مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

۱- از مهمترین اقدامات و ابتکارات کلاس های مشاوره امسال گروه آموزشی استاد قرهباغی میتوان به این مورد اشاره کرد که دانش آموزان علاوه بر کلاس آنلاین میتوانند به صورت حضوری و تکنفره و یا تلفنی با استاد در ارتباط باشند. تعداد افراد حاضر در کلاس های آنلاین چند نفر است؟ این افراد با نگاه خودشان همه چیز را می بینند و اصلا صلاحیت راهنمایی دانش آموزان را ندارند. همانطور که خودتان بهتر می دانید همه موسسات در تبلیغات خود ادعا می کنند بهترین، قوی ترین و بیشترین جامعه آماری را دارند. این سوالات اهمیتی ندارند، چون دانش آموزی که قصد موفقیت در کنکور و رسیدن به اهدافش را دارد نباید مانعی را پیش روی خود ببیند و می بایست به سطحی از آمادگی برسد که قادر به پاسخگویی به سخت ترین سوالات کنکوری نیز باشد؛ توجه به این حواشی تنها تمرکز و زمان را از کنکوری ها خواهد گرفت و نتیجه دیگری نخواهد داشت. خیر، این نرم افزار به صورت تحت وب بوده و فقط کافی است در زمان برگزاری کلاس از طریق کامپیوتر یا گوشی بر روی لینک کلاس کلیک کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود وارد کلاس شوید. کنکور آزمونی تستی است، پس شرایط پاسخگویی به آن و همینطور آماده سازی برای شرکت در این آزمون با امتحانات مدارس متفاوت است؛ تست زنی و تمرین و تکرار از اصول یادگیری حداکثری و مفید است که باید توسط دانش آموزان کنکوری رعایت شود، اما متاسفانه بسیاری از داوطلبانی که زمان زیادی تا کنکور دارند، از تست زنی غافل هستند و فقط سعی می کنند دائم و مکررا درسنامه های آموزشی را بخوانند، چون اعتقاد دارند برای تست زنی وقت زیاد است.

بهترین مشاور کنکور در زنجان

یسری وقتا هست که از خدا فقط به عنوان یه وسیله بای پیشبرد اهداف خودمون استفاده میکنیم. بهترین مشاوران کنکور کسانی هستند که با دانش آموزان مشارکت کرده و از آنها حمایت می کنند تا آنها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند و اهداف صحیحی را برای آینده تحصیلی و شغلی خود معین کنند. اما باز هم برای کشف استعدادها دیر نشده است بعد از شناسایی استعدادها نوبت به تشخیص اهداف میرسد. برای ایجاد جو رقابتی سعی میشود دانش آموزان هم سطح در یک کلاس گروه بندی شوند. از آنجا که سبک برنامه ریزی و سطح انتظارات مشاور از هر دانش آموز متفاوت است و همچنین استعداد، توان و سطح علمی دانش آموزان نیز با یکدیگر تفاوت دارد، برای ثبت نام در کلاس میبایست از هر دانش آموز آزمون تعیین سطح برگزار گردد. کرونا هیچ تغییری در سبک برنامه ریزی های ما نداشت. در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .

بهترین مشاور برای کنکور

هر فرد باید احساس مسئولیت نسبت به آیندهی خود داشته باشد و بتواند بدون نیاز به یک نگهبان ۲۴ ساعته، بهترین عملکرد را ارائه کند. گزینش دانشجو در هر یک از رشته های امتحانی از بین داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری خود مجاز به انتخاب رشته می باشند ، صورت می گیرد . هر مبحث و هر درسی نوع مطالعهی خاص خود را میطلبد، که بدون توجه به آن یادگیری سخت خواهد بود و زمان زیادی را خواهد گرفت. تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله بعد از مطالعه و برای دروس عمومی، خداکثر تا 24 ساعت پس از زمان مطالعه دروس مورد نظر انجام گیرد. اگر مشاور نتواند بدرستی به سوالات شما پاسخ دهد و در انتخاب دوره های مورد نیاز کمکتان کند بهتر است بدنبال بهترین مشاور کنکور باشید تا بتوانند نیازهایتان را برآورده کنند. اما در 4 آزمون آزمایشی جامع سنجش که نزدیک به کنکور برگزار می شود کیفیت سطح سوالات به خصوص در درس های عمومی بسیار بهتر می شود و نزدیک به استاندارد می شود. این سهمیه به متقاضیان استان های دارای امکانات رفاهی کم شامل ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان، براساس نیاز رشته های مختلف و به تعداد 500 نفر تعلق می گیرد.

کلاس های مشاوره استاد قره باغی به صورت حداکثر ۵ نفره برگزار میگردند. یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کرده و به او کمک می کند تا بتواند از وقت خود حداکثر استفاده را بکند. اما باید بگویم که اگر این فرصت طلایی مطالعه را نداشتید هم حتما با کمک مشاور تحصیلی خوب می توانید برای کنکور 1401 برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. راه حلی که کمک زیادی به شما می کند این است که برای مسائل این درس هم به صورت باکس مرتب و شبانه تست زده شود و 5 الی 10 تست را به این درس اختصاص دهید. پس داوطلبان کنکور سراسری در کنار انتخاب درست آزمون آزمایشی، مطالبی هم باید برای استفاده بهتر از این آزمون ها در نظر بگیرند و انتظار نداشته باشند یک آزمون آزمایشی همه ی ویژگی های خوب را با هم داشته باشد. چرا که معتقد است ذهن بهمراه نظم، یادگیری متمرکزتری را تجربه خواهد کرد از اینرو احساس رضایت از بالا رفتن ظرفیت های مغزی و ذهنی دستاوردیست که شاگردان ایشان در یزد، بعد از اتمام دوره از استاد حسین پور به یادگار داشته اند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما