omdebegirbanner

نگاهی به Battlefield 2042 Beta بیندازید. نا امیدی؟ – زومی

[ad_1]

Beta Battlefield 2042 آنقدر مسائل بزرگ و کوچک داشت که بسیاری از طرفداران این سری از تجربه نسخه جدید و هیجان انگیز بازی ناامید شدند.

پس از تجربه نبرد V ، به نظر می رسد که EA از اشتباهات خود درس گرفته است. تلاش برای وارد کردن حالت Battle Royale در نسخه های قبلی Battlefield و سوار شدن بر موج محبوبیت این حالت بازی تیراندازی منجر به تغییرات زیادی در گیم پلی شده است و در نهایت نه تنها حالت Battle Royale بلکه حالت های معمولی بازی نیز می تواند تجربه ای عالی باشد. به برای ارائه کاربران. Battlefield 5 از بسیاری جهات بازی فوق العاده ای بود ، اما هرگز با نام بزرگ خود زنده نماند و از سوی دیگر ، Call of Duty Modern Warfare و بعدها Warzone گیمرهای تمام ژانرهای تیراندازی را به خود جذب کرد.

اما گزارش و پیش نمایش های Battlefield 2042 نشان دهنده بازگشت به دنباله سریال بود. EA سرمایه گذاری زیادی در این زمینه کرده است و طی چند سال گذشته نه تنها Dice بلکه سه استودیو دیگر وظیفه توسعه بزرگترین پروژه تیراندازی در تاریخ این شرکت را بر عهده داشته اند. ظاهراً ، دیگر سبک های تیراندازی ، تقلید نابالغ از حق رای دادن نبوده و EA در تلاش بود تا یک تجربه خالص در میدان جنگ ارائه دهد. چیزی که کاربران سالها منتظرش بودند. توسعه دهندگان بازی تا کنون به حالت Battle Royale اشاره ای نکرده اند و همیشه دو حالت خارج شده را All Out Warfare و Hazard Zone توصیف می کنند تا بار دیگر تأکید کنند که Battlefield می خواهد قدرت خود را با مبارزه در یک محیط بزرگ به دست بگیرد. تعداد آنها 128 نفر است. آنها می توانند همزمان حضور داشته باشند ، که نزدیکترین تجربه ممکن را به نبرد فراهم می کند.

میدان جنگ یخ 2042

حتی در تریلر بازی ، تعدادی از مسائل در مورد بازگشت باتفیلد به سیستم قبلی خود وجود داشت ، در این زمینه ، می توان به نمایش بزرگ جنبش Rendezvous اشاره کرد که توسط کاربران در Battlefield 3 و 4 ساخته شده بود.

با مشاهده عملکرد Call of Duty: Cold War و مسائل عجیب تعادل ، اشکالات جدید و هجوم وحشتناک پلنگ ها به Warzone ، به نظر می رسید زمان ظهور دوباره EA و Battlefield فرا رسیده است. با توجه به تبلیغات ایجاد شده و ضعف رقابت ، به نظر می رسد که همه چیز برای نور شکوهمند Battlefield 2042 آماده است. تا زمان انتشار خبر تاخیر یک ماهه در انتشار بازی نگرانی هایی (بسیار اندک) وجود داشت. این بازی در ابتدای بتا عمومی اعلام شد تا علاقه مندان به بازی بتوانند آن را قبل از انتشار رسمی آن تجربه کنند.

همه چیز برای نور خالص میدان جنگ آماده است ، اما …

اشتیاق شخصی میدان جنگ و نیاز به تجربه بازی جدید تیراندازی AAA با تمام نبض های هیجان انگیز و امیدوارکننده سازندگان ، من را شخصاً آماده خرید بازی در آن روز کرد. اما پس از 6 ساعت تجربه بازی بتا بتلفیلد 2042 ، نظرم کاملاً تغییر کرد و نمی دانم وضعیت بازی فعلی از چه نزدیک به نام Battlefield است. از زمان پایان بتا موج منفی بزرگی به وجود آمده است و بسیاری از طرفداران Battlefield 2 بازی را ناقص و ضعیف توصیف کرده اند. Latte چند ماه پیش یک نسخه بتا از بازی ایجاد کرده بود و اعلام رسمی برای Dice اعلام کرد که هیچ مشکلی در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت. این بسیار نگران کننده است. تجربه نشان داده است که نسخه نهایی یک ماه قبل از انتشار رسمی تفاوت چندانی با نسخه بتا نخواهد داشت.

متأسفانه اخیراً گزارش شده است که یک فرد آگاه فاش کرده است که تولید نسخه بتا Battlefield 2042 مربوط به ابتدای ماه سپتامبر (ماه گذشته) است و تا چند ماه پیش باز نمی گردد. ظاهراً به دلیل مشکلات بازی و موج نارضایتی کاربران ، برخی از مدیران Dias نگران آینده شغلی خود و واکنش EA هستند.

در زیر می توانید تجربه شخصی من و به نظر من برخی از مسائل مهم Beta Battlefield 2042 را بخوانید.

از همان لحظه اول که وارد بازی شدم ، احساس کردم مشکلی وجود دارد و قطعات پازل به درستی چیده نشده اند. برخی از موارد بسیار خوب طراحی شده بودند ، اما بازی دارای مشکلات عجیب و غریبی بود. پیدا کردن بعضی چیزها خیلی سخت بود. مواردی آزاردهنده در بازی وجود داشت که آسیب زیادی به تجربه بازی وارد کرد.

اشکالات گرافیکی متعدد

گرافیک بازی با نام میدان جنگ و بازی نسل نهم مطابقت ندارد!

از نسخه های معمول و اولیه ، گرافیک و فضای جذاب ، با ویرانی محیط ، میدان جنگ را سر و گردن نسبت به رقبای خود قرار داد. اما Beta Battlefield 2042 با مسائل متعددی دست و پنجه نرم می کند. از پرتاب فریم و استاتور گرفته تا چشمک زدن فریم های سفید هنگام بازی. به غیر از این ، مهمترین چیز برای من کیفیت پایین بافت ها و بارگذاری آنها در طول بازی است. اگر با دقت نگاه کنید ، برخی از گیاهان از مرکز تا فاصله در طول بازی بارگیری یا تغییر شکل می دهند. پارچه چتر نجات شبیه بدن نبوده و مانند یک بدن جامد رفتار می کرد و پس از فرود گیمر ناگهان ناپدید شد!

از سوی دیگر ، ویرانی بازی (حداقل در همان نقشه موجود است) به هیچ وجه شبیه نام میدان جنگ نبود. در نسخه های قبلی ، اردو زدن در داخل ساختمانها روش چندان موثری برای بهبود بازی نبود. زیرا وقتی در داخل ساختمان احساس امنیت می کردید و به راحتی صاحب نقطه می شدید ، همیشه می توانستید با تخریب دیوارها وارد ساختمان شوید. اما برخی از ساختمانهای موجود در میدان جنگ 2042 ، به ویژه ساختمانهایی که دارای نقاط داخلی هستند ، ظاهراً از Vibernium ساخته شده اند!

اپراتور

Dice با الهام از Modern Warfare اپراتورهایی را وارد بازی کرده است تا تنوع بیشتری به شخصیت پردازی با کلاس های مختلف بدهند. اما این باعث مشکلات زیادی در بازی شده است. با بزرگتر شدن نقشه ، تمایز بین نیروهای دشمن و افراد داخلی بسیار دشوار می شود و فقط باید به نشانگر قرمز بالای آنها بسنده کنید. صدای تماس ممکن است به دلیل ماهیت بازی و کوچک بودن نقشه ها این مشکل را نداشته باشد و باید توجه داشت که اپراتورهای هر تیم در Call Audio منحصر به آن تیم هستند.

Battlefield 2042 کلاس بتا و اپراتور

اما Battlefield 2042 اپراتوری دارد که در هر دو تیم یکسان به نظر می رسد. به عنوان مثال ، هنگامی که در یکی از نقاط خود هستید ، ناگهان متوجه تیمی از رقبا می شوید که نقشه را دور زده اند تا به آن نقطه برسند ، زیرا اپراتورها و لباس آنها شباهت هایی با نیروهای خود دارند و در نتیجه ظرفیت را کاهش می دهند. بین دشمن و داخل تفاوت قائل شوید ، ارتش شما مورد حمله قرار می گیرد. شرایط بازی به این صورت است که شما باید در مسیری شلیک کنید که همه بازیکنان تیم شما در حال شلیک هستند.

این مشکل را می توان با تغییر رنگ لباس اپراتور بسته به تیم مورد نظر تا حد زیادی حل کرد.

کلاسها و شخصی سازی آنها

از سوی دیگر ، یک مشکل عمده که در نبرد بتا 2042 برجسته شده است ، قابلیت سفارشی سازی و تغییر سلاح برای هر کلاس است. در نسخه های قبلی و قبلی این سری ، اگر می خواستید یک تانک را نابود کنید ، چاره ای جز انتخاب کلاس مربوطه نداشتید ، که در حالت عادی یک حمله بود. اما در Battlefield 2042 می توانید کلاس Medic را انتخاب کرده و سلاح خود را به تفنگ تک تیرانداز تبدیل کنید و همچنین یک موشک انداز را برای نابودی وسایل نقلیه پرتاب کنید. این سطح از شخصی سازی ممکن است از نظر تئوری جذاب به نظر برسد ، اما در عمل ، معنای کلاس را کاملاً تغییر می دهد. شخصاً ، به دلیل توانایی من در بهبود سریعتر و احیای هر یک از اعضای تیمم ، همیشه کلاس مدیکو را انتخاب کرده ام ، اما با استفاده از سلاح های حمله ، هر دو قدرت آتش بالایی دارند و توانایی زنده نگه داشتن خود و سایر اعضای تیم را دارند.

شخصی سازی سلاح ها بتا میدان جنگ 2042

این باعث شد دیگر نیازی به انتخاب کلاسهای مختلف در هر گروه نباشد و تا حدودی کار گروهی خاتمه یافت. بنابراین در نسخه های قبلی و قبلی ، هیچ راهی برای موفقیت تیم وجود نداشت ، مگر اینکه افراد زیادی از طبقات مختلف برای رفع نیازهای تیم در شرایط مختلف حضور داشتند.

ماموریت اسلحه

در Battlefield V ، نقش کلاس مهندس (در نسخه های قبلی پشتیبانی) بیشتر به مهمات با بازیکنان کاهش یافت. همچنین انبارهای مهمات در قسمت های مختلف نقشه وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید مهمات اسلحه خود را تهیه کنید. اما در Battlefield 2042 ، با بزرگ شدن نقشه ها و کمبود انبار مهمات ، مشکل کمبود مهمات بیشتر آشکار شد. به دلیل تغییرات در کلاس ، ما شاهد حضور مناسب گیمر کلاس مهندس در بازی نبودیم و فقط تیرها از اجساد پرتاب شد.

गान⁇ पली

Dice سعی کرده است با ایجاد برخی تغییرات در سیستم سرعت بازی ، سرعت بازی را افزایش دهد. در Battlefield 2042 ، در حال حاضر دو درجه اسپرینت (Warzone و Modern Warfare) وجود دارد و اسلاید در دسترس است. به همین دلیل ، اگر احتیاط کنید ، می توانید به راحتی نحوه بازی و اسلاید بازی Audi یا Apex gamer را تشخیص دهید. وجود دست و پنجه نرم برای کلاس حمله نیز به آن تحرک زیادی می بخشد.

Beta Battlefield 2042

اما چرا این تغییرات در میدان نبرد نیست؟ فراموش نکنید که این تغییرات از بازی هایی با سرعت بالا و عکاسی سریع با TTK و TTD کم ناشی می شود ، بنابراین حرکت و سرعت حرکت نشانه در آنها معمولاً سریعتر است. در Battlefield 2042 ، اگرچه سرعت حرکت افزایش یافت ، اما حرکت سیستم هدف گیری و نشانگرهای سلاح همچنان مانند نسخه های قبلی بود و TTK از رقبای خود بهتر عمل کرد. به همین دلیل ، شما فکر می کنید که در اولین قدم باید حساسیت و سرعت آن را افزایش دهید. پس از این تغییر ، به دلیل نقشه بزرگ و برخوردهای از راه دور ، ناگهان احساس می کنید که سرعت اشاره گر بسیار زیاد است و باید آن را کاهش دهید! این دوگانگی همیشه در طول بازی شما را آزار خواهد داد.

بازی نکات مثبت هم دارد!

من را اشتباه نگیرید ؛ Battlefield 2042 بدون نقاط قوت نیست. برخی از مکانیزم های بازی جذاب و بسیار کاربردی شده اند. در این زمینه ، می توان به قابلیت شخصی سازی سلاح در طول بازی اشاره کرد ، که رفتار سلاح را بسیار تغییر می دهد و به عنوان مثال ، از حالت ایده آل برای نبردهای دوربرد ، به حالت ویژه برای برد کوتاه تغییر می کند. مبارزه کن. مبارزه کردن. این ویژگی آنقدر جذاب است که در آینده ای نزدیک انتظار داریم آن را در دیگر بازی های تیراندازی بزرگ نیز ببینیم.

نباید فراموش کنیم که هسته میدان جنگ نیز در این بازی قرار دارد. گسترش نقشه و افزایش تعداد بازیکنان نیز به این امر کمک کرده است و به همین دلیل ما شاهد اتفاقات عجیب و بسیار جالبی هستیم که قبلاً فقط در میدان جنگ دیده شده بود. به عنوان مثال ، پرش از آسمان خراش و پرتاب C4 به سمت هلیکوپتر و نابودی آن هنگام آزاد شدن.


Battlefield 2042 East را خریداری نکنید!

تنها راه نجات Battlefield 2042 نشان دادن صبر و شکیبایی EA و تاخیر در بازی برای حل مشکلات گزارش شده است. آنچه مایکروسافت در سال گذشته با Hilo Infinity انجام داد و بازخورد مثبتی که از کاربران در مورد بتا اخیر خود دریافت کرد ، نشان می دهد که این نتیجه است. حل این مشکل در عرض یک ماه تا زمان انتشار بازی غیرممکن به نظر می رسد و در مورد انتشار Battlefield 2042 و حضور رقبای قوی مانند Hilo Infinity ، Call of Duty Vanguard و انتشار نقشه جدید ، بازی به احتمال زیاد شکست می خورد و باز هم طرفداران این IP منتظر یک تجربه تلخ هستند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما