مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

علاقه اکثر بچه های انسانی به این درس، زیاد نیست چون در درس تاریخ با حجم زیادی از مطالب رو به رو هستند. همان طور که در بودجه بندی کنکور 1401 انسانی در درس ادبیات اختصاصی دیدید، بیشتر توجه طراحان کنکور به مباحث موسیقی شعر و تاریخ ادبیات و سبک شناسی است. یکی از تغییرهای بزرگ نظام قدیم و نظام جدید، همین درس عربی اختصاصی است. همان طور که می دانید، شما نظام جدیدی ها کل عربی عمومی و اختصاصی را در یک منبع می خوانید. همان طور که می بینید، بیشتر سوالات این درس ترکیبی و از فصول مختلف است. گفت: این دسته از دانشآموزان باید ابتدا محدودیت زمانی را برای خودشان درک کنند و با توجه به نیازها و تواناییهای خودشان بتوانند برنامهای منسجم و واقع بینانه طراحی کنند که با زمان باقی مانده همخوانی داشته باشد، دانشآموزانی که در این موقعیت قرار میگیرند و قصد شروع را دارند به جای حذف مطالب بهتر است که به اولویتبندی مطالب بپردازند، یعنی اولویت را به مباحث تستخیز و آسانتر کنکور و بعد در صورت زمان داشتن به مطالب سختتر بپردازند و همچنین استفاده از منابع کمحجمتر و در صورت نیاز استفاده از کلاسهای استاندارد و یا کلیپهای آموزشی را در دستور کار قرار بدهند، نکته حائز اهمیت این است که استفاده از کلیپها و کلاسها در مرحله آخر و در صورت عدم توانایی دانشآموز در فهم مطالب میتواند کاربرد داشته باشد.

زبان انگلیسی : این درس نیز همانند درس ادبیات فارسی بایستی به صورت مبحثی مورد مطالعه قرار بگیرد بدیهی است که مهمترین مباحث این درس مربوط به بخش های reading است که برای این منظور انتشارات خیلی سبز کتاب بسیار کاربردی و مهمی منتشر کرده است که مطالعه دقیق نکات آن برای تمامی داوطلبانی که قصد برنامه ریزی کنکور تجربی و موفقیت در این ماراتن را دارند توصیه می شود برای سایر موارد نظیر لغات و گرامر نیز می توانید از کتاب دکتر شهاب اناری استفاده نمائید. پس با استفاده از بودجه بندی کنکور 1401 انسانی در این درس، برای مطالعه این درس برنامه ریزی و هدف گذاری کنید تا بتوانید به راحتی درصد خوبی کسب کنید. پس اگر می خواهید در رشته های زیر گروه چهار رشته انسانی قبول بشوید، برای این دو کتاب بیشتر وقت بگذارید. برای اینکه بتوانید در کنکور زبان های خارجی شرکت کنید باید در یکی از رشته های تحصیلی در دبیرستان و پیش دانشگاهی تحصیل کرده باشید و شما با هر گروه آزمایشی که در آن تحصیل کرده باشید می توانید در کنکور زبان های خارجی شرکت کنید. تکرار می کنیم که اگر هدف شما قبولی در یکی از رشته های زیر گروه چهار رشته انسانی است، دو کتاب سال های یازدهم و دوازدهم را بیشتر مطالعه کنید.

مشاور کنکور علی پورصفیان

در بررسی بودجه بندی کنکور در درس علوم اجتماعی، می بینیم که اکثر سوالات از دو سال یازدهم و دوازدهم طرح شده است. در بودجه بندی کنکور 1401 انسانی در درس عربی اختصاصی هم مانند عربی عمومی، بخش زیادی از سوالات را مبحث ترجمه به خود اختصاص داده است. اما این دغدغه در سال های دانش آموزی، مخصوصا سال کنکور، تبدیل به یکی از واجب ترین دغدغه ها میشه و همه به دنبال یه راهی برای افزایش و تقویت حافظه خودشون هستند. از طرفی عده ای از داوطلبان کنکور سال آینده، بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ می باشند تا با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شده و با داشتن دیدی کلی نسبت به نوع و نحوه طراحی سوالات آزمون، جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری اقدام به مطالعه و برنامه ریزی نمایند. در بودجه بندی کنکور 1401 انسانی در درس جغرافیا هم می بینیم که بیشتر توجه طراح به دو سال یازدهم و دوازدهم است. پس بررسی بودجه بندی کنکور در این درس می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. برای این که به راحتی بتوانید مانند یک رتبه برتر این مباحث را یاد بگیرید، به روش دورخیز مطالعه کنید!

سایت علی میرصادقی به 3 بخش عمده شامل پیشرفت در کار و زندگی، پیشرفت تحصیلی و پیشرفت سازمانی تقسیم میشود که هر کدام شامل زیرمجموعهها و امکانات متعددی است و ادامه سعی خواهیم کرد مهمترین قسمتهای هر کدام از آنها را باهم مرور کنیم. هر چند که والدین دلسوزترین افراد برای فرزند خود هستند، اما شاید مهارت کافی برای راهنمایی تحصیلی نداشته باشند. خب وقتی من نام او را در کنار یکی از شاگردانم می گذارم که به سختی ساعات مطالعه اش به هفت ساعت در روز می رسید اما در کنکور همان سال رتبه اش تک رقمی شد، قاعدتاً نمی توانم بگویم آن دانش آموز اول و مشاورش انسان های موفقی هستند. خیلی کتابخونه نمیرفتم.تابستون پارسال چند روز رفتم ولی مفید نبود.بعدش هم بی خیال شدم.البته مدرسه محیط بزرگی داشت و اگه شرایط توی خونه فراهم نبود میتونستیم تا حدود ساعت 9 شب مدرسه بمونیم و بخونیم. برای همین توصیهی همیشگی من این است که علاوه بر خوندن درسنامه، پاسخنامه تشریحی رو خیلی مفهومی و دقیق بخونن، یعنی حتی اگر درست هم حل کردند باز پاسخنامه را نگاه کنند از طرفی چون در زمان کنکور احتیاج به سرعت عمل بالاست و باید راحتترین راه حل رو یاد بگیرند، اگر بخواد زمان زیادی پاسخ تشریحی همه سوالات رو پی بگیره و خط به خط بخونه وقت گیر میشه و زمان مطالعه تون رو از دست میدید، شما وقتی هندسه رو روی کاغذ حل می کنید و شکل میکشید بهتر متوجه میشید شما وقتی از یک دید جدید به مسئله نگاه میکنید یک دید وسیعتری بهش پیدا میکنید.از دید بالاتر بهش نگاه می کنید و یک بعد جدید پیدا میکنید.

مشاور کنکور کلاسینو

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور جدیدی نژاد لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما