هشدار برجامی به دولت اصلی

[ad_1]

مسعود پزشکیان گفت: کسانی که معتقدند انقلابی‌تر هستند و از دولت قبل خواسته‌اند که مذاکرات را رها کند و به میز مردم پایبند باشد، پس اگر درست می‌گویند، اکنون سفره مردم را رنگ کنند و اگر به گفته‌های خود اعتقاد دارند. سپس روی دو پا نمی ایستند.» آنها پشت میز مذاکره نشستند. اما به نظر من باید مذاکرات را ادامه دهند تا بتوانند مشکلات خارجی را حل کنند، صادرات و تولید داخلی را شروع کنند و از طرفی نتوانند همه را برای حضور در کشور و همکاری با گروه ها و گروه های خاصی جذب کنند، قطعاً مشکلاتی وجود خواهد داشت. در آینده.

مسئولان باید با مردم صادق باشند

خداوند در قرآن می فرماید: «الناس أنون الاطرکو أنوان الانوون حامی فیلیمین الله الشادین» مردم احساس می کردند که می گویند به ایمان ایمان دارند. آنها آزموده نخواهند شد و ما کسانی را که پیش از آنها بودند آزمایش خواهیم کرد تا خدا بداند که راست و باطل کیست. [نیز]او این را می داند»؛ پس مسئولان باید با مردم صادق باشند.

دولت قبل در انتقال ارز مشکل داشت، اما سوال اینجاست که اول دلار را چگونه باید انتقال داد، حالا می گوییم دولت قبل خورد و 18 18 میلیارد گرفت! روش هم همین است و می خواستند اشتعال بازار را کاهش دهند اما پس از آن صدای اعتراض به دلیل وارد نشدن ارز به کشور بلند شد. بازار باید الان همه ارزهایی را که وارد کشور شده است گزارش دهد، یک نفر آنها را کجا خرج کرده و این همه ارز چه عملکرد قابل توجهی روی ما داشته است؟

این پزشک با تاکید بر لزوم صداقت مسئولان با مردم گفت: باید با مردم و با خودمان صادق باشیم چرا که جامعه در صحبت های ما صداقت و دروغگویی ما را تشخیص می دهد. مقامات فعلی اکنون احساس می کنند که فرح پول منتظر مذاکره کنندگان است، اما حالا خودشان پای میز مذاکره نشسته اند و هیچکس اعتراضی ندارد. البته من با مذاکره موافقم زیرا معتقدم باید مشکلات خود را با دنیا حل کنیم.

ما منابع کشور را به دلیل تصمیمات اشتباه از دست می دهیم

وی گفت: دولت نمی تواند مطالبات مردم و مجلس را بدون در نظر گرفتن منابع کشور اجرا کند، اما مجلس گاهی بدون توجه به بار مالی این طرح را تصویب می کند که باعث ایجاد منابع کشور می شود. دولت و مجلس پولی برای اجرای این طرح ها ندارند. کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته با کمبود منابع اقتصادی مواجه هستند و 50 تا 60 درصد کمبود منابع به دلیل تصمیمات اشتباه هدر می رود و این چیزی است که در کشور ما در حال رخ دادن است.

مشارکت همه گروه ها برای حل مشکلات کشور ضروری است

وی ادامه داد: برای حل مشکلات کشور باید همه گروه ها، گروه ها و افراد شایسته را در اداره کشور مشارکت داد، اما کشور «ما» هستیم و کسانی که در کنار ما نیستند، می خواهند کشور را اداره کنند. باید برود.” اوضاع روز به روز بدتر می شود.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما