مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور

بسیاری از داوطلبان کنکور و گاها اولیای دانش آموزانی که در جستجوی بهترین مشاور کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، زبان یا سایر رشته ها هستند و به تیم مشاوره ما مراجعه می کنند، از ما می خواهند که به عنوان مثال ده مشاور برتر کنکور در گروه مشاوران ۱۰۰ را به ایشان معرفی نماییم. 2️⃣0️⃣ داوطلبان در این بخش باید گروه آزمایشی امتحانی خود را از بین گروه ریاضی، تحربی، انسانی، هنر و زبان مخص کنند. یک مشاور کنکور معتبر باید روش های درست درس خواندن و روش مطالعه دروس مختلف اختصاصی و عمومی را به شما آموزش دهد و اینجاست که اگر خود مشاور قبلا در این رشته موفق بوده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد بهتر می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در یک تحقیق میدانی، دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های تهران اثرگذاری مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی را در میزان موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری بررسی کردند. مثلاً اگر میخواهید در کنکور انسانی در رشتهی روانشناسی پذیرفته شوید، اول ببینید که کدام دروس ضریب بیشتری دارند یا میانگین درصد پذیرفته شدگان سال های گذشته چه قدر است. در این مرحله نیاز به سریال کارت اعتباری خریداری شده برای ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری ۱۴۰۱ ، خواهید داشت.

مشاور کنکور یزد

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه 14 اسفند به علت کرونا آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش می توانید در کانال مشاهده کنید. تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۰ براساس آخرین مصوبات شورا حداکثر 30 درصد است که 20 درصد با تاثیر قطعی و 10 درصد با تاثیر مثبت خواهد بود و با پیشنهاد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مورد این موضوع تصمیم گیری شده است. فرم شماره 2: دانش آموزان سال آخر متوسطه و ديپلمه هاي سنوات قبل نظام قديم آموزش متوسطه، فارغ التحصيلان و دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي نظام جديد آموزش متوسطه شركت كننده در آزمون سراسری پیشین، حتما فرم شماره 2 مندرج در صفحه 43 اين دفترچه را پس از تكميل و تأييد كليه مندرجات فرم مذكور توسط دبيرستان يا هنرستان و يا مركز پيش دانشگاهی محل تحصيل و يا نواحی و مناطق وزارت آموزش و پرورش آن را براي اقدامات بعدي نزد خود نگهداری کنید. چرا که برخی از داوطلبان پس از یکی دو سال تحصیل در شهری دور از خانه، دچار اختلالات رفتاری یا اختلالات روانی مثل افسردگی، اضطراب، اعتیاد و …

در این قسمت به معرفی انواع خدماتی که آکادمی دورخیز برای مشاوره تحصیلی حضوری در تهران ارائه می کند، می پردازیم. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد. سريال اعتباري علاقه مندي به شركت در گزينش رشته هاي دانشگاه پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي كه داراي يك شماره سريال 10 رقمي ميباشد.جهت کسب اطلاع برای خرید این شماره سریال، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید. بديهي است داوطلبان مذكور درصورت عدم انصراف قطعي از تحصيل تا تاريخ تعيين شده، درصورت موفقيت و قبولي در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود نمي باشند. در صفحه ی باز شده، لازم است نوع نظام تحصیلی رخود را مشخص کنید. اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟

شده است از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند. لازمه به ذکر است که کلیه مشاورین تحصیلی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ که اسامی و مشخصات آنها در این سایت مشاوره کنکور (https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) ذکر شده است از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. مرحله سوم: داوطلبان در این مرحله نیاز به عکس اسکن شده و بارگزاری فایل عکس با مشخصاتی که در دفترچه ثبت نام کنکور 1401 درج شده است، دارند. وضعیت نظام وظیفه خود را در فرم ثبت نام کنکور مشخص نمایید. این مورد نیز یکی از مدارک ثبت نام کنکور می باشد. سريال اعتباري ثبت نام كه داراي يك شماره سريال 12 رقمي ميباشد. در صورت نیاز به راهنمایی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. مرحله دوم: داوطلبان بعد از ورود به صفحه ثبت نام کنکور سراسری 1401 در سایت سنجش، میبایست وضعیت تحصیلی خود را مشخص نمایند. داوطلبان گرامی کنکور 1401 میتوانند به سادگی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1401 را با ورود به سایت سنجش مطابق با این راهنمای تصویری انجام می دهند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما