همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

سلام خسته نباشید من امثال برای کنکور ۹۸ زیاد نخوندم و هنوز مباحثی مونده که باید بخونم رتبم بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میشه… معماری منظر رشته ای است که از لحاظ آموزش آکادمیک در کشور ما عمر کوتاهی دارد و هنوز جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی و جامعه حرفه ای به دست نیاورده است. خانم پاکزاد مشاور حرف آخر یکی از متخصصان و کاربلدان (بخش مشاوره) مجموعه حرف آخر بوده و وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی می باشد و مشاور خانم پاکزاد از سال 1395 به صورت حرفه ای کار مشاوره ای در این موسسه را آغاز و همواره از بهترین های این گروه می باشد. همین رفتم دنباله کار. البته میتونید به عنوان یه کار خوب و انرژی دهنده یه روز رو به خودتون استراحت بدین یا با خانواده و دوستاتون برین بیرون یا سینما یا ورزش بعدش دوباره برگردین سر درستون! کنکور اصلا جای مناسبی برای آزمون و خطا نیست؛ دانش آموزان عزیز باید قبل از کنکور خود را در شرایط مختلف و شبیه به کنکور سنجش کنند، تا با حداقل اشتباه ممکن بتواند بهترین رتبه را در کنکور به کسب کند ؛ پس همواره باید یک مشاور کار بلد که کامل به شرایط کنکور آشنایی داشته باشد پشتیبان و راهنمای شما در مسیر پر فراز و نشیب کنکور باشد تا به اشتباه از مسیر موفقیت خارج نشوید ، در این بین مشاوره حرف آخر به کمک رتبه برتری ها و مشاوران ارشد توانسته تخصصی ترین برنامه ریزی را در اختیار داوطلبان قرار دهد.

مشاوره کنکور ارشد ژنتیک انسانی

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو در نتیجه بهتر است که مباحثی که سخت تر است و دیر تا در ذهن می سپارید را قبل از خواب بخوانید. ✌️⁦👈 ⁩اگر قرار است امسال کنکوری باشید بدانید که: اولین نکته این است که شما باید بدانید سال کنکور کمتر از سالهای قبل تایم آزاد دارین و بیشتر زمان در دسترس تون رو باید درس بخونین پس با شرایط کنار بیاین تمرکز داشته باشین پس هدفی برای خودتون در نظر بگیرین و تمام تلاشتونو بکار بگیرین و بدونید غر زدن به شرایط امسال فقط انرژی مثبت رو از شما و اطرافیانتان دور میکند. من سال ۹۷ اولین کنکورم رو دادم و نمیدونستم که پسرا میتونن یک سال پشت کنکور بمونن و انتخاب رشته کردم و از عمد همه رو شبانه زدم و قبول هم شدم و کلا به دانشگاه نرفتم که وسط های ماه انصرافم اومد حالا من باز کنکور دادم ولی متاسفانه باز هم خراب کردم میخواستم بدونم چجوری میتونم پشت کنکور بمونم ؟ میخواستم بدونم در صورتی که در کنکور ۱۴۰۱ پذیرفته بشم اینکه دوبار از رشته های شبانه انصراف دادم ایا برای ادامه تحصیلم مشکلی ایجاد میکنه؟ شهریه معادل دوره شبانه ترم هایی که مشغول به تحصیل بودید از شما دریافت می شود. خوب من به حرف افرادی که گفتن نیازی نیست کاری کنم گوش کردمو برای کنکور مطالعه کردم ، اما امروز کسی گفت که باید کاری میکردی ، دفترچه پست میکردی و الان نکردی نمیتونی بری دانشگاه ، خود نظام به من گفت هر کس یک سال فراغت از تحصیل داره و نیاز نیست کاری کنی، اما تردید دارم و میترسم این مشکل سربازی منو از دانشگاه بندازه.

مشاور برای کنکور لازمه

استاد این دومین کنکوره بنده هستش و بنا به بند قانونی یک سال فراغت از تحصیل تونستم در این کنکور شرکت کنم. سلام استاد عزیز خسته نباشید یه سوال خدمتتون داشتم میحواستم بپرسم به نظر شما با رتبه حدود ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ میتونم دانشگاه آزاد یه یکی از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی قبول شم… امروز که کارنامم آمد رتبه ۸هزار بودم در سهمیه ۵ درصد می خواستم ببینم می تونم با این رتبه یه رشته ی خوب پیراپزشکی تو تهران قبول شم یا نه؟ در این سال هایی که تب و تاب کنکور بیش از همیشه است ، تمامی دانش آموزان به دنبال منبعی جامع و غنی برای رسیدن به اهداف خود و قبولی در آزمون سراسری می گردند.مطمئنا هر داوطلبی که به فکر موفقیت در کنکور خواهد بود باید از یک منبع خوب ،آموزش کامل و کنکوری داشته باشد. یک مشاور کنکور خوب (مرجع) چه وظایفی برعهده دارد؟ بهترین مشاور انتخاب رشته درس های دوران دانشگاه را به خوبی می شناسد و براساس نقاط قوت و ضعف شما در درسها، انتخاب رشته می کند. بارز ترین ویژگی های مثبت یک مشاور! در این وویس نکاتی برای جمعبندی ماه های پایانی و نکات مشاوره ای موثر برای مطالع بهتر کنکور آمده است.

پشت کنکور ماندن 1401+ قوانین و شرایط سربازی+ دانلود چک لیست+( به قلم مشاور) حتما بخوانید در تمامی رشته ها مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! در صورتی که مایل به دریافت مشاوره در رابطه با 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. با سلام، مطابق با اطلاعیه ی سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۹۹، برای شرکت در کنکور سال ۱۴۰۰، می بایست منابع نظام جدید را مطالعه نمایید. و برای کنکور ۹۸ هم ثبت نام نکردن ولی چون جز بچه های زرنگ کلاس بودم و افسوس میخورم دوست دارم برای کنکور ۹۹ مطالعه کنم. و یک سوال دیگه اگر انصراف بدم تو این فرصت که انصراف میدم وارد غیبت نمیشم تا برم در دانشگاه جدید ثبت نام کنم ؟ سلام استاد عزیز یه سوال دیگه به نظر شما یه سال پشت کنکور بمونم یا رشته هوشبری برم و بعد از طریق آزمون لیسانس به پزشکی وارد رشته پزشکی بشم …

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما