ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

[ad_1]

روآرو- ناکان T ۲۰۲۳ از سوی کمپانی نسخه آلمانی پورشه معرفی. این کراس اوور که یای اولین بار در میان شاسی بلندهای این نیانی نشان تورینگ دریا دریافت کرده، بین پل پایه و ماکان اس قرار ر. پس حالا در اولین گ مام می‌دانیم که همان تورینگ است. پیش از این نسخه تورینگ هل‌های ۷۱۸ و را کرده بود.

به بهارش فرارو رو به شکل سنتی پورشه فاف بین تریم‌های پایه و نان رده را در خط یدلید ید، مدا مدل‌های تورینگ می‌کند پر. مدل‌هایی که از نظر و وات متوسط ​​​​محسوب می‌شوند. گفت: نمی گذارم بروی.

فقط برای ما ایرانی‌ها پورشه ماکان ن خودرویی نیست که از نزدیک ندیده شیماشیم حتی حتی اگر ورود یای لوکس خارجی از چهار سال قبل به ایران ممنوع شد. کها که مدلهای ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و پورشه پورشهکان در ده هاده های ایران خودنمایی یی.

این ساس اوور جذاب در بازار ایران بسته به سال تولید و فروش قیمت‌های متفاوتی دارد. اما بیشتر پورشه ماکانهای بازار تولید سال ۲۰۱۷ هستند. قیمت این محصولات از ۵۵ میلیون تومان شروع می‌شود و می‌شود می‌شود و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد. ۲۰۱۸ل ۲۰۱۸ این شاسی بلند نیز، هر کارکردی زیر ۷ میلیارد تومان در زازار پیدا نمی‌شود.

نت ماکان T نسخه ۲۰۲۳ ۲۰۲۳ وتهاوتهایی با نسخه یهای وجود دارد رد

نسخه آلمانی پورشه می‌گوید که ماکان اولیه در نسخه T ذخیره شده است. این نسخه ۲۰۲۳ این شاسی سیلند لوکس وکس به موتور رژارژ ۲ لیتری مجهز است. نهانه ای که قادر به تولید قدرت ۲۶۱ اسب بخاری (۱۹۵ وولووات) و وراور نیوتن متری است. برای ارتباط با ‏PDK‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

طبق اعلام رسمی این ین، اکان T می‌تواند در ۵. سرعت سریع نیز ۲۳۱ ۲۳۱ مترلومتر در نظر گرفته شده است. اینا وجود الا در گام سوم هم نیمانیم که در بخش فنی ،اکان تی اما پورشه اعلام کرد که بیشتر در بخش تات و استا است.

نات طراحی ماکان T نیز نسبت به تریم‌های خی یلی ی گیر،، اما همین تغییرات اندک نیز به اسپرت شدن تریم جدید ماکان کمک ست است. به عنوان مثال آینه‌های جانبی، سقف اسپویلر و برخی از قطعات اسپر رنگ تریاکستری درآمده اند. آنا به مشکی تغییر رنگاده اند و یای ۲۰ اینچی ناکان S نیز به کاکان T ا فزوده است.

نلی‌های اسپرت گرم می‌شونده ج ولو واتریم ویژه کاکان T، فرمان اسپرت استاندارد رد کرونومتر اسپورت اسپورت د شبورداشبورد و علامت ماکان T در رکاب درها تغییر به ست ست ن.

ن مورد تات م کاکان T نیز گفته است که این کراس اوور از پکیج اسپورت اسپورت مدیریت یق یق یق یق یق یق پورشه پورشه پورشه به نان تجهیزات استاندارد است. لو مشکی این شاسی سیلند وکسانند سیستم تعلیق یقادی تطبیق پذیر را به شکل اختیاری انتخاب ب. Orsلاوه بر این سیستم سیستم تقسیم وراور پورشه نیز تحت مام (Porsche Torque Vectoring Plus) وجود دارد

اما مهمتر از همه بحث قیمت این اوور لوکس است ست پورشه پورشه اعلام نکرده است. استاهای ن پیش‌تر پیش‌تر، کاکان تی تریمی بین نسخه ی و ماکان اس است ست. بنابراین باید قیمتی ما بین این تریم باشد. در حال حاضر ماکان پایه و ماکان به ترتیب با قیمت های 54 رار و 900 رلار 65 رار و 400 می شود می شود. ن از نظر خودرو پیش‌بینی می‌شود که پورشه ماکان با قیمت ۶۲ هزار دلار عرضه می‌کند.

ناویر ماکان T نسخه ۲۰۲۳

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

ن کاکان T نسخه ۲۰۲۳ چه چهاروتی با نسخه یهای دارد رد

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما