مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو یکی از این درسها، درس ریاضی است که می­تواند تبدیل به نقطه قوت شما شود. هر یک از رشته های دانشگاهی دارای ظرفیتی هستند که این ظرفیت بین سهمیه های مختلف تقسیم می شود. صورتی که اگر دانش آموز بتواند با یک مشاور در ارتباط باشد میتواند از بسیاری از این موضوعات پیشگیری کند. دکتر زهرا جعفری و سایر مشاورین ما رتبه های برتر هستند و خودتون حق انتخاب مشاور دارید. اینکه لیسانس کامپیوتر دارید خیلی خوبه برای ورودی دیگه شرط و شروط و محدودیت ندارید استعداد حرف اول رو میزنه بعد علاقه اگر توخودتون این توان رو میبینید که میتونید استمرار داشته باشید و گنجایش و توان درک شما تو این رشته از لحاظ تسلط آزمونش رو شرکت کنید کاری به سن و سالتون نداشته باشید . دوستان شما وقتی این پکیج رو تهیه میکنید اصلا نه نیاز به پشتیبانی کسی دارید نه نیاز به هیچ مشاوره ای ! دوستان یه نکته خیلی جالب رو یادم رفت بگم من توی سال کنکور هیچ محدودیتی روی خودم اعمال نکردم تا از زندگیم کاملا لذت ببرم و به نظرم واقعا یه سال لذت بخش بود من توی این پکیج حتی بهتون میگم که چقدر پیج اینستاگرام فالو کنید چند تا کانال تلگرام تو گوشیتون باشه یعنی دقیق دقیق همه چی برنامه ریزی شده پیش رفته و جای هیچ نگرانی وجود نداره عزیزان من !

مشاور کنکور علی رضوانی

ببینین بعد کنکور دقیقا همین موسسه ها و حتی برترین مشاوران برنامه ریزی برای کنکور با بهترین مشاور کنکور کشور دنبال رتبه برتر ها از جمله خودم بودن بهم میگفتن بیا بگو که تو با کتاب ها و پکیج های ما درس خوندی و رتبه اوردی و مبالغ پیشنهادی خوبی هم میدادن ولی خیلی غیر مستقیم آدم رو توی این مسیر قرار میدن و گرنه عزت نفس آدم قبول نمیکنه که همچین کاری بکنه ! اول ازهمه بگم اهمیت یک درس علاوه بر ضریبش توی زیرگروه به تعداد تستش در کنکور هم بستگی داره و اگه بخوایم خیلی حرفه ای بررسی کنیم میانگین پاسخگویی داوطلبان کنکور به اون درس هم خیلی مهمه. ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد. برای استفاده از سهمیه خود باید با مراجعه به سازمان های ذیربط، کد پیگیری 12 رقمی را دریافت نمایید و آن را در فرم ثبت نام درج کنید.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست از منابع و مباحث نظام جدید استفاده نمایید. انتخاب سوالات کنکور سال ۱۳۹۹ به صورت انتخابی بوده اما در حال حاضر برای انتخاب نوع سوالات آزمون سال ۱۴۰۰ اطلاعیه ای وجود ندارد. بلکه این نوع مشاوره برای افرادی است که بضاعت مالی کافی را ندارند. حال با دانستن و آگاهی از همه این موارد می توانید دروس خود را، با تنوع و نکاتی که پیش تر ذکر شد، دسته بندی کرده و در ساعات مختلف روز جای مشاور کنکور تربیت بدنی دهید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری ریاضی زیر نظر مشاوران تخصصی می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید. مشاوره تحصیلی آنلاین در تمامی مقاطع صورت می گیرد. سهمیه رزمندگان و ایثارگران به دو دسته سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی تقسیم بندی می شود، بدین صورت که جانبازان 25 درصد و پایین تر و همسر و فرزندان آن ها، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه، همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 5 درصدی و آزادگان و فرزندان و همسران آنان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 25 درصدی می باشند و به ترتیب 5 و 25 درصد ظرفیت رشته محل ها به این داوطلبان اختصاص دارد.

به دسته از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل که با توجه به سن ممکن است احساس کنند که برای ادامه تحصیل دیر شده است نیز توصیه می کنیم که مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا بهره مند گردید. علاوه بر اینکه مشاوران کنکور باید در جهت حل مشکلات دانشآموزان کوشا باشند، باید با خانوادههای داوطلبین خود نیز رابطهای دوستانه ایجاد کنند. در کنار کمیت ، کیفیت مطالعه نیز بسیار مهم است. توجه به ضرایب دروس کنکور انسانی بسیار لازم و واجب است. حداقل معدل لازم برای تاثیر مثبت 30 درصدی در هر یک از گروه های آزمایشی چه معدلی است؟ مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور اگر به درستی و زیر نظر یک مشاور خوب و با سابقه باشد بعلاوه تلاش و همت شما ، قطعا نتیجه ای جز قبولی در بهترین رشته ها نخواهد داشت. دانش آموز موظف است که برنامه ریزی منحصر به فرد رشته خود را اعمال نماید و در راستای آن تلاش کند. سلام من نیاز به یک برنامه ریزی برای کنکور پزشکی دارم نظام قدیم هستم به نظرتون اگر در ۴ ماه بیام ماه اول سال دوم ماه بعد سال سوم ماه بعد پیش دانشگاهی و ماه اخر جمع بندی کنکور کنم خوبه؟

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما