مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

تا الان خبری درباره بودجه بندی کنکور در سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است. تا الان خبری درباره بودجه بندی کنکور در سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است؛ و به همین دلیل نمی توان بهترین منابع کنکور را برای آن مشخص کرد. هر ساله شاهد مفهومی تر شدن سوالات امتحانات نهایی و کنکور نسبت به سال های گذشته هستیم که متاسفانه این مسئله سبب دلسرد شدن و یا استرس بیش از حد دانش آموزان نسبت به کسب رتبه قبولی شده است اما با این حال شاهد موفقیت و کسب رتبه های تک رقمی توسط دانش آموزانی که با تلاش مضاعف و طبق برنامه ریزی پیش رفته اند نیز هستیم ، اگر دلیل موفقیت آن ها را جویا شوید بسیاری از آن ها به وجود مشاوری مجرب و حرفه ای که آن ها را در زمینه تحصیلی هدایت کرده است اشاره می کنند. بگذارید با یک مثال این موضوع را برایتان روشن تر کنیم. ما در جلسات مشاوره خود به این موضوع بر می خوریم که داوطلبان و یا دانش آموزان نمی توانند از تکنیک های تست زنی به درستی استفاده نمایید و داوطلبان این موضوع را عنوان میکنند که ما تکنیک های تست زنی را به صورت کامل میدانیم اما در استفاده از آنها دچار مشکل میشوند و دلیل این امر این است که هنوز تسلط لازم را بر استفاده آنها ندارند بنابراین تنها دانستن این تکنیک ها نیست که اهمیت دارد.

مشاور کنکور کاردانش

نحوه مطالعه در دروس مختلف و همچنین نامشخص بودن این منابع برای هر یک از رشته ها موجب می شود تا داوطلبان و متقاضیان این نوع آزمون دچار مشکلاتی شوند که نیازمند راهنمایی های لازم باشند. بنابراین انتظار داریم مانند روال همیشگی سازمان سنجش، کنکور ۱۴۰۱ بر اساس نوع رشته در تاریخ ۹ تیر، ۱۰ تیر، ۱۱ تیر و ۱۲ تیر برگزار شود. بنابراین بسیار مهم است که شما بتوانید بهترین منابع کنکور هنر را بشناسید. تمام دروس در کنکور مهم هستند و هرگز تصور نکنید که میتوانید برخی از درس هایی را که برایتان دشوار هستند و یا علاقه به آنها ندارید را حذف کنید و با این اقدام امیدوار باشید که می توانید رتبه دلخواه خود را کسب نمایید. ابتدا تاریخ ثبت نام، تاریخ برگزاری و شرایط آن را باهم دیدم و بعد از آن درباره مهم ترین قسمت کنکور یعنی برنامه ریزی صحبت کردیم. گفتنی است که زمان نام نویسی و شرایط پذیرش در رشته های ارشد بدون کنکور به این دو روش با یکدیگر متفاوت بوده و متقاضیان ثبت نام ارشد بدون کنکور و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بایستی بر اساس دفترچه عمل نمایند. 7- اگر سرعت پیشرفت و مطالعه شما نسبت به تابستان کند شده است این امر دو دلیل دارد: 1- یا خسته شده اید و نیاز به انگیزه دارید 2- و یا دچار سردرگمی در برنامه های خود شده اید که یعنی برنامه های شمابا شرایط شما سازگار نیست.

مشاور کنکور سیب ترش نی نی سایت

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به داوطلبان کمک می نماید تا در هر مرحله که دچار مشکلاتی می شوند، بتوانند به حل آن نائل شوند. بعد از کش و قوس های فراوان، به دلیل نبود راه حل و زیرساخت های مناسب، این قانون در سال ۱۳۹۲ مورد بازنگری قرار گرفت و الزام برای حذف کنکور به صورت تقریبی از آن برداشته شد. ما در این مقاله، تمام این 20 مورد را برای شما ارائه نموده ایم. شما نمی توانید برای هفته ها و ماه های خود یک برنامه ریزی بدون تغییر انجام دهید؛ زیرا نمی دانید چه رخدادها و اتفاقانی ممکن است به وقوع بپیوندد و فرصت مطالعه را از شما بگیرد. برنامه شما باید طوری باشد که اگر یک روز فرصت درس خواندن نداشتید، بتوانید آن را فورا در روز دیگری جایگزین کنید و از برنامه عقب نیفتید. در هر صورت، از اینکه مدت زمان زیادی را به بهانه درس خواندن گرسنه بمانید پرهیز کنید. مشاوران تحصیلی ضمن دارا بودن مهارت و صلاحیت های علمی ، می توانند دانش آموزان و داوطلبان را در جهت شناخت و نیاز های خود و همچنین رفع درگیری های ذهنی مربوط به مسائل درسی یاری نمایند و در اکثر موارد وجود یک مشاور تحصیلی سبب جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، رفع ضعف های درسی و مشکلات یادگیری ، ایجاد علاقه و رغبت در دانش آموزان به ادامه تحصیل ، آموزش روابط اجتماعی صحیح به دانش آموزان و همچنین کشف استعداد نهفته در دانش آموزان شده است که بدون شک در آینده آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوره تحصیلی کنکور سراسری با توجه به کنکور های آزمایشی سازمان سنجش می تواند صورت پذیرد. همچنین با توجه به تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1399 نباید انتظار داشته باشید منابع جدید التالیف و تازه ویرایش شده با آخرین تغییرات کتاب های درسی و شامل تست های سال ۹۹ زودتر از شهریور و مهر در بازار موجود باشد ؛ پس بهترین کار استفاده از کتب کمک درسی سال چاپ قبل (سال ۹۸) است . خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش در این زمینه همانند کنکور سراسری شامل معرفی بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد، انجام برنامه ریزی برای قبولی در آزمون ارشد ، مشاوره و تحلیل کارنامه های کنکور های آزمایشی مختلف می باشد. تا الان خبری درباره حذف کنکور در سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است. الان باید مرخصی تحصیلی بگیرم یا با مدرک کاردانی (فارغ التحصیل شدن) هم میتونم تو رشته های مقاطع بالاتر مثل پزشکی ادامه تحصیل بدم؟

مشاور کنکور فرهادیان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام – www.fall24.ir – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما