مشاوره کنکور تجربی 1401 + نکات طلایی برنامه ریزی

دانش آموزان کنکوری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اگر دانش آموزی وارد رابطه ی عاطفی شود، ممکن است ساعات زیادی از روز را مشغول درس خواندن باشد، اما صفحات کمی از کتاب را خوانده باشد. در چندین دهه اخیر شاهد طراحی سوالات کنکور بر مبنای یک قاعده کلی هستیم. به دلیل استقبال بالای داوطلبان از کنکور تجربی، سطح سوالات و چالش های کنکوری این رشته سال به سال سخت تر و بیشتر می شود. زمین شناسی: به دلیل کم اهمیت بودن این درس در پذیرش رشتههای پرطرفدار زیرگروه یک رشته علوم تجربی، و عدم تأثیر این درس در قبولی دندانپزشکی، داروسازی و پزشکی، درصد داوطلبان خیلی کم است. اما در سال 1400-1401 خبرهایی در زمینه ی حذف پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور مطرح شده است که باید منتظر خبرهای تکمیلی در این زمینه باشیم. ما در این مقاله به هیچ عنوان قصد پند و اندرز دادن نداریم و هدف ما صرفا آگاهی دادن در مورد عشق در دوران کنکور و تاثیرات آن است. هنر مشاوران بارسا، برنامه دادن نیست؛ بلکه برنامه پس گرفتن هست. مطمئناً بهترین راهکار برای انتخاب بهترین منابع کنکور استفاده از نظرات و تجارب مشاورین و کنکوریهای سال قبل هست. در رشته ما رسالت اصلی کمک رسانی به افراد هست و این مهم باید در ابتدا بین خودمون وجود داشته باشه.

مشاور کنکور گزینه دو

تاثیر مشاور در قبولی کنکور چقدر است؟ - دورخیز البته همانطور که گفتیم داشتن رابطه عاشقانه در سال کنکور همیشه هم اشتباه نیست و حتی میتواند منجر به اتفاقات بسیار بهتری نیز در آینده بشود. احساسات و روابط عاطفی نقش پررنگی در زندگی همه ی انسان ها دارند، به طوری که نمی توان با قاطعیت گفت عاشق شدن بد است و منظور ما هم این نیست که عاشق شدن قطعا بد است و افرادی که عاشق می شوند بدبخت می شوند. انسان موجودی احساساتی است و احساسات وی به شدت روی زندگی وی خواهد داشت. اما هر چیزی بهایی دارد و عشق در دوران کنکور به طور مستقیم روی موفقیت دانش آموزان تاثیر دارند. مشاور کنکور تجربی – classori.ir چقدر در موفقیت شما اثر دارد؟ زمانی که فردی عاشق می شود، مغز وی به شدت درگیر احساسات می شود و عملکرد آن در مواجه با مسائل مختلف کاهش می یابد. اولین تاثیر عشق در دوران کنکور کاهش ساعت مطالعه است. عشق در دوران کنکور خوب است یا بد؟ من در سال کنکور عاشق شدم اما توانستم رابطه عاشقانه ام را مدیریت کنم و عشق و عاشقی ام مانع موفقیتم در کنکور نشد.

مشاور کنکور تلفنی

ما در مرکز مشاوره و کنکور پرسا این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم. با توجه به آوازه حرف آخر در تمام شهرهای ایران و همکاری بیشتر دانشجویان و داوطلبان با این موسسه ، حرف آخر تصمیم میگیرد ارتباط بسیار جدی تر و نزدیک تری با دانشجویان داشته باشد. آنچه این مشاور کنکور خرم آبادی را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، تا جایی که این مشاور تحصیلی گاها از داوطلب میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفهای و با تکنیکهای ویژهی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند. عشق در دانش آموزان کنکوری به شدت روی در س خواندن آنها تاثیرگذار است و چه بسا موجب افت تحصیلی نیز شود. عشق و عاشقی در این زمان حساس ممکن است روی اراده و عملکرد شما تاثیر زیادی داشته باشد. این امکان را به دانش آموز بدهد که هر زمان از روز نیاز به مشورت داشت با او در تماس باشد.البته نباید اینگونه برداشت شود که دانش آموز باید انتظار داشته باشد هر زمان که خواست با مشاور تماس بگیرد و بهتر است همه چیز روی برنامه باشد . دانش آموزان کنکوری از آنجایی که در حال به اتمام رساندن دوران نوجوانی و پا گذاشتن به عرصه ی جوانی هستند، بیشتر ممکن است درگیر احساسات خود شوند.

افراد دارای سهمیه ایثارگران برای قبولی در هر کد رشته محل پیش از این باید حداقل ۷۰ درصد نمره کل یا تراز آخرین فردی که در اون کدرشته محل قبول می شد رو کسب می کردن اما با تغییری که در دستورکار سازمان سنجش قرار گرفته این حد نصاب به ۸۰ درصد در رشته های مختلف و ۸۵ درصد در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و چند رشته مهندسی تغییر پیدا کرد. به جرات می تونیم بهتون بگیم هیچ گاه نمی تونید یک کار حرفه ای رو بطور رایگان داشته باشید. اگر نیاز به دسترسی به منابع و مجموعه های آموزشی مجموعه حرف آخر را دارید می توانید به فروشگاه سایت حرف آخر که در منوی بالایی قرار گرفته مراجعه کنید و پس از مطالعه جزئیات هر یک از پکیج ها اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید ما پس از دریافت هرگونه سفارش در اولین فرصت کار ارسال و تحویل را انجام خواهیم داد. سر و کار شما با عشق و عاشقی در سال کنکور و شکست عشقی احتمالی در سال کنکور است ، پس نیاز به یک روانشناس دارید که همزمان در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور نیز تجربه و اطلاعات کافی داشته باشد. شما باید با زمانی که در اختیار دارید و کنکور و امکانات و داشتههایتان بسیار واقعگرایانه برخورد کنید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.