مشکل واقعی برخی از این بازیکنان بی فایده بودن آنهاست

[ad_1]

کد خبر: 1796293/29

زمان: 15:34
1400/09/14

هدیه: 20689

دست کارلوتو بسته است

رئال مادرید این روزها با کارلو آنچلوتی در حال پرواز است و پیشرفت فوق العاده ای در لالیگا دارد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از 16 بازی با 8 امتیاز اختلاف نسبت به سویا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا صعود خود را به دور بعد قطعی کرده و به مصاف اینتر می رود. سه شنبه سرب.

دیشب رئال با دو گل وینیسیوس و لوکا یوویچ، سوسیداد سومی را در خانه شکست داد و رقبا را تشویق کرد. تیم تحت رهبری آنچلوتی رهبر بلامنازع است و در حال حاضر اولین شانس برای پیروزی محسوب می شود.

آنتونیو رومرو، کارشناس فوتبال اسپانیایی در برنامه “ال لارگو” شبکه کادنا سر معتقد است که رئال مادرید در حال حاضر یکی دو مشکل اساسی دارد که آن هم حضور تعدادی بازیکن غیرمتعهد و عملا بی فایده در این تیم است. بی اعتمادی سرمربی به سیستم چرخشی.

رومرو گفت: میلیون ها بازیکن رئال مادرید این سوال را دارند که تیمشان در پایان فصل چگونه خواهد بود. آنچلوتی به وضوح می داند که از مکانیزم چرخشی استفاده نخواهد کرد. او به برخی از بازیکنانش نظر مثبت دارد و به برخی دیگر وابسته نیست. بعضی ها حتی یک دقیقه هم انگار به میدان نمی رسند. با این شرایط بعید است هافبک جدید رئال به پایان فصل برسد. کاسیمیرو، مودریچ و تونی کروز همگی از ابتدا در زمین حضور دارند، در حالی که 5 یا 6 بازیکن در تیم هیچ فایده ای ندارند. گرت بیل، ایسکو، مارسلو، ماریانو و ادن هازارد هیچ تعهد و کیفیتی برای بازی در رئال ندارند.

آنچلوتی می گوید وقتی هافبک هایش خسته نیستند دلیلی برای نیمکت نشینی ندارد. البته او در نهایت به بازیکنان کلیدی خود استراحت می دهد اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که به دلیل مصدومیت یا خستگی مفرط بازیکنان از زمین خارج شود، اما به صلاحدید خود این کار را انجام نخواهد داد. رئال در حال حاضر شانس اول پیروزی را دارد، اما نمی توانم با اطمینان بگویم که از این پس به این هدف خواهد رسید.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما