مهمترین نکات برای رسیدن به بهترین مشاوره کنکور تجربی تهران – مشرق نیوز

دکتر شهاب اناری در بیوگرافی و رزومه کاری خود علاوه بر تدریس تخصصی زبان انگلیسی ، مشاوره کنکور و انگیزشی ، کوچینگ و خوانندگی و نوازندگی را نیز دارد. مهارت کنکور دادن و رتبه برتر شدن به چندین عامل بستگی دارد و دانش تنها بخشی از این پازل چند تکه است در واقع سوالات کنکوری چندین مهارت را در داوطلب کنکوری ارزیابی میکنند و به همین دلیل نیز در طول دوران مطالعه زدن تستها با سبک و سیاق مختلف توصیه میشود. برای این منظور دانش آموزان در پایه های مختلف باید دارای شرایط تغییر رشته باشند که به این موضوع در مطالب مربوطه پرداخته شده است. متینی: امتحان نهایی در یک بازه زمانی یک ماهه و امتحانات آن به صورت تک درس برگزار میشود که در مناطق مختلف به شکلهای متفاوتی تصحیح میشود. دماوندی: این فضا در دوره کرونا و آموزش مجازی به وجود آمد اما مطمئنم حتی زمانی که آموزش حضوری شود این فضا تعطیل نمیشود و بلکه پررنگتر میشود.ما به عنوان متولیان این کار میگوییم که آموزش آنلاین هیچ فایدهای ندارد. یک زمانی در بازار مالی آموزش فقط به مدارس غیرانتفاعی اشاره میشد الان با این همه رقیب و موسسه جدید وضعیت تغییر کرده است؟ تقریبا همه در سیستم مخالف این روند آموزش هستند، چطور است که همه آنها خودشان بخشی از این آموزش صنعتی هستند؟

آموزش و پرورش حتی قدرت این را ندارد که یک برنامه ساده برای امتحاناتش بنویسد. چگونه میخواهیم به یک دانشآموز بگوییم که آینده او با تصمیم یک عدهای در یک جلسه تغییر کرده است؟ دماوندی: وزیر بیراه نمیگوید اما ابزاری هم برای مقابله با این سیستم ندارد.ما الان دیگر مدرسه نمونه دولتی قوی نداریم که بتواند به تغییر وضعیت کمک کند.مدارس سمپاد چیزی بین دولتی و خصوصی هستند. الان افرادی که بتوانند الگوی دانشآموزان کجا هستند؟ الان مجموعهای وجود دارد که بدون مجوز با گروهی از اساتید خوب به شکل مجازی کلاس برگزار میکند و سرمایهگذارش از دوستانمان است. من دانشآموزی در تهران داشتم که برای امتحان نهایی به شهرستان رفت و در آنجا بدون مطالعه معدل بالا آورد و از ایران رفت. سلام استاد من ۱۴۰۰ای ام ادبیاتم درکل متوسط رو به بالاست معمولا۷۰میزدم ولی دستورم خیلی ضعیفه اراین هم نسبتا ضعیفه چه کتابایی تهیه کنم؟ خیلی خوب است که یک معلم این ویژگی را داشته باشد، اما این ویژگیها به تنهایی کافی نیستند. اما از نظرات افراد کار بلد خیلی استفاده نمیشود، مدارس خوب شهرها معلوم هستند ولی از مدیران این مدارس هیچ استفادهای نمیکنند. یکی از بهترین مدارس نمونه دولتی مدرسه رشد است، کافی است ببینید که این مدرسه از سال ۷۰ تا ۹۰ چه افراد بزرگی را به جامعه تحویل داده است.

مشاور کنکور یوسف پریشن

معلمی به همین دلایل که اشاره کردید با مدرسهای دچار مشکل شد، این مدرسه به تمام مدارس دیگر در منطقه گفت که این معلم را نگیرید و آن فرد طرد شد. از دیگر توصیه های بهترین مشاور کنکور پزشکی و بهترین مشاور کنکور تجربی و ریاضی ،به شما آن است که در ماههای پایانی و در دوران جمع بندی حل کردن سوالات در کاغذ های بسیار باریک و کوچک را تمرین نمایید ،زیرا در روز کنکور سراسری شما باید حل سوالات ریاضی و فیزیک و شیمی را در حاشیه دفترچه سوالات انجام دهید و از آنجایی که تعداد زیادی از شما به درشت نوشتن و استفاده از چک نویس های بزرگ عادت کرده اید ،ممکن است این موضوع در سر جلسه آزمون کنکور سراسری برای شما مشکل ساز شود. دماوندی: برنامه امتحانات خرداد ماه تا ۱۵ اردیبهشت چندین بار تغییر میکند، اینها در نوشتن یک برنامه مشکل دارند. این مجموعه طوری تبلیغ میکند که دانشآموز در یک مدرسه عادی ثبتنام کند و کنارش در این مجموعه هم باشد. با این مبلغ هزاران دانشآموز از کل کشور ثبتنام کردند و کمتر کسی است که از این مجموعه استفاده حرفهای میکند. این مجموعه چند استودیو حرفهای دارد که آموزش معلمان در آن فیلمبرداری میشود.

مشاور کنکور کرمانشاه

سیستمهای جدید آموزش آنلاین هم وارد این داستان شدهاند؟ دماوندی: افرادی و موسسات که از این قضیه سود میکنند، انقدر قوی شدهاند که دیگر در گروه افرادی هستند که نظر میدهند و براساس نظرشان تصمیمگیری میکنند. گام پازل به عنوان یکی از معتبرترین مراکز متخصص مشاوره کنکور، نکات راهبردی را در ارائه برنامهریزی درسی به دانشآموزان و داوطلبان در نظر میگیرد. این طرح اعلام شده کاملا استرسزاست، دانشآموز دیگر نمیداند که درس را به شکل تستی یا تشریحی مطالعه کند و استرس هم بیشتر میشود. و موفقیت فقط با تلاش به دست می اید حال چه یکسال درس خوانده باشی چه ۴ماه! در مرحله اول باید وضعیت تحصیلی خود را به همراه کد سریال ثبت نام کنکور سراسری 1401 که در مرحله ی قبل خریداری کرده اید وارد نمایید. حالا تصمیمگیری یا تصمیمسازی کردهاند که مسیر ورود به دانشگاه فقط کنکور نباشد و معدل ۶۰درصد باشد. حالا شاید برای شما سوال باشد که چگونه در کنکور موفق شویم؟ برای این کارشان هیچ دلیلی ندارند. به نظر من چیزی را درست کردند که نه با امتحان نهایی و نه به هیچ اقدام دیگری قابل تغییر نیست، فقط باید کاری انجام بدهند که وضعیت بدتر از این نشود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما