مشاوره تلفنی کنکور – خدمات مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره تحصیلی

برای داوطلبان واجد شرایط در نظر می گیرد که هر کدام با توجه به میزان درصد آن ها، تغییراتی را در نتایج کنکور داوطلب ایجاد می کنند. همچنین کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز می توانند با تسلطی که بر ضوابط و شرایط ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 دارند ، از طریق سامانه صدای مشاور پاسخگوی پرسش های شما بوده و همچنین فرآیند ثبت نام کاردانی ۹۸ شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند .برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند. فرآیند فراموشی مطالب به دلیل عدم مرور و عدم تثبیت مفاهیم و اطلاعات دریافتی اتفاق میفته. مشاور کنکور فنی حرفه ای کامپیوتر با اطلاع دقیق از دروس و بودجه بندی کنکور شبکه و نرم افزار و معرفی بهترین کتاب ها و منابع تستی رشته کامپیوتر در کوتاه ترین زمان مباحث را تمام میکند و در زمان باقی مانده از داوطلب آزمون های آزمایشی متعدد میگیرد تا مرور مطالب و به خاطر سپاری آن ها راحت تر شود.

مشاور کنکور پاکدشت

ما در تیم مشاور کنکور الکتروتکنیک سعی میکنیم علاوه بر کسب معدل عالی در امتحانات دیپلم دانش آموز طوری برنامه ریزی کنیم که دانش آموز همزمان با تدریس معلم، حداقل یک کتاب تست برای دروس تختصصی و عمومی بزند و منابع معرفی شده برای مطالعه و تست زنی الکتروتکنیک را چندین بار مرور نماید. در رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای داوطلبان باید از طریق آزمون با هم رقابت کنند ولی در بقیه رشته ها کنکور برگزار نمیشود و داوطلبان میتوانند صرفا بر اساس معدل و سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند و در مقطع کاردانی فنی حرفه ای تحصیل کنند. سعی کنید تا در پایان هر مطالعه درسی، تست زنی، شرکت در آزمون های پیشرفت تحصیلی و آماده سازی کنکور و… هدف ما از نگارش این مقاله بررسی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 است .هر ساله بخشی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها ، دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش هستند که می توانند در ثبت نام و انتخاب رشته های مقطع کاردانی پیوسته شرکت نمایند.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.

مشاور کنکور گرگان

ولی برای سال ۹۸ بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، جذب دانشجو در برخی رشته های مقطع کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای مجددا به روال سال 96 برگشته و داوطلبان برخی از رشته محل ها می بایست کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای و کار دانش تهیه نموده و در جلسه برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ شرکت نمایند . خوشبخاته کنکور امسال بعد از گذشت چند سال که مشکل تقارن ماه مبارک رمضان با تیرماه وجود داشت بطور کلی حل شد و زمان برگزاری کنکور سراسری 97 به روال گذشته خود یعنی اوایل تیرماه بازگشت. جمع بندی: فقط داوطلبینی که قصد قبولی در 5 رشته (حسابداری، کامپیوتر، الکتروتکنیک، تربیت بدنی و مکانیک خودرو) در دانشگاه های دولتی را دارند نیاز به شرکت در کنکور فنی حرفه ای دارند. درس کاربرد فناوری های نوین فقط مربوط به رشته های الکتروتکنیک، کامپیوتر و تربیت بدنی است.

مشاور کنکور رایگان تلگرام

درس ریاضی3 فقط مربوط به رشته های الکتروتکنیک، کامپیوتر و مکانیک خودرو است. سلام من کنکور ۹۶ رشته ای روزانه براساس سوابق تحصیلی قبول شدم الان که نتایج اولیه ۹۷ رو میبینم که برام زده شما به عالت قبولی روزانه سال قبل برای امسال مجاز نیستید اما برای قبولی براساس سوابق تحصیلی برام زده همه دوره ها مجاز. مشاورین ما خود از نفرات برتر کنکور هنرستان هستند که در زمینه مشاوره تحصیلی دوره های موسسه آموتک را گذراندند. هر ساله بخشی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها ، دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش هستند که می توانند در ثبت نام و انتخاب رشته های مقطع کاردانی پیوسته شرکت نمایند . قوانین کنکور فنی حرفه ای و ورود به دانشگاه در رشته های فنی حرفه ای هرسال تغییر میکند. علاقه مندان ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای را میتوان دو دسته دانست. یکی از چالش های مشاوره کنکور فنی حرفه ای اینست که دانش اموزان فنی حرفه ای هر ساله برای رفتن به دانشگاه باید قوانین جدید را مطالعه کنند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما