مشاوره و برنامه ریزی کنکور – آکادمی هدف رس

خلاصه کردن و یادداشت برداری: در ماه های انتهایی اردیبهشت و خرداد طبیعتا شما وقت ندارید مجددا کل منابع رو مورد مطالعه قرار دهید ولی اگر در طول سال به جمع اوری خلاصه ها بپردازید کمک شایانی به شما در ماه های انتهایی خواهد کرد. هر دانش آموز یک پنل کاربری منحصر به فرد با امکانات ویژه دریافت خواهد کرد. زیرا ممکن است به عنوان مثال شما در درس ریاضی بسیار قوی باشید، اما در درس دیگر بسیار ضعیف باشید. کتابخانه ها و سالن های مطالعه از آنجا که محیط آرامی هستند و همچنین افرادی مثل خود شما که کنکور دارید در این مکان حضور دارند اشتیاق شما رو به مطالعه بیشتر می کند و می توانید ساعات مطالعاتی زیاد و با کیفیتی در آنجا داشته باشید. شرکت در این نوع آزمون ها به شما در شناسایی نقاط ضعف و قوت تان کمک می کند و می تواند باعث پیشرفت شما شود. بدانید در آخر ، این روز های سخت میگذرد و شما میمانین و جایگاهی که بهش افتخار میکنین. داوطلبان می توانند با مطالعه ی این مطالب در کمال سادگی خود را برای روز آزمون آماده کنند.

برنامه دقیقی به دانشآموزان داده میشود تا بهصورت آفلاین تا روز قبل از کنکور مطالب جمعبندی را مطالعه و مشاهده کنند. من اینو به عینه تجربه کردم، سال اول یه مشاور تهرانی داشتم که گند زد به برنامه هامون و فقط طبل توخالی بود. داشتن برنامه ریزی و مشاوره خوب: داشتن برنامه ریزی و داشتن مشاوره های هفتگی و ماهانه با یک مشاور از اصول دیگر موفقیت در کنکور است. همان طور که گفته شد، سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401 تمامی اطلاعات لازم برای ثبت نام این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. سلام. من خودم اصفهانم و پارسال دقیقا مثل خودت تو خط مشاور و این حرفا بودم. جواب : دختر خوبم بسیاری از بچه هایی که در کنکور رتبه های عالی کسب می کنند مشاور ندارند اما در عوض همت عالی دارند و روی پای خودشان می ایستند و از تمام زمان خود برای درس خواندن استفاده می کنند. موضوع دیگر درباره انتخاب منابع آموزشی و تستی برای هر یک از دروس این است که از چندین منبع استفاده نکنید چرا که فقط باعث سردرگمی شما می شود. حقیقت این است که هر چقدر شما بهترین منبع تستی را انتخاب کنید، اما باز هم ممکن است طراحان سوال کنکور تغییراتی در نحوه طرح سوالات داشته باشند به همین دلیل در صورت عدم تحلیل شما به هنگام کنکور و با دیدن سوالات دچار استرس شوید و همین مسئله بر عملکرد شما بسیار تاثیرگذار شود.

مشاوره غذایی کنکور

از طرفی داشتن مشاور خوب باعث می شود در سال کنکور دیگر به آزمون و خطا نپردازیم و از تجربه مشاوران کنکور در این راه استفاده کنیم و هر از چند گاهی برنامه ماه های باقی مانده تا کنکور را با وی مرور کنیم و به آرامش فکری و روانی برسیم. دانش آموزان استان اصفهان می توانند برای تعیین زمان مشاوره حضوری با شماره همراه زیر تماس بگیرند تا در کلینیک های مشاوره اصفهان پذیرای آن ها باشیم. پشتیبانی حرفه ای روزانه توسط تیم مشاوره مستر کنکور .تمامی برنامه های شما دانش آموزان زیر نظر مهندس عباس زاده بررسی و تدوین خواهد شد.دریافت بهترین برنامه ها مطمئن باشید. می دونم یه کم بدیهی به نظر میاد ولی خیلیا بهش فکر نمیکنن. از طرفی به وسیله برنامه آزمون ها می توانید هدفمند و اصولی به سوی جلو حرکت کنید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا شانس قبولی خود را با توجه به رتبه و تراز خود تخمین بزنید . در طی سال های اخیر تب و تاب کنکور به قدری زیاد شده که موسسات کنکوری زیادی در راستای آن ایجاد شده اند تا شما را برای رسیدن به هدفتان یاری کنند. موفقیت در کنکور دارای رکن های بسیار زیادی است.

مشاور کنکور شهرکرد

پس در سال کنکور باید انتظار هر اتفاقی رو داشته باشین و آماده باشین برای حل مشکلات. شرکت در آزمون های آزمایشی: شرکت در آزمون های آزمایشی باعث می شود که در شرایط هانند سازی کنکور قرار بگیرید و از ابتدای سال خود را آماده حضور قدرتمند در جلسه آزمون سراسری کنید. در دانشگاه دولتی بعد از انصراف برای تحصیل مجدد سخت گیری می کنند. با سلام.بتده سال 98 دانشجوی پیام نور بودم و کنکور دادم و انصراف دادم و برق غیر انتفاعی میخونم و ترم 5 هستم.میخواستم بدونم آیا میتونم سال دیگه کنکور بدم و به رشته برق دانشگاه دولتی برم و واحد هامو تطبیق بزنم? کنکور سراسری یکی از مسائل مهمی است که ذهن داوطلبان و خانواده های آن ها را به خود مشغول کرده است، از این رو هر فردی به دنبال راهی است که بتواند به بهترین روش ممکن به هدف خود برسد. شما تلاشتون رو بکنین و مطمئن باشین خدا بهتون کمک میکنه و هیچ تلاشی بی نتیجه نمیمونه✌… سعی کنین با انگیزه باشین چون همیشه نتیجه عالی نیست در اینجا توانایی شما در مدیریت اوضاع و کمک و دانش مشاورین شما کمک میکند تا اگر افت در این یک سال اتفاق افتاد انگیزه رو از دست ندهید و دوباره با منظم درس مشاور کنکور تربیت بدنی بخوانید.

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور چالوس وب سایت خود باشید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما