هایفو تراپی و انواع دستگاههای هایفو تراپی! دکتر علی جعفری هایفو

انواع هایفو

تعدادی از آزمایشات بالینی در مقیاس کوچک نشان داده‌اند که روش هایفو (HIFU) برای لیفت صورت و رفع چین و چروک، روشی ایمن و مؤثر است. افراد شرکت کننده در این آزمایشات توانستند نتایج مطلوبی را طی مدت کوتاهی (دو سه ماه) پس از درمان در پوست خود مشاهده کنند، بدون اینکه دچار خطرات مرتبط با جراحی شوند. دستگاه هایفوتراپی تا حد زیادی به خاطر کاربردهای آن در بحث درمان تومورها شناخته شده‌اند. نخستین مورد بکارگیری روش هایفو (HIFU) برای استفاده در درمان‌های زیبایی شناختی در سال 2008 ‌در سایت پژوهش‌های معتبر Trusted Source گزارش شده بود. دستگاه ۴بعدی یا ۴ d جدیدترین دستگاه هایفو در جهان است .که به تازگی وارد بازار ایران شده است.

  • پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای درمان پوستتان به جراحی ها متوسل نشوید چرا که هم باید تبعات بیهوشی و جراحی را متحمل شوید و هم هزینه جراحی به شکل سرسام آوری بالاست.
  • هایفوتراپی با دستگاه دابلو گلد شرکت هایرونیک کره که توسط دکتر داورپناه انجام می شود برخلاف دستگاه های چینی موجود در بازار که تکرار هرچند ماه یک بار نیاز دارند، با ماندگاری و دوام اثر  یکساله  انجام می شود.
  • همچنین از این دستگاه برای کاهش چربی در مناطق مختلف، لاغری موضعی و لیفت پوست هنگامی که تمایل به استفاده از جراحی و روش های تهاجمی نباشد استفاده می شود.
  • مطالعه دیگری که در مجله زیبایی پوست منتشر شد، گزارش داد که درمان هایفو باعث افزایش تولید کلاژن در لایه های زیرین پوست می شود.

هایفوتراپی، یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان را هدیه می دهد. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره هایفو و هایفو تراپی و انواع دستگاه های هایفو را برای شما خوانندگان عزیزمان شرح دهیم. در خاتمه، اگر به دنبال راهی ایمن، موثر و طولانی مدت برای افزایش زیبایی طبیعی خود هستید، دستگاه لیزر فوق العاده هایفو قطعا ارزش بررسی دارد.

تعیین میزان آب کارتریج هایفو

آن‌ها نگران دردی هستند که ناشی از هایفوتراپی صورت می گیرد هستند . افراد بسیاری زیادی هستند که به دنبال پیشگیری از پیری و یا بازگرداندن زیبایی و جوانی به پوست خود هستند . اما متاسفانه این روش‌ها به علت تهاجمی بودن و استفاده از ابزار جراحی مانند چاقو و … می توانند مشکل ساز باشند . اکثر افراد نتایج کامل را سه ماه پس از درمان نهایی خود مشاهده می‌کنند.

یک اینکه زمانی که مراجعه کننده یا زیباجو به کلینیک وارد می شود بتواند تمام آنچه که میخواهد را در مطب شما پیدا کند . در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

مزایای هایفو صورت چیست؟

هایفو تراپی، یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان را هدیه می دهد. استفاده از دستگاه لیزر هایفو اولترا  آسان است و توسط یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست مجاز انجام می شود. این دستگاه به تنظیمات مختلفی مجهز شده است که امکان درمان سفارشی بر اساس نیازهای فردی مشتری را فراهم می کند. در طول درمان، دستگاه روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و انرژی اولتراسوند با شدت بالا به لایه های زیرین پوست می رسد.

در خاتمه، آماده‌سازی و بهبودی پس از لیزر درمانی اولترا دستگاه HIFU نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و پیروی از دستورالعمل‌های پزشک است. با آماده سازی مناسب و مراقبت های پس از عمل، می توانید از نتیجه موفقیت آمیز و بهبودی سریع اطمینان حاصل کنید. هندپیس دستگاه هایفو که با قرار دادن کارتریج در درون آن باعث عملیات شات زنی میشود به دلایل مختلف باعث از کار افتادن میگردد. مواردی مانند کالیبره نبودن استپ موتور، شات نزدن هندپیس ،شناسایی نشدن هندپیس یا کارتریج توسط دستگاه وضربه خوردن هندپیس باعث عدم کارکرد این قسمت از دستگاه میشود. دستگاه هایفو 4D نسل جدیدتر هایفو 3D است که علاوه بر هندپیس صورت، یک هندپیس واژینال اضافه شد است.

این نوع کارتریج قادر است تا 10 خط مشتمل بر 10 الی 12 نقطه را بر پوست به جای بگذارد. این نوع هایفو از سرعت و دقت بیشتری نسبت به هایفو تک بعدی برخوردار است و یک جلسه درمانی تقریبا نصف هایفو تک بعدی زمان می برد. پیش‌ از آن که به بررسی بهترین دستگاه هایفو در تهران بپردازیم، بهتر است به بررسی هایفوتراپی و موارد کاربرد آن بپردازیم.

انواع هایفو

تنظیم و سرویس دستگاه هایفو، اثربخشی آن را تا حد بالایی افزایش می دهد. دستگاه هایفو دابلو نیز یک هایفو تک لاین است، ولی تفاوتی که با دستگاهای اولترا و دلتا دارد این است که سرعت شات زنی در این دستگاها به نسبت بالاتر بوده. وهندپیس و کارتریج های این دستگاه، از دستگاهای اولترا و دلتا متفاوت میباشد. همه روزه روش ها و عمل های زیبایی بیشتر و بیشتر می شوند و در این میان باید با بالا بردن اطلاعات خود، روشی را انتخاب کنیم که بیشترین تاثیر را داشته و با پوست ما سازگار باشد. هایفوتراپی یکی از روش های نوین است که در درمان برخی از سرطان ها، زیبایی پوست صورت و حتی لاغری استفاده می شود و با وجود تاثیر بالا ضرر خاصی ندارد. بنابراین می توان هایفوتراپی پوست صورت و بدن را به عنوان یک روش مطمئن و عالی در ردیف نیدلینگ، مزوتراپی و … در نظر گرفت.

انواع عمل هایفوتراپی پوست و لاغری

همچنین با ایجاد ناحیه ی حرارتی با دمای 70 درجه ی سانتی گراد از طریق ترمال کواگولیشن زون تغییراتی در ضخامت و الاستیسیته لایه ی SMAS پوست به وجود می آورد. این فرایند در نهایت موجب جوانسازی و از بین بردن افتادگی پوست می گردد. کاربرد های دستگاه هایفو اولترا در زمینه ی درمان و جوانسازی پوست بسیار زیاد می باشد که در ادامه به اختصار و به طور کلی به چند نمونه از آنها اشاره شده است. اساس کار آن به این صورت است که با نفوذ امواج هایفو حرارت نقطه‌‌ای در لایه‌های عمقی پوست ایجاد می‌شود. هدف قرار دادن لایه‌های زیرین پوست توسط HIFU آنرا به یکی از بهترین‌های بازار در حوزه زیبایی تبدیل کرده است.

انواع هایفو

زمان درمان بیماران در این دستگاه بیشتر است چرا که این دستگاه بر خلاف دستگاه‌های دیگر به صورت نقطه‌ای عمل می کند. زمان درمان بیماران در این دستگاه بیشتر است چرا که این دستگاه بر خلاف دستگاه‌های دیگر به صورت نقطه‌ای عمل میکند. کلاژن و الاستین در پوست باعث جذب و حفظ آب ، حفظ استحکام ، قوام و شکل ساختمان پوست می شوند و هرچه بیشتر و باکیفیت تر باشند طبیعتا قوام پوست بیشتر و پوست سفت تر می شود.

با توجه به کاربرد گسترده دستگاه هایفو و محبوبیت بالای آن، بدون شک آشنایی با انواع مدل ها و برند های این محصول، هنگام خرید دستگاه هایفو بسیار کمک کننده است. در همین راستا الولیزر سعی کرده است تا راهنمای خرید دستگاه هایفو را در این متن برای شما آماده نماید. فعلاً شواهد بیشتری مورد نیاز است تا مشخص شود چه کسانی برای این نوع روش درمانی گزینه‌های مناسب‌تری هستند. تاکنون مشخص شده است که هایفوتراپی (HIFU) یک روش درمانی نویدبخش و مطمئن است که می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود، به خصوص در افراد جوان‌تر که نمی‌خواهند ریسک‌ها و زمان ریکاوری طولانی مدت مرتبط با جراحی را متحمل شوند.

در صورتی که خواستید با هزینه‌ی کمتر از خدمات هایفو و نتایج آن بهره ببرید میتوانید دستگاه‌های چینی را انتخاب کنید. در تصویر زیر سرچ کلمه هایفو اولترا در سایت دیوار را مشاهده می‌کنید و انواع متفاوت عکس دستگاه هایفو اولترا را میبینید. اگر میخواهید برند کره‌ای را برای انجام هایفو انتخاب کنید دستگاه هایفو دابلو و دستگاه اولترافورمر هر دو گزینه خوبی هستند. اغلب زنان در نتیجه افزایش سن و زایمان‌های پشت سر هم دچار برخی ناراحتی‌ها در ناحیه واژینال خود می‌شوند.

انواع هایفو

در سال‌های اخیر، دستگاه لیزر هایفو اولترا  صنعت زیبایی و مراقبت از پوست را تحت تأثیر قرار داده است. این درمان انقلابی به دلیل نتایج طولانی مدت و مناسب بودن برای انواع پوست محبوبیت پیدا کرده است. هایفو، مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا، یک درمان غیر تهاجمی و غیر جراحی است که از فناوری اولتراسوند برای سفت کردن و جوانسازی مراقبت بعد از هایفو پوست استفاده می کند. بیایید عمیق‌تر به این بپردازیم که چه چیزی دستگاه لیزر فوق‌العاده هایفو را بسیار خاص می‌کند و چرا برای هر کسی که می‌خواهد زیبایی طبیعی خود را افزایش دهد ضروری است. کار اصلی هایفوتراپی لیفتینگ و سفت‌کردن پوست از طریق تحریک فیبروبلاست‌های موجود در پوست و ساخت کلاژن‌های منظم در پوست است.

به جوان‌سازی و درمان برخی از مشکلات پوستی به کمک امواج اولتراسوند متمرکز (High Intensity Focused Ultrasound) هایفو تراپی می‌گویند. در نتیجه بدون نیاز به روش‌های تهاجمی بیمار شاهد بهبود مشکلات پوستی خود خواهد بود. اصلی‌ترین لایه پوستی که به کمک دستگاه‌های هایفو هدف قرار می‌گیرد، لایه SMAS است. بنابراین تاثیر به سزایی در از بین رفتن چین و چروک سطحی پوست و همچنین درمان افتادگی آن دارد. حال که با انواع دستگاه هایفو صورت آشنا شدید شاید بزرگترین سوالی که در ذهنتان شکل گرفته این است که بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟ در پاسخ به این سوال بگوییم بهترین دستگاه برای هر موقعیت و هر هدفی می‌تواند متفاوت باشد. دستگاه هایفو اولترا با ارسال امواج صوت متمرکز شده به اعماق پوست، فیبروبلاست ها را تحریک کرده و فرایند کلاژن سازی را تسریع می بخشد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.