معرفی بهترین منابع برای کنکور

مباحث خواندنی : برای تسلط بر دروس خواندنی بهتر است مباحث را حاشیه و خلاصه نویسی کنید زیرا تسلط بر آنها به مرور و استدلال نیاز دارد. نام نویسی ارشد علمی کاربردی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است . ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شامل برخی شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری ی را دارند، بایستی که واجد این شرایط باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام طرح مشاوره و برنامه ریزی درسی مجموعه بزرگ مشاور گروپ، همین حالا فرم ذیل را تکمیل نمایید و منتظر تماس از سمت ما باشید. جهت اطلاع از مشاوره تلفنی کنکور، مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور، منابع معتبر در تمامی رشته ها و مشاوره رایگان کنکور نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه برتر و قبولی در رشته های تاپ نیازمند مشاوره کنکور (برای مبتدی ها) و برنامه ریزی – https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ – کنکور است چرا که بدون داشتن مشاوره کنکور نمیتوان از بهترین منابع کنکور ، روش های صحیح مطالعه و تست زنی ، داشتن یک برنامه هدفمند و بسیاری از امکانات دیگر با خبر بود.

مشاور ثبت نام کنکور ارشد

برای موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه های برتر، باید بر اساس یک برنامه ریزی اصولی و استاندارد به مطالعه بپردازید. برای موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه های برتر، تنها مطالعه کتاب های درسی کافی نیست و باید بر اساس یک برنامه ریزی صحیح و اصولی به مطالعه بپردازید. کارنامه قبولی علوم آزمايشگاهي سراسری 98 جهرم :: در این مطلب به کارنامه قبولی های علوم آزمايشگاهي روزانه 98 , قبولی های علوم آزمايشگاهي 98 , داوطلبان کنکور 98 تجربی چه رشته و دانشگاهی قبول شدند ؟ لیک برنامه ریزی درسی رایگان مشاوران اوج یادگیری، متناسب با رشته و پایه تحصیلی خود در این مقاله قرار گرفته است. 5. بین دروس حتما زمانی را برای استراحت قرار دهید پس از هر یک ساعت و نیم حتما یک ربع ساعت استراحت کنید تا کیفیت مطالعه خود را افزایش دهید. هر فردی در طول زندگی خود نیاز به برنامه ریزی دارد و هیچ کاری بدون یک برنامه ریزی درست قابل انجام دادن نیست. در برنامه ریزی خود زمانی را برای مطالعه تشریحی و پس از آن تست اختصاص دهید و توجه داشته باشید، با اختصاص زمان هایی به حل تست، با تکنیک های تست زنی آشنا شده و سرعت تان نیز افزایش می یابد.

برای مثال برای داوطلبی که هدفش قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران است، روزی 5 ساعت مطالعه کافی نمی باشد. در صورتی که تراز و رتبه ی لازم را کسب کنید، شانس قبولی در رشته ی پرستاری را دارید. با استفاده از دفتر برنامه ریزی می توانید ساعت مطالعه خود را تعیین کنید و اگر ساعت مطالعه تان پایین است آن را افزایش داده و به سطح قابل قبولی برسانید. دانش آموزان می توانند برنامه ریزی مربوط به پایه و رشته تحصیلی خود را برای نوروز به صورت رایگان دریافت نمایند. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد. همچنین گاهی اوقات برای مطالعه بهتر در شرایط حساس (مانند سال کنکور یا چند ماه مانده به امتحانات نهایی) نیاز به سختگیریهای اصولی و حساب شدهای است که در بیشتر موارد خود دانش آموزان نمیتوانند چنین سختگیریها و برنامه ریزیهای منظمی را نسبت به خودشان اعمال کنند. دروس برای مطالعه به سه دسته دروس حفظی، تمرینی و خواندنی تقسیم بندی می شوند.

برای یادگیری مباحث تمرینی بیشتر زمان خود را برای تست زدن اختصاص دهید. مباحث تمرینی : برای تسلط بر دروس تمرینی مانند فیزیک و شیمی نیاز به تمرین و تست فراوان دارید. همانطور که می دانیم، دروس اختصاصی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی سرنوشت ساز بوده و زمانی که دانش آموزان بتوانند درصد بالایی را در دروس اختصاصی دریافت کنند می توانند به رتبه دلخواه خود دست یابند و برای رسیدن به موفقیت نیاز به بهترین منابع اختصاصی آموزش کنکور دارند. حال که با اهمیت هر یک از دروس و مباحث و چگونگی سوالات کنکور آشنا شدیم، باید بدانیم که از چه پایه هایی و از چه دروسی در کنکور ریاضی سوال طرح می شود. دروسی که یکبار مطالعه شود در حافظه کوتاه مدت ذخیره می شوند برای آنکه مطالب در حافظه بلند مدت شما ذخیره شود و بر آنها تسلط یابید حتما زمانی را برای مرور اختصاص دهید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما