همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

توی اولین جلسات مشاوره تحصیلی بارسا ، مشاور من تونست دوباره تو من انگیزه ایجاد کنه و کم کم این طرز فکر که دیگه نمیشه پیشرفت کرد، کامل از بین رفت. سلام من سال 98-99 پیامنور بودم 99انصراف دادم سال 99-400 شبانه رفتم بعد از ترم یک شبانه دوباره انصراف دادم ولی هنوز تاریخ یک سال فراغت انصراف اولیم تموم نشده، نمیشه انصراف دومی رو پاک کنم؟ ۴ بهمن ۹۸ یک روز تاریخ ساز در حیطه مشاوره تحصیلی و همایش های کنکور کشور وحتی جهان رقم خورد. به خاطر همین همایش کنکور با متد روانشناسی ACT رو در تاریخ ۱۱ اردیبهشت تمدید کردیم تا ایرانی های بیشتری برایمان دعا کنند. متد روانشناسی اکت یا روانشناسی ACT درواقع یکی از جدیدترین علوم روانشناسی هست که مخفف سه واژه Acceptance (به معنای پذیرش)، Commitment (به معنای تعهد) و Therapy (به معنای درمان) هست. اگه با معجزه ACT و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش آشنا بشید، متوجه می شید که چقدر می تونه به موفقیت شما تو زندگی تون کمک کنه. مشاوره تحصیلی بارسا کمک کرد اشتباهاتم رو در برنامه ریزی اصلاح کنم، ساعت مطالعاتی خودم رو تا سقف توانم بالا ببرم و از اون مهم تر کمک کرد من هیچ وقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و همیشه انرژی مثبت داشته باشم.

مشاور کنکور فرجی

اما با داشتن یک منبع مناسب برای مطالعه و یادگیری درس عربی به راحتی می توان به درصدهای بالا دست یافت. مثل وقتی هست که شما تصمیم گرفتی که رژیم بگیری، اما از شام همون شب که قورمه سبزی هست، نمی تونی بگذری و به خودت میگی که از شنبه رژیم می گیری. معمولا برای نظام وظیقه بدون پرداخت هزیینه نامه معرفی داده می شود اما برای تحویل مدارک باید تسویه کنید. یک مشاور املاک باید بداند که شغل وی در وحله ی نخست مشاوره است . یکی از مشکلات اصلی و دردسرساز داوطلبان کنکور در این یک سال مطالعه، برنامهریزی روزانه است که حتماً باید برنامهای باشد که در آن پیشنیازها، مرورها جمعبندیها، توجه به فصول تست خیز و چگونگی استارت مطالعه برای دشوارترین مباحث رعایت و پیادهسازی رعایت شده باشد، در غیر این صورت مطمئناً برنامهی ضعیفی است که اجرای آن هیچوقت نتیجه خوبی ندارد. سنجش داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و متقاضیان تا زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 فرصت خواهند داشت با مطالعه منابع مفید و معتبر (منابع کنکور ریاضی، تجربی و انسانی) خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند.

مشاور کنکور شهرکرد

برخی از دروس ممکن است برای ما سنگین و یا سخت باشند به همین دلیل حتی با مطالعه آنها نمی توانیم به خوبی از پس تست های آن بر بیاییم. در این مدت خیلی از دانش آموزان با چهار چالش مهم روبرو میشن.چالش اول احساس خستگی ای هست که مانع پیشرفت شما میشه. این احساس خستگی مثل رفتن به باشگاه بدنسازی هست، چون که در بدنسازی همه پیشرفت ها تو سِت سوم و حرکت های آخر به دست میاد. آقای پیمان مسعودی یکی از بهترین مشاورین حرف آخر بوده و وی قبولی دبیری شیمی دانشگاه تهران، قبولی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دارای دو مقاله ISI و دو مقاله داخلی و همایشی، دارای ممبرشیپ از EAGE، سابقه دوازده سال مشاوره تحصیلی، مشاور برتر و تقدیر شده توسط موسسه های کنکوری، برگزاری همایش های مشاوره تحصیلی در اکثر شهرستان ها، نویسنده مقالات؛ چار پایهی تلاش، چگونه عربی را صد بزنیم، گام به گام تا ریاضی صد، هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی، فلسفه تست زدن، چرا ادبیات را مبحثی بخوانیم، زیست آسان، چرا شیمی مهم ترین درس دفترچه کنکور است و … تیم مشاوره تحصیلی بارسا سختگیری زیادی رو در برنامههاشون دارند و البته در کنار این سختگیری، خیلی کمکمون میکنند تا به مشاور کنکور تجربی شیراز برنامههای درسی برسیم.

این دو کتاب، بهترین کتاب زبان کنکور موجود در بازار هستند. خب من دو سال با مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی درس خوندم. من وقتی وارد فضای کنکور شدم، هم مطالب زیاد بود و هم خیلی خودم رو گم کرده بودم و خیلی خیلی تو شرایط روحی بدی قرار گرفته بودم که مشاورین مورد تایید علی میرصادقی تونستند من رو به شرایط عالی و ایده آل برسونند. همایش کنکور ۴ بهمن در ۵ قسمت برگزار شد و دانش آموزان بین سخنرانی های علی میرصادقی می تونستند زمانی رو استراحت کنند. از ابتدای سال ۹۹ ، بارسا چندین همایش روانشناسی آنلاین رو با موفقیت برگزار کرده و این بار قصد داریم بزرگ ترین همایش آنلاین کنکور رو برگزار کنیم تا همه دانش آموزان ایران بتونند از روانشناسی ACT برای موفقیت در کنکور استفاده کنند. تو همایش کنکور ۴ بهمن به همه ایران و سیستم تحصیلی یادآوردی کردیم که از سیستم قدیمی مشاوره تحصیلی با روش «مرگ مامانت درس بخون» و انگیزه های دروغین مثل «من توی چشمات رتبه یک کنکور می بینم» دست بردارند و با آموزش علم ACT نوجوانان و کنکوری ها رو به جای توهم، آگاهی بخشیدیم تا با مدیریت بهتر هیجانات و افکارشون، تمرکز و اراده مطالعاتی شون رو افزایش بدن و به سمت پیشرفت تحصیلی و موفقیت در کنکور برن.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما