مشاور داشتن واقعا لازمه یا نه

مشاوران موسسه بارسا سال هاست که با دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در ارتباط هستند و با تجربه بالای خود نگرانی ها و مشکلات درسی و غیردرسی شما را بررسی کرده و بهترین راهکارها را به شما ارائه می دهند. موسسه بارسا که کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته نوشته علی میرصادقی را به عنوان دومین کتاب خودیاری جهان در اختیار دارد، با آموزش و چکینگ دقیق این دفتر برنامه ریزی باعث افزایش میزان تعهد و سرعت و تمرکز مطالعاتی دانش آموزان و داوطلبان کنکور می شود. با توجه به اینکه جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا به سبک علی میرصادقی (نویسنده دومین کتاب انگیزشی جهان در سال 2013) می باشد، بخش عمده ای از کار مشاوران به کتنرل مسائل روحی و صحبت های اصولی و هدفمند انگیزشی اختصاص داده می شود.3. در مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا برنامه ای از پیش تعیین شده وجود ندارد و هر دانش آموز بر اساس نقاط قوت و ضعف خود برنامه ای جداگانه خواهد داشت.2.

مشاور کنکور مهسا خانی

چه بسا بسیاری از سوالات درسی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان صحبت با مشاور فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. برنامه درسی هر دانش آموز به صورت کاملا اختصاصی تدوین می شود و در موسسه بارسا هیچ برنامه از پیش نوشته شده ای وجود ندارد. چرا که در مشاوره حضوری برای رفت و آمد به مرکز مشاوره نیاز به صرف زمان دارید و هر بار طی کردن این مسیر چیزی حدود یک الی دو ساعت از شما وقت می گیرد؛ درصورتی که نیاز باشد هفته ای 2 مرتبه به جلسه مشاوره حضوری بروید، حدود 3 الی 4 ساعت از زمان خود را از دست داده اید که این مدت زمان برای یک داوطلب کنکور میزان قابل توجهی است.یکی دیگر از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی ، پیامک یا از طریق تلگرام با مشاور تحصیلی خود در ارتباط باشید و کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید.

از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید. بعضی از دانش آموزان به دلیل شرایطی که داشته اند در درس های خودشان افت کرده اند و قادر به گرفتن نمره های بسیار خوب نیستند؛ اما در کنار تمامی این موضوعات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد به دانش آموزان مشهدی کمک می کند تا بتوانند مشکلات خودشان را برای درس خواندن برطرف کنند. البته باید در نظر داشته باشیم که با دیدن ویدئو ها و فیلم انگیزشی کنکور قرار نیست معجزه ای اتفاق بیفته و یه شبه ما رو تبدیل به فرد قوی تری نمی کنه؛ اما دیدن منظم این فیلم ها و استفاده از نکات گفته شده و انجام درست راهکارهای ارائه شده در این کلیپ های انگیزشی کنکور به ما کمک می کنه به مرور تبدیل به فردی بشیم که همیشه رویاش رو داشتیم.

از مفید ترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی مداوم و دوره ای است. بچه ها به این فکر می کنند که سال بعد کنکور بدهند و این مسئله، دقیقا همون بهونه ای هست که برای کنکور 1400 درس نخونند. اکنون سوال من این است که آیا من میتوانم بدون شرکت در آزمون کنکور سراسری ، رشته ارتوپدی فنی را در همان دانشگاه روزانه علوم پزشکی اصفهان ادامه دهم؟ مشاوره های حضوری و تلفنی انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1400، با رعایت کردن تمامی این نکات، بهترین انتخاب ها را با توجه به رتبه شما خواهند چید تا با توجه به رتبه خود، بتوانید بهترین عملکرد را در قبولی داشته باشید. بخصوص اینکه چند سال هست تقاضای این رشته خیلی بالا رفته و برای قبولی در دانشگاه تراز اول دولتی باید نهایتا تا 1000 رتبه بیاورید. راه حل اصلی این مشکل اینه که خودتون رو به یه برنامه ریزی دقیق پایبند بدونید و حتی اگه مشاور دارید، با مشاور خودتون مشورت بکنید و یک روش و مسیر رو، فقط یک بار تنظیم کنید و کامل و دقیق اون رو انجام بدید و هیچ وجه روش خودتون و برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۰ رو تغییر ندید.مشکل دیگه خیلی از بچه ها، حسرت گذشته و فکر مشاور کنکور پناهی به آینده هست.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما