نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

نتایج کنکور اومد و قبول شدم👀😍 رابطه عاشقانه سالم در سنین نوجوانی چندین ویژگی باید داشته باشد در صورتی که این نشانه ها را در رابطه خود نمیبینید، بهتر است رک و راست به شما بگوییم که شکست عشقی در سال کنکور خیلی بهتر از شکسته شدن احساسات شما برای چند سال آینده است و همین حالا به رابطه ات پایان بده و با یک مشاور مشورت کن. چندبار تلاش کرده ام که کنار بگذارمش و به جای عشق و عاشقی در سال کنکورم به درس خواندن بپردازم اما تهدید به خودکشی کرده است و میترسم باعث مرگش شوم. اما نقشه راه چگونه کمک می کند؟ بله راه حل درست این است ک کنکور را در این یک سال به اولویت زندگی خود تبدیل کنید. اما اگر بعد از خواندن روش های مدیریت رابطه عاطفی و اجرای آنها بازهم نتوانستید به ویژگی های رابطه عاطفی سالم با کسی که دوستش دارید برسید، باید بدانید که امسال سال سرنوشت شماست. اما من با مشاورم مشورت کرده ام و او به من پیشنهاد داده است که بجای اینکه در روز 7 ساعت درس بخوانم و بدون برنامه و هروقت دلم خواست به دیدن او بروم ، به مدت شش روز هشت ساعت مفید با برنامه ریزی دقیق برای تعداد تست ها و مرور درسهای سالهای گذشته و تمرین درس های جدید مطالعه کنم.

مشاوره غذایی کنکور

مشاور تحصیلی من برای من برنامه ریخته است که در هفته 50 ساعت درس بخوانم. بله میدانیم که سخت است و قلب ما معنی سال کنکور را نمیفهمد اما همه انسان های موفق برای رسیدن به خواسته هایشان تلاش کرده اند و از مسیر هایی گذشته اند و چیز هایی را فدا کرده اند که ما حتی فکرش را هم نمیکنیم. شما باید یاد بگیرید در سال کنکور رابطه عاشقانه خود را مدیریت کنید.اول از همه باید خودتان را از رویا ها و فانتزی های درس خواند با عشق زندگیتان خلاص کنید. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان یزد کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در یزده خود فکر نمایید. استاد حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان اصفهان در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. حقوق، روانشناسی، علوم قضایی، آموزش راهنمایی و مشاوره، آموزش زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان و ادبیات عربی، حسابداری، فلسفه و حکمت اسلامی، آموزش ابتدایی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی و همچنین رشته های دیگری چون علوم سیاسی، جامعه شناسی، مردم شناسی و مشاوره.

برای شرکت در کنکور زبان و هنر باید کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. آیا خدمات مشاوره ای برای کنکور ارشد هم وجود دارند یا خیر؟ مشاوره کنکور ارشد مهندسی برق، به عهده آقایان گیوه کی و بمانی (مشاوران تخصصی ارشد برق) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در خرم آباد روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب میشود و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. یا امکان ندارد او این موضوع را قبول کند و احتمال میدهید دچار شکست عشقی در سال کنکورتان بشوید. ایشون سال ها تجربه کار با دانش آموزان و نوجوانان رو دارند و کتاب های نقطه سر خط و برنامه ریزی با دوربین مداربسته رو نوشتند که برنده عنوان دومین کتاب خودیاری جهان در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ شدند. قطعا یکی از مهمترین خدمات مشاور کنکور تجربی مشهد ارائه برنامه ریزی مناسب و حرفه ای برای مطالعه دروس کنکور تجربی می باشد. حداقل یکی از افراد خانواده شما و خانواده او در جریان باشند.

او میگوید که اگر نروم برای دیدنش ، به خانه ما می آید و قایمکی من را میبیند و من از ترس اینکه خانواده ام نفهمند به دیدنش میروم. 1. من در سال کنکور هستم و میخواهم بیشتر روز را درس بخوانم اما بخاطر اینکه در سال کنکور عاشق شدم ، مجبور هستم مرتب برای دیدن او بیرون بروم و وقت برای درس خواندن کم می آورم. بزارید من مفصل در این مورد توضیح بدم و حرف هایی که دغدغه سالیان سال من هست رو مطرح کنم. کار اشتباهی که میتوانم بکنم این است که هرروز 7 ساعت درس بخوانم و به بهانه درس خواندن با کسی که دوستش دارم دو اسعت را هدر بدهم و دوباره فردا به همین ترتیب روزم را هدر دهم. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد. پس بهتر است که به جای چپاندن کنکور در رابطه عاشقانه عمیقتان ، در برنامه ریزی کنکوری خود برای عشق و عاشقی هم وقت بگذارید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما