نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

بدون برنامه ریزی برای کنکور فقط وقت شما تلف میشود و نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. مشاوره کنکور – وب سایت من – کار بسیار دقیق و حساسی است ؛ زیرا داوطلبان مهمترین سرمایه خود ، یعنی وقت را در اختیار مشاور قرار می دهند. ما در این مطلب سعی میکنیم موارد و نکات مهمی که برای آگاهی از آنها نیاز به مشاوره دارید را مطرح کنیم تا با استفاده از این اطلاعات در راه درستی قدم بگذارید. ممکن است روشی که با آن مطالعه می کنید اشتباه باشد، از منابع درستی استفاده نکنید، برنامه ریزی درستی نداشت باشید. گروهی از داوطلبین کنکور ممکن است در یک روز گاهاً 14 ساعت مطالعه کنند؛ ولی در چند روز بعد، یا مطالعه نمی کنند یا ساعت های مطالعه شان بسیار پایین است. با در نظر گرفتن حذفیات کتب درسی، منابع را در چند دسته طبقهبندی کرده و سعی کنید بر اساس اولویت و بسته به نیازتان منابع را تهیه کنید. در مرحله بعد با بسته آموزش فنون موفقیت در کنکور، روش مطالعه همه درس ها به صورت اختصاصى آموزش داده می شود.

همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد. برای مثال عده ی زیادی به دنبال برنامه رتبه 1 کنکور هستند و احساس میکنند با استفاده از آن میتوانند به رتبه خوب برسند. با داشتن یک برنامه ریزی خوب مسیر برای شما مشخص است. یک برنامه ریزی اصولی می تواند مسیر زندگی دانش آموزان و داوطلبان کنکور را تغییر دهد. چه درس هایی را در طول یک روز بخوانید، از کدام مباحث شروع کنید و پیش نیاز ها را رعایت کنید. تا علاوه بر رفع تمام نیازهای مشاورهای، با ارائه جزوههای درسی خاص و مشاوره تخصصی درس به درس برای دانش آموزای برتر خیالمون از بابت ساختن یه رتبهی خوب، راحت شه. روشها و تکنیکهای یه مطالعهی عمیق رو بهت یاد میدیم. نفرات برتر کنکور : زینب امیر بکایی رتبه دوم علوم انسانی کنکور سال 1392 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: متولد 1373 بهمن ماه هستم و به طور عمیق از پایه دروس دبیرستان را مطالعه کرده ام و در کلاس های آمادگی کنکور هم شرکت کرده ام و علاقه مند به تحصیل در رشته روان شناسی در دانشگاه هستم.

مشاور کنکور در تبریز

در این مقاله از دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا سعی داریم دروس پایه پنجم و بهترین روش مطالعه دروس پایه پنجم بپردازیم. برای بازههای حساس هم برنامهی خاص برات داریم! جزوههای رتبههای تکرقمی فرجامی از سالای گذشته که مطابق شیوه اختصاصی خودمون (نقشه راه) نوشته شده رو هم روی پنل اختصاصیت آپلود میکنیم. ارائهی ابزارهای جدید و علمی؛ مثل: فرم غربالگری هوشمند، مدیریت آزمون رباتیک، نقشههای ذهنی و تاکتیک حل و ابزارهای متنوع دیگه که روشهای رتبههای تکرقمی سالای قبل بودن و بین دانش آموزهای 1400 محبوبیت بالایی داشتن. تازه؛ علاوه برهمون پرسش و پاسخ و رفع اشکال کاملی که قولشو دادیم، امکان پرسش و پاسخ با رتبههای تکرقمی 1400 که فرجامی بودن رو هم در نظر گرفتیم تا خیالت راحت باشه که با فرجام توی حرفهایترین مسیر ممکن داری حرکت میکنی! ی که متناسب با وضعیتت باشه هم کنارت هستیم! مرد یک سره داشت غر می زد اما امید یک کلمه هم پاسخ نداد، سرش را زیر انداخته بود اما نه بخاطر آنکه خودش را شرمنده راننده می دانست بلکه جز همان لحظه اول که به خاطر صدای بلند بوق توجه اش به سخنان راننده جمع شده بود باز به همان افکار قبلی پناه برده بود و داشت به نتیجه ای که برایش فرستاده بودند فکر می کرد مرد راننده پس از آنکه حسابی داد و بی داد کرد و خودش را خالی کرد، لحظه ای سکوت کرد و بعد برای اقرار گرفتن از امید گفت:فهمیدی پسرجان؟

تمامی مشاوران و منتورهای مجموعه ما از فارغ التحصیلان یا دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی هستند و خود مسیر رویایی شما را پیموده اند یا در حال پیمایش اند. برای اطلاع از شرایط “نام و نام خانوادگی” خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک نمایید. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص میکند. 28 کارگاه مشاوره و برنامه ریزی که هماهنگ با برنامهی آزمونهای آزمایشی برگزار میشه و تا خود روز کنکور ادامه پیدا میکنه. تیپ بندی تستها به شیوهای خاص، که تفکیک همزمان صورت سؤال، راه حلها و بی دقتیها رو ممکن میکنه. داوطلبی که چنین برنامه ای در اختیار داشته باشد به بهترین شکل ممکن میتواند به مقصدش برسد. است که این آزمون ها شما رو در وضعیتی مشابه کنکور قرار می دهد و باعث می شود آمادگی لازم رو برای کنکور داشته باشید و چون این آزمون ها مطابق برنامه پیش می روند یعنی در هر دوره از آزمون مشخص می کند که تا چه قسمتی از کتاب رو مطالعه کنید از همین جهت به برنامه ریزی شما نیز کمک بزرگی می کند. تشریح منطق طراحی سوالای کنکور و ترسیم الگوهای مشابه.

مشاوره کنکور انسانی 99

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور مشهد نی نی سایت – digiclassor.ir – .

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما