر و با بازده بیشتری صورت گیرد.

مشاور کنکور زاهدان

حالا سوالم اینه منی که توی درس های دیگه هم عقب ماندگی دارم، بهتر نیست به جای اینکه زبان رو بخونم که ضریب 2 داره درس های اختصاصی رو بخونم که توی این مدت هم خوندمشون و زودتر هم رشد میکنه برای من؟ با اینکه بچه ها معمولا این درس رو حذف میکنن اما برای بعضی رشته ها این درس مهمه ! استاد نمیشه یه طرح مثل همین کانال زمستانه بزارین برای بچه هایی که از الان میخان شروع کنن چون هزینش کمتره ما هم بتونیم استفاده کنیم؟ چرا از برنامه ریزی در کنکور استفاده کنیم؟ یک سوال خیلی راحت برای مواجهه با دانشجو مشاوران این است که اگر شما به شغل مشاوره تحصیلی علاقهمند بودهاید چرا در موقع انتخاب رشته کنکور تجربی بهجای انتخاب مشاوره تحصیلی و تحصیل در این رشته رشتههایی مثل پزشکی و دندانپزشکی و غیره را انتخاب کردهاید؟ اگر خانواده ها توجه کنند متوجه خواهند شد که مشاوران تاثیر به سزای خود را در تربیت رتبه برترها گذاشته اند. مطمئنا در نظر گرفتن تمامی این عوامل در کنار هم و با توجه به شرایط اختصاصی هر داوطلب، برنامه مطالعاتی مختص هر داوطلب را رقم می زند. موسسه کنکوری حرف آخر بار دیگر در زمینه آموزش و ارائه سبک جدیدی در این راستا یکتازی خواهد کرد، با ارائه سیستم نوین ارائه دروس و پشتیبانی آنلاین از داوطلب بدون خطای گزارش از جانب داوطلب.

مشاور کنکور حرف آخر

تقلید کردن ازبرنامه و منابع مطالعاتی دیگران بدون دانش و آگاهی به عقبه ی علمی یک فرد بزرگترین عامل شکست در آزمون کنکور سراسری برای داوطلب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهندسی منابع حتما به مطلب مهندسی منابع کنکور مراجعه کنید. سلام استاد میشه بگین این برنامه ی هشت هفته ای کانال زمستانه تا چند درصد و پوشش میده برای کنکور تجربی ؟ برای تک تک روزهاتون برنامه ریزی دقیق و حرفه ای انجام میده . برای این کار تنها کافی است که در همین صفحه فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. من بیشتر مطالعاتی بودم.تست رو فقط برای دروسی مثل فلسفه و ریاضی و عربی و ادبیات میزدم.برای اقتصاد تاریخ جغرافی روان اصلا اهل تست نبودم.اون اواخر کنکور ها رو کار میکردم فقط و همینم به نظرم کافی بود. سلام استاد لطفا برنامه رو که گذاشتیم آدرسش رو کانال تلگرامتون هم قرار بدین. با سلام من فارغ التحصیل رشته مهندی هستم و میخام دوباره کنکور سرارسری در رشته ریاضی رو شرکت کنم ایا برای شرکت و قبولی محدودیتی وجود دارد؟ تازه آزمون ثبت نام کردم و الان نمیدونم با پایه تقریبا صفر و آزمون هایی که ازشون جا موندم و کلی فیلم عقب افتاده از دو کلاس آنلاین ریاضی و شیمی که شرکت کردم ، چطور و به چه شکل شروع کنم ؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاوره کنکور و برنامه ریزی – bestclassic.ir – دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما