مشاور رتبه ۴۲ مشهد چه کسی بود؟

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد، نتایج انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد و پذیرفته شدگان می توانند نسبت به ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی شان اقدام کنند. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه تمدید شد. الان شما اگه با خیلی از پرستارها صحبت کنید اصلی ترین مشکلات شغلشون رو معمولا میگن فشار کار و استرس زیاد این شغل هست و در کنارش حقوقشون که با توجه به سختی کارشون خیلی زیاد نیست، بعضی ها از شیفت شب و به هم خوردن نظم خوابشون گلایه دارن، مخصوصا کسانی که بچه دارن و مجبورن در ماه حداقل چند شب پیش خانواده و بچه شون نباشن، ارتباط با انواع بیمارها و تاثیر گذاشتن روی روح و روان پرستارها، مثلا شما داخل استیشن نشستی چند دقیقه وقت داری استراحتی کنی و چای بخوری یهو کد میخورید واسه احیا! کلا باید روحیاتتون با کار بالینی و محیط بیمارستان سازگار باشه، با شیفت شب، با برخورد داشتن با انواع بیمارها و خیلی از بیماری ها، خون دیدن، شریط خاص اورژانسی، بعضی بیمارها و … اینکه احتمال داره به بیماری های واگیردار محیط بیمارستان آلوده بشن، نیدل استیک شدن، اینکه شما با خون و زخم سرو کار دارید، البته بعضی بخش های بیمارستان از این نظر راحتترن و بخش تا بخش فرق داره، کمبود نیروی پرستار توی بخش که باعث میشه فشار کاری بیشتری روی پرستارهای اون بخش باشه.

در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی حقوق پرستارها طبق قوانین دولتی هست و خیلی با هم فرقی ندارن اما بسته به اینکه کدوم شهر و کدوم بیمارستان باشه، کدوم بخش از اون بیمارسان باشه، چقدر اضافه کار داشته باشه، مدرک تحصیلیش چی باشه، چقدر سابقه کار داشته باشه و بیمارستان چقدر کارانه بده میتونه حقوق کمی بالا پایین بشه. البته الان پرستاری روزانه دانشگاه های دولتی دیگه به تعداد برابر دختر و پسر دانشجو پذیرش میکنه اما پردیس خودگردان و دانشگاه ازاد اینجوری نیستن و هر کی رتبه بهتری داره چه پسر چه دختر راحتتر قبول میشه. الان در کل بازار کار پرستاری بد نیست و حتی سال سوم و چهارم دانشجئیی بعضی از دانشجو ها در بیمارستان کار میکنن و درآمد دارن. به هر حال انواع مریض ها ممکنه بیان تو بخش انواع ادم ها همراه بیمار باشن همه یکجور نیستن خوب دارن خوش برخورد دارن، بدبرخورد هم مشاوره کنکور آنلاین چت (صفحه نخست) دارن. شمار از یه طرف با سرپرستار و مسئول بخش و پزشک و پرسنل بیمارستان سر و کار داری و باید هماهنگ با اونا باشی و از یه طرف با انواع بیمارها و همراه بیمارها که فرهنگ های مختلف و طرز برخورد و انتظارات مختلف از شما دارن سر کار داری باید بتونی کنار بیای مثلا اگه یه مریض یا همراه مریضی چیزی گفت یا انتظاری از شما داشت که در حد توانتون نبود اون لحظه یا جزو وظایفتون نبود دنیا رو به آخر نرسونید.

مشاور کنکور دکتر صداقت

انواع آدم ها ممکنه بیان توی بخش شما، مریض ممکنه از شما بخواد خارج از دستور پزشک بهش الکی مسکن یا فلان دارو رو بدید تهدید میکه میرم شکایت میکنم به رئیس بیمارستان اگه بهم مسکن ندی! البته کسانی که شرایط لازم رو داشته باشند امکان تاسیس مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل رو هم دارند ولی این موضوع برای همه پرستارها جامعیت نداره و اکثر پرستارها به صورت استخدامی در بیمارستان ها یا سایر مراکز درمانی مشغول به کار میشن. شما در نظر بگیرید چند تا بیمارستان در کشور داریم، هر بیمارستان چندین بخش داره و هر بخش تعدادی پرستار میخواد که شیفتی جابجا میشن. اوضاع جذب هیات علمیش هم نسبت به خیلی از رشته های دیگه و نسبت به تعداد دانشجوی دکتری که دارن پذیرش میشن خوبه. الان شما نگاه کنید در اکثر بیمارستان ها تعداد پرستاری های خانم بیشتر از آقایون هست. پرستاری یکی از رشته هایی هست که بیشترین ظرفیت پذیرش دانشگاه ها رو داره. کنکور از آن دسته آزمون هایی است که باید با یک برنامه ریزی دقیق برای آن آماده شد و البته داشتن مشاور کنکور نیز بسیار ضروری است چراکه بدون مشاوره تحصیلی خوب ممکن است از مسیر خود منحرف شوید.

مشاوره کنکور تجربی 99

باید سریع خودتون رو برسونید اگه لازم شد تو احیا کمک کنید و هر لحظه ممکنه از نزدیک شاهد مرگ یک انسان باشید به هر حال این استرس ها کم کم در روحیه انسان ممکنه تاثیر بزاره. ارشد و دکتری این رشته برخلاف بعضی رشته های پیراپزشکی در ایران وجود داره و از وضعیت جذب هیات علمی هم فعلا یکی از بهترین رشته هاست و حتی بعضی دانشگاه ها ارشد پرستاری هم به عنوان هیات علمی (استاد دانشگاه) جذب میکنن. تدریس استاد مسعودی به شیوه ای است که برای کلیه دانش آموزان با هر سطح علمی پر بازده و مفید بوده و حتی دانش آموزانی که ضعف در یادگیری دارند با مطالعه آموزش های استاد مسعودی می توانند به درصد بالای ۷۰ برسند . معمولا خیلی از دانش آموزان بعد از امتحان میگن “همه روز رو درس خوندم. اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. آقای نیکخو باید به این نکته دقت کند که اینروزها دانش آموزان دل خوشی از این مؤسسات ندارند و حضور این مشاور با سابقه در چنین مؤسساتی جایگاه او را تا حد فروشنده بسته های آموزشی کنکور تنزل می دهد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما