مشاور کنکور اصفهان – مشاوره کنکور دکتر معین الدین در اصفهان

In diesem Beitrag zeige ich Dir ein super einfaches und schnelles Rezept für knusprige Lachs Avocado Tortilla mit Rucola und Mayonnaise. اگر درست فهمیده باشم، دانش آموز شما که روش مطالعه این درس را بکار بسته است، در ۲۵ تست دین و زندگی فقط به دنبال ۲۵ مفهوم اصلی است که مورد سوال واقع شده و با تکیه بر همان مفاهیم هم به دنبال گزینه صحیح می گردد . از همان ابتدا فهمیدم که تو هم یک کنکوری هستی که به دنبال راه حل موفقیت در زندگینامه و روش درس خواندن رستگار رحمانی میگردی. داوطلبان این رشته باید نسبت به دروس زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند؛ همچنین در سایر دروس مثل ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتونند تو کنکور تجربی ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب کنند و در رشته مورد علاقه شون قبول بشن. خداروشکر این مراحل به خوبی انجام شد و ما تو این مرحله پذیرفته شدیم و گفتن حالا باید بیای واسه مصاحبه حضوری. پس ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده که معمولا چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون است، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 خود، یک برگه پرینت از آن تهیه کرده و همراه خود به جلسه ببرند.

مشاور کنکور زبان

مشاور کنکور دانشجوی دندانپزشکی - YouTube در این عکس یک نمونه برنامه ریزی کنکور را مشاهده میکنید که چگونه درس های خود را در یک هفته پخش کنید. حدودا یه هفته به همراه خانواده و فامیل و آشنا و ممد ( رفیقمون ) داشتیم تلاش میکردیم که (مثلا) بهترین و هوشمندانه ترین پاسخ هارو برای هر سوال آماده کنیم و آخر کار بریم واسه ضبط. همه داوطلبا کنکور انسانی چه اونایی که کنکور انسانی 99 رو پشت سر گذاشتن و چه اونایی که دارن خودشون رو برای کنکور انسانی 1400 آماده می کنن ، منتظر منتشر شدن سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی 99 هستن . شاید برایتان جالب باشد که بگویم من و دستیارانم در همین مسیر آماده سازی برای کنکور ۹۴ در درسی مانند فیزیک به شاگردان یکی از گروه هایم که روش مطالعه فیزیک را بخوبی آموخته بودند ، سیصد تست منتخب دادیم و از آنها خواستیم تا به روش گفته شده بارها آن تستها را حل و بررسی نمایند و جالب بود که وقتی آنها از سرجلسه کنکور بیرون آمده بودند پیامک می دادند که ایده و یا خود همه سوالات فیزیک در میان تستهای شما وجود داشت.

کاری که ما با دانش آموزان خود انجام می دهیم این است که متدهای حل سریع کلیه مسائل شیمی از مباحث مختلف را به آنها می آموزیم، جالب است که وقتی دانش آموزی این متدها را فرامی گیرد از اینکه آن مسائل با نگاهی ساده و روشی ساده تر قابل حل بودند متعجب می شود. وقتی که به دانش آموزی چه قوی چه ضعیف، یک تست یا مساله فیزیک یا ریاضی می دهید بدون کمترین مکثی سریع شروع به نوشتن راه حل می کند و این دقیقا همان چیزی است که طراحان سوالات کنکور می خواهند زیرا بخوبی آنها را در تله های تستی فرو برده و زمانشان را تلف می کنند. اینکه همان اهمال کاری های گذشته، را تکرار کنید چه پیشرفتی را حاصل می کند؟ به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند سوالات استوکیومتری نیاز به محاسبات پیچیده و زمانبر دارد و یا باید موازنه واکنش های شیمیایی را حفظ باشند حال آنکه تحلیل های ما بر روی مسائل شیمی کنکور در سالهای مختلف نشان می دهد که نیازی به انجام محاسبات پیچیده و یا موازنه واکنش نیست. در واقع او باید مهارتهای حل مسائل فیزیک و ریاضی را بارها و بارها در منزل تمرین کرده باشد تا بتواند تیپ سوال طراح را تشخیص و سریعا آنرا حل کند.

طراح می خواهد بداند که آیا دانش آموز بدون تفکر و صرفا با دیدن برخی داده ها سریعا شروع به حل مساله می کند و یا کمی تامل کرده و با شناسایی ترفندهای طراح اقدام به حل مساله می کند. به عنوان مثال در دروسی نظیر زیست و شیمی بسیاری از مشاورین و دبیران مطرح کنکور تصور می کنند با مطالعه و مرور زیاد این دو درس می توان به سوالات آن پاسخ گفت به همین دلیل اقدام به نوشتن جزوات و یا کتب حجیم می نمایند اما حقیقت امر چیز دیگری است. همواره در نظر داشته باشید، مطالعه هر چقدر هم که با کیفیت و خوب باشد بدون مرور مناسب به موفقیت منجر نمی شود. بعضیها به محض اینکه هوا گرم میشه میگن تابستون از راه رسید و بریم براش برنامهریزی کنیم، یه عده دیگه هم برنامهریزیشون روی تقویم هست و منتظر تیر ماه هستن که بگن تابستون اومد، یه عده دیگه تا مدرسه و دانشگاه و امتحان پایان ترمشون رو بدن و برنامه ریزی تحصیلیشون تموم بشه میگن تابستون رسید. مصاحبه واقعی بود البته نکته اینجاست که اون ویدیو توسط یه فرد دیگه تولید شده بود که اصلا روحشم از این قضایا باخبر نبود و من چندین ماه قبل از این قضیه ، اون ویدیو رو توی یوتیوب دیده بودم.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.