هایفو بهتر است یا آر اف؟ مقایسه جذاب دو روش جوانسازی

آر اف بهتر است یا هایفو

برخلاف بسیاری از استراتژی‌های جوان‌سازی که یا برای انواع پوست‌های تیره خطرناک هستند یا عوارض جانبی بالایی دارند، درمان با ترمیا برای همه نژادها، هر نوع پوست، به‌ویژه برای رنگ‌های تیره و همچنین پوست‌های برنزه بی‌خطر است. علاوه بر این، از این دستگاه می توان برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی با نتایج موثر استفاده کرد. دوره نقاهت پس از درمان با هایفو بسیار کوتاه است و زمان بهبودی حداکثر 2 الی 3 ساعت طول می کشد. اغلب بیماران می توانند بلافاصله پس از اتمام جلسه هایفوتراپی سر کار خود بر گردند و یا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند. باید تا 3 ماه پس از اتمام جلسات صبر کنید تا نتیجه کامل را دریافت کنید چون طی این 3 ماه کلاژن سازی کامل می شود و نتیجه مطلوب تری کسب می کنید اما برای نتیجه فعلی تنها 2 هفته صبر کنید. کسانی که از امواج رادیویی مثل لیزر برای ترمیم پوستشان استفاده کرده اند نمی توانند بلافاصله از میکرونیدلینگ استفاده کنند.

آر اف بهتر است یا هایفو

در بیشتر موارد از هایفو برای درمان افتادگی و لیفت صورت و گردن استفاده می شود. در انتها لازم است این نکته را بدانید که هزینه آر اف نسبت به هایفو کمتر می باشد. در مبحث متعلق به مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست، می توانید مشخصات و ویژگی های مربوط به دستگاه جوانسازی آراف را، مورد بررسی قرار دهید. دستگاه یاد شده جهت درمان بیماری ها و مشکلات پوستی، از نیدل ها یا سوزن های بسیار ریز به همراه امواج رادیوفرکوئنسی استفاده می کند.

آر اف و هایفو چیست؟

در حال حاضر روش های بسیار زیادی برای افزایش زیبایی پوست و شادابی آن وجود دارد که از جدیدترین و موثر ترین آن ها می توان به روش های هایفوتراپی و آر اف فرکشنال اشاره کرد. در کنار شباهت، تفاوت های زیادی نیز در مورد این دو روش وجود دارد که در ادامه شما را با تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال آشنا می کنیم. کلینیک ما ، درمان لیفت صورت را ایجاد کرده است که تمام نواحی مشکل ساز مانند چین و چروک، افتادگی پوست و چربی دوگانه چانه را هدف قرار می دهد. قبلاً، هدف قرار دادن تمام این مناطق مشکل، بیمار را ملزم به انجام هر دو درمان هایفو و آر اف می کرد.

آر اف بهتر است یا هایفو

هر چقدر تعداد قطب های دستگاه آر اف بیشتر می شود، نفوذ امواج رادیو در لایه های پوست سطحی تر می شود. آر اف چند قطبی جهت رفع اسکار و جوانسازی سطحی پوست استفاده می شود. تفاوت هایفو و آر اف در هزینه ها شامل استفاده از نوع دستگاه و روش درمانی و تعداد جلسات می باشد که در هر کلینیک و مرکز درمانی هزینه ها بر حسب موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه خواهد شد. آراف باعث افزایش خون رسانی در ناحیه درمانی می شود و همچنین موجب بازسازی پوست می شود با افزایش خون رسانی و کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر، ملانین های پوستی کاهش پیدا کرده و پوست روشن تر می شود. رفع جای لک، درمان شل شدگی پوست، بهبود منافذ بزرگ پوست، درمان چروک های دور چشم، درمان ترک های پوستی، لیفت و بالا کشیدن پوست برخی از کاربردهای این روش درمانی هستند. این روش نیز حداقل ۱ سال ماندگاری دارد و برای بهبود عوارض حداقل به ۳ جلسه درمان نیاز است.

در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف فرکشنال؟

افرادی که در ناحیه پوستی که قرار است میکرونیدلینگ روی آن انجام شود، تبخال و یا عفونت دارند. افرادی که در طول یک سال اخیر، تحت اشعه درمانی و یا پرتو درمانی قرار گرفته اند. ملانوسیت‌ ها از دیگر سلول‌ هایی هستند که در ساختار پوست انسان وجود دارند و وظیفه‌ ی تولید ملانین که یکی از رنگ‌دانه‌ های پوستی مهم در انسان می‌باشد را بر عهده دارند. در هایفوتراپی با تابش امواج صوتی این سلول‌ ها تحریک می‌شوند و ملانین بیشتری را تولید می‌نمایند. زمان انتظار به ناحیه و روش درمان انتخاب شده برای بیمار بستگی دارد.

  • از مزیت هایفو نسبت به آر اف می توان به هزینه کمتر، و انجام شدن درمان در یک جلسه واحد اشاره نمود.
  • هر چه فاصله بین قطب مثبت و منفی بیشتر باشد نفوذ امواج آر اف بدرون بافت بیشتر می شود.
  • اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از باکیفیت ترین دستگاه های جوانسازی پوست را برای کلینیک و سالن زیبایی خود خریداری نمایید، می توانید در گام اول راجع به ویژگی های دستگاه های جوانسازی هایفو یا آر اف، مطالب جامعی را به دست آورید.
  • هایفوتراپی نوعی روش درمانی است که در آن از امواج فراصوتی برای درمان پوست استفاده می شود.
  • توجه داشته باشید که اگر قصد انجام هایفوتراپی را دارید، از مصرف آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید.
  • یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌شود.

آر اف (RF) یک روش سفت کردن بافت است که از انرژی فرکانس رادیویی تک قطبی برای انتقال گرما به لایه های پوست اپیدرم استفاده می کند.آر اف بیشتر از 3 میلی متر به عمق بافت های پوست نفوذ نمی کند. این امر به پوست ظاهری سفت تر، حجیم تر و جوان تر می دهد، خطوط ریز را کاهش می دهد، منافذ بزرگ شده را کوچک می کند و حتی شرایط پوستی مانند آکنه را بهبود می بخشد. مسلماً بعد از این که به بررسی و مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست پرداختیم، انتخاب یک روش درمانی مناسب برای‌تان راحت‌تر شده است. این دو روش به طور کلی شباهت‌های زیادی نیز با هم دارند و هر کدام به گونه‌ای تأثیرات عالی خود را بر روی پوست به جای می‌گذارند. البته در نظر داشته باشید افرادی که قصد بهره گیری از این روش‌ها را دارند، باید از سلامت جسمانی مطلوبی برخوردار باشند تا برخی عوارض احتمالی برای‌ شان به وجود نیاید.

جوانسازی و درمان پوست با آر اف فرکشنال

بسیاری از افراد سوال می پرسند که تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال در چیست؟ برای بیان تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال باید به موارد زیر دقت کنید. لازم به ذکر است، پس از آر اف فرکشنال و هایفوتراپی، حجم از دست رفته پوست که یکی از نشانه‌های پیری است؛ جبران نخواهد شد؛ و برای آن باید به روشهای دیگری مانند تزریق ژل یا تزریق چربی متوسل شد. بعد از این که با ویژگی‌های دستگاه جوانسازی آر اف و هایفو به صورت جداگانه آشنا شدید و دانستید که این دستگاه‌ها چه کاربردی دارند، بهتر است تفاوت‌های شان را هم بدانید تا انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل برای‌تان راحت‌تر شود. البته ناگفته نماند در صورتی که از دستگاه‌های غیر استاندارد به صورت نامناسب استفاده شود، ممکن است برخی عوارض غیر قابل جبران نیز به وجود بیاید.

آر اف بهتر است یا هایفو

البته اگر در سنین پایین تر نیز مشکلات حاد و جدی برای پوست به وجود آمد، می توان از لیزر و آر اف استفاده کرد. به طور کلی می توان بیان کرد که نباید از روش آر اف فرکشنال در سنین پایین و جوانی استفاده کرد. تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال شامل موارد مختلفی می شود که باعث قیمت هایفو صورت می شود افراد بتوانند به راحتی یکی از این دو روش را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنند. سالم بودن و زیبایی پوست تاثیر زیادی روی زیبایی چهره ی افراد دارد به همین سبب مردان و زنان زیادی به آن توجه می کنند و در صورت بروز مشکل سعی می کنند به سرعت آن ها را برطرف کنند.

آر اف بهتر است یا هایفو

این نوع دستگاه ها برای لیفتینگ پوست مناسب می باشند و در  لیپولیز بافت چربی  موثر  نمی باشند. این توضیح به این معنا نیست که آر اف برای لیفت صورت کاربردی ندارد.خیر بلکه به این منظور است که هایفو نسبت به آر اف در لیفت صورت برتری بیشتری دارد و همینطور هایفو ، پیری پوست را به تعویق می اندازد. کلینیک زیبایی گلدن رویال مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر با مجهزترین تجهیزات روز دنیا و بهترین امکانات آسایشی و رفاهی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

آر اف بهتر است یا هایفو

هایفو و ترمیا هر دو از روش های غیرتهاجمیبرای جوانسازی پوست هستند که می توانند به عنوان جایگزین جراحی لیفت صورت مورد استفاده قرارگیرند. دستگاههایفو از انرژی متمرکز اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های زیرین سطح پوست استفاده می کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث سوختگی پوست می شود و پوست آفتاب سوخته یا برنزه شده با هایفو قابل درمان نیست.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.