موانع حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

[ad_1]

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا روز دوشنبه فرصت دارند مدارک رسمی و قانونی خود را به فدراسیون ارسال کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

به گزارش “ورجه سه”، پیش از این مجید صدری و مصطفی آزورلو مدعی شده بودند که موانع حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان حذف شده و طبق نامه کنفدراسیون آسیا، دو تیم می توانند در مسابقات فصل آینده حضور داشته باشند. به دو باشگاه و تا دوشنبه زمان برای ارسال وجود دارد.

صدور مجوز حرفه ای یکی از چالش های لیگ قهرمانان آسیا در سال های اخیر به خصوص باشگاه های ایرانی به خصوص استقلال و پرسپولیس بوده است که البته هر بار مهلت فدراسیون را نادیده گرفته اند. اما حالا به نظر می رسد با بررسی های بیشتر فدراسیون و البته سایر باشگاه های مدعی حضور در این رقابت ها، کار سرخابی ها سخت تر از گذشته شده و این بار باید به باشگاه های دقیق و معتبرتری دست پیدا کنند. . اسناد

برخلاف اظهارات قبلی استقلالی ها و پرسپولیسی ها مبنی بر رفع موانع حضور دو باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوزهای حرفه ای، حالا منابع خبری مدعی هستند که فدراسیون تا روز دوشنبه فقط مدارک مبهم و معتبری را در اختیار آنها قرار داده است. سند درخواستی البته در یک مورد چالش بزرگی خواهد بود. تایید مالکیت مشترک!

کاظم اولیایی اولین کسی بود که در هفته های اخیر زنگ خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را به صدا درآورد. واکنش های شدیدی به این پرونده صورت گرفته اما به درخواست فدراسیون، بررسی این ادعا نشان می دهد که آنها خواهان اجرای قوانین حضور در مسابقات برای همه تیم ها هستند.

اولیای دم در خصوص ادعای مدیران دو باشگاه مبنی بر دریافت مجوز حرفه ای شدن، گفتند: خدایا آقایان صدری و آزورلو مدعی شدند ما مجوز را گرفتیم و آنها هم گفتند که صاحب مجوز است و مستند را برای ما بفرستند. شواهد و مدارک.” آنها 5 روز (تا دوشنبه) فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز برای اخذ جواز کسب را برای خود (کنفدراسیون) ارسال کنند. یک شرکت آلمانی قبلاً به ایران سفر کرده و در فدراسیون آسیایی در حال ممیزی است. او کمبودها و مشکلات را به کنفدراسیون گزارش کرد، اما آقای. صدری و شری. آزورلو پس از دیدار با رئیس فدراسیون از اخذ مجوز کسب خبر داد. الان هم گفته اند ممکن است رئیس فدراسیون و کمیته صدور مجوز کسب و کار مدارک شما را گرفته باشند. این مدارک را هم برای ما ارسال کنید. محاکمه آنها در جریان است و تا دوشنبه فرصت باقی است.

به اطلاع می رسد نامه ای مبنی بر درخواست ارسال مدارک تا روز دوشنبه امروز به دبیرخانه هر دو باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

موانع حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

موانع حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

مدیران استقلال و پرسپولیس تا آخرین لحظه خوش‌بینی خود را حفظ کرده‌اند و با این حال لابی به حضور در لیگ قهرمانان این فصل امیدوار است.

موضوع اصلی مربوط به اخذ جواز کسب با اعلام شرکت آلمانی که پیش از این برای بازرسی کالاهای مورد نظر در ایران حضور داشت، اکنون به سه موضوع مربوط به بازپرداخت بدهی های داخلی و خارجی، داشتن استادیوم اختصاصی و در نهایت موضوع اصلی تبدیل می شود. مالکیت مشترک دو باشگاه است.

پرسپولیس تاکنون موفق به بازپرداخت بدهی خارجی خود شده است اما پرونده این باشگاه برای بحث بدهی های داخلی به ویژه پرونده رضایت یحیی گل محمدی با حادثه مشهد باز است و این یکی از مواردی است که کنفدراسیون خواستار مستندسازی شده است.

باشگاه استقلال در حال حاضر درگیر مسائل خارجی زیادی است که مهمترین آنها مربوط به دیابت شیخ می باشد. به نظر می رسد که میلیک و استراماکیونی فرصتی برای اظهار نظر دارند، زیرا رای نهایی هنوز گرفته نشده است.

موانع حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

سعید عباسی رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای است و باید توضیح کاملی درباره موضوع مهم امروز فوتبال ایران داشته باشد.

موضوع دوم استادیوم اختصاصی است. هر دو باشگاه ورزشگاه آزادی را ارسال کرده اند که بحث میزبانی را به چالش می کشد، به خصوص اگر بحث میزبانی بر اساس پروتکل متمرکز در نظر گرفته شود یا در مرحله بعدی مسابقات مشکل میزبانی وجود داشته باشد.

مهمترین و چالش برانگیزترین سوال صدور مجوز حرفه ای اما همچنان مالکیت مشترک هر دو باشگاه در صلاحیت وزارت ورزش بی پاسخ به نظر می رسد.

مالکیت استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در اختیار وزارت ورزش است و این موضوعی است که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون مشکل پیش نمی رود و کنفدراسیون نمی تواند بپذیرد که دو باشگاه درجه یک در مالکیت قاطع با هم رقابت کنند. از روز دوشنبه، فدراسیون از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است مستندات خود را بر اساس ادعای مدیران دو باشگاه ارسال کند، در غیر این صورت باید انتظار داشت سرخابی ها از مسابقات انصراف دهند.

* مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و عضو اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند به حل این مشکل کمک کند.

احمدرضا براتی عضو کمیته مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است و به عنوان یک کشور ذینفع تصمیم خود در مورد ایران را پس گرفته است اما می تواند به دو باشگاه ایرانی نیز در این زمینه کمک کند.

* شرکتی که مدارک بارگذاری شده برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد، در گزارش خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکوک بودن مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ایرانی و همکاری فدراسیون فوتبال در این زمینه را تایید کرد. باشگاه. مقابله با جرم و جنایت

* گزارش 6 صفحه ای ارائه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حاوی اسناد متعددی است. این وظیفه کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران است که خلاصه ای از نامه ضمیمه پرونده یا اسناد را برای رفع این شبهات منتشر کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما