همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

ببخشید کتاب آی کیو جدید گاج که تازه منتشر شده خوبه؟ منابعی مثل کتاب نشر الگو و کتاب آی کیو گاج تست هایی با سطح بالاتری دارند و کمک بیشتری به شما می کنند. بله، درسنامه های این کتاب بسیار مفید هستند و اگه از پایه که وقت بیشتری دارید مطالعه کنید، خیلی کمکتون می کنه. بعد از کتاب خیلی سبز، بهتون کتاب زیست نشر الگو رو پیشنهاد می کنم. بهتون پیشنهاد می کنم کتاب تست زیست خیلی سبز رو تهیه کنید. بهترین منابع تمام دروس عمومی و اختصاصی کنکور رو تو ۲تا مقاله دیگه به صورت کامل و مفصل بررسی کردیم که لینکش تو همین مقاله (قبل از کتاب فاگو زیست دوازدهم) قرار داده شده. بله، کتاب های نشر الگو و IQ گاج (بعد از اینکه روی کتاب خیلی سبز به تسلط رسیدید) منابع خوبی برای زیست کنکور هستند. روال وقت گیری در هر سه مورد به یک صورت است. داوطلبایی که تو کنکور 99 شرکت کردن با دانلود سوالای کنکور تجربی و مقایسه جوابایی که خودشون دادن با کلید کنکور تجربی ۹۹ حدود درصد هر درسی که زدن دستشون میاد و تقریبا متوجه میشن که چه کردن و آمادگی اونا رو برای دیدن نتایج کنکور بیشتر میشه .

مشاور کنکور رشت

هر چه تراز بالاتر باشد ، احتمال بیش تری برای قبولی در کد رشته محل مورد نظر وجود دارد . آیا کتاب فاگوزیست دهم درسنامه و بعد از هر درسنامه تستو جواب داره مث خیلی سبز؟ سال دهم : از بهترین منابع دین و زندگی برای مطالعه کنکور سراسری 98 که از لحاظ درسنامه و تست قوی باشد میتوان به کتاب دین و زندگی خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل توضحات کامل و بررسی جز به جز مطالب کتاب می باشد و هم شامل تست های تالیفی و سراسری می باشد . درباره منابع زیست کنکور پایه برای شروع اول کتاب خیلی سبز رو بخونید و تست بزنید و زمانی که روش تسلط پیدا کردید، کتاب های نشرالگو و گاج منابع مناسبی هستند. بهترین منبع کتاب های دیگه دهم رو هم بگید. از طرفی همان طوری که نمی توان جایگزین نظر یک پزشک از یک فرد سالم و تندرست در مورد درمان یا پیشگیری نوعی بیماری خاص نظر خواست، از نظر منطقی نمی توان یک رتبه برتر کنکور را هم یک مشاور تحصیلی کامل قلم داد کرد؛ اگر چه او برای خود خوب کار کرده و به جایگاه درخوری هم رسیده باشد، اما فقط مصداق و مدل یک نفر است و نمی توان یک الگو از پیش ساخته شده را برای همه مدل سازی و پیاده کرد .

یک مشاور خوب به حرف های دانش آموز خود گوش داده و بهترین راه حلها را برای آنها ارائه می کند. اضطراب زیاد و کنترل نشده باعث می شود کم کم در ساعت مطالعه خود افت کنید. استرس زیاد باعث میشود تا شما نتوانید تمرکز و کارایی لازم را داشته باشید و عملکرد شما را هم در یادگیری و هم در تستزنی تخریب میکند. کتاب های زیست فار برای شروع سال دوازدهم و یادگیری های ابتدایی سنگین هستند. مطالعه در روز یا شب کدام میتواند تأثیر خوبی در یادگیری داشته باشد؟ یعنی داوطلب چند روز مطالعه کرده اما به یکباره مطالعه ی درس را رها می کند. ببخشید برای زیست پایه گاج منبع مناسبی هست به نظرتون? بله، این منابع برای درس زیست شناسی پایه و کنکور مفید هستند. بهترین منابع کنکوری برای هر داوطلب ، متفاوت است. برای درس زیست شناسی بهتره اول با کتاب خیلی سبز شروع کنید و تست هاش رو کامل بزنید و به تسلط برسید و بعد سراغ منابع سخت تر مثل نشر الگو برید. کتاب زیست IQ گاج می تونه بهتون کمک کنه درصد بهتری تو زیست شناسی به دست بیارید (بعد از زدن کتاب هایی مثل خیلی سبز و نشرالگو). من کتاب زیست فقط برای تست زدن میخوام ، از چه کتابی میتونم استفاده کنم؟

سلام من کلاسه دهم و تموم کردم از این ماه تازه شروع به تست زدن کردم کتابه تسته سه بعدی نشره الگو رو تهیه کردم اما متاسفانه این کتاب خیلی سطحش بالاست و مطالب و خوب درک نمیکنم میخوام این کتاب رو عوض کنم شما چه کتابی پیشنهاد می کنید ؟ اگر تمایل به تحصیل در رشته ای همچون حسابداری دارید باید عرض کنیم که مراکزی همچون دفاتر حسابداری، بیمارستان ها، شرکت های خصوصی و دولتی و غیره در انتظار استخدام شما در آینده ای نه چندان دور هستند. شخصا بهعنوان فردی که سابقه تحصیل در مدارس دولتی و نمونه دولتی را دارم و مدتی بهعنوان مشاور تحصیلی فعالیت داشتهام، یکی از اصطلاحات رایجی که از دانش آموزان زیاد شنیدم این است که “خودم درسم رو میخونم دیگه؛ چه نیازی به مشاور تحصیلی دارم؟” البته که قصد ندارم بگویم این جمله کاملا اشتباه است و هر دانش آموزی که مشاور تحصیلی خوب نداشته باشد، هرگز در کنکور سراسری و امتحانات موفق نمیشود و یا برعکس، هرکس که مشاور کنکور داشته باشد، بدون شک به رتبه برتر تبدیل میشود. کتاب زیست شناسی خیلی سبز برای پایه دهم مناسبه و به شما کمک می کنه. سلام من خیلی سبز رو واسه یازدهم گرفتم و خیلی راضی بودم الان دلم میخواد واسه تابستون یه کتاب دیگه از دهم و یازدهم بزنم چی بهتره؟

مشاوره غذایی کنکور

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور شهرکرد (سایت مشابه) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما