مشاوره تلفنی کنکور – خدمات مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره تحصیلی

اولا دانش آموز کنکوری باشید که در جلسه کنکور حاضر شوید و به هیچ سوالی از شیمی پاسخ ندهید به طور میانگین از 30 درصد شرکت کنندگان سبقت خواهید گرفت. سوالی که برای دسته ای از داوطلبان که اصلا رابطه خوبی با شیمی کنکور ندارند پیش می آید و برای پاسخ می توان گفت که از متن خطی کتاب درسی و پاورقی های شیمی کنکور سوالات کمی طرح می شود اما به طور خلاصه می توان گفت که حفظیات شیمی کنکور بیشتر مربوط به مفاهیم شیمی است که همانطور که از اسم آن پیداست باید به صورت مفهومی مطالعه و خوانده شود. دوستان خوبم با مباحث آسان شیمی کنکور که در بالا به آن ها اشاره کردیم شما در زمان کوتاه میتوانید برروی 40 درصد از بودجه بندی سوالات شیمی کنکور مسلط شوید. با توجه به این که امسال آخرین سال کنکور نظام قدیم نیز میباشد تصمیم گرفتیم مباحث مهم شیمی در کنکور نظام قدیم یا مباحث آسان شیمی کنکور تجربی نظام قدیم را نیز بررسی کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

این خدمات رایگان در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن کافی است همین الان عبارت “مشاوره مامندی” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس بگیرند. در ضمن در صفحه تدریس شیمی استاد شیروانی کلی تدریس رایگان از بهترین مدرس شیمی کنکور برای شما قرار داده ایم. به صورت کلی باید زمانی که برای هر درس در برنامه ریزی می گذاریم، متناسب با اهمیت آن در کنکور کارشناسی ارشد ممهندسی شیمی باشد؛ اما ممکن است داوطلب در درسی که از اهمیت بالایی برخوردار است، قوی باشد که در این صورت می تواند با یک نسبت درست، از ساعت مطالعه این درس کم کند و به بقیه ی دروس اختصاص دهد. در فصل سه سال دهم محلول ها غلظت و مسائل آن را میتوان با استوکیومتری در فصل 1 شیمی سال یازدهم و اسید و باز در فصل یک شیمی دوازدهم ارتباط داد و یکی از فصل های مرتبط شیمی کنکور با سوالات سنگین هم میباشد.

مشاور کنکور تجربی نی نی سایت

از هر 1000 نفر حدود در سال 98 فقط 10 نفر میتوانستند به درصد بالای 50 در شیمی دست پیدا کنند یعنی فردی که به بیشتر از نصف سوالات شیمی کنکور پاسخ دهد جزو یک درصد برتر شرکت کنندگان خواهد بود. اما چطور باید یک مشاور کنکور خوب (گزارش کامل را بخوانید) پیدا کنیم و در دام تبلیغات شرکت ها و موسسه های کنکور سودجو نیفتیم؟ بدترین حالت ممکن برای یک دانش آموز زمانی است که حدود یک ماه تا کنکور زمان دارد و نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما اصلا جای نگرانی نیست ما امروز به شما مباحث آسان شیمی کنکور را که در ماه پایانی کنکور هم میتوانید با وقت گذاشتن برای آن ها به یک درصد ایده آل دست پیدا کنید به شما معرفی خواهیم کرد تا به حداکثر بازدهی دست پیدا کنید. شاید در ابتدا به نظر برسد که شما دارید چند ساعت از پنج شنبه تان را دور می ریزید ولی در واقع با اینکار سایر روزهایتان را نجات می دهید و ذهنتان هم با استراحتی که داشته، براي مطالعه ای بهتر آماده ميشود .

حفظیات شیمی کنکور چند درصد است؟ در شیمی سال یازدهم هم از سه فصل موجود باز هم مباحث شیمی یازدهم برای کنکور شامل فصل یک و دو را برای مطالعه به عنوان مباحث اسان شیمی در کنکور سال یازدهم پیشنهاد میکنم؛ البته به یاد داشته باشید افرادی که حفظیات قوی دارند میتوان ند فصل سه را نیز مطالعه کنند اما این فصل های اسان شیمی کنکور یازدهم که پیشنهاد دادم از بر اساس نظر سنجی اکثریت انتخاب شده است. مفاهیم شیمی کنکور هم حدود 50 درصد از سوالات شیمی را به خود اختصاص می دهد اما صرفا مطالبی که حالت حفظی دارند شامل جدول تناوبی، ساختار اتم، مفاهیم سنتیک و تعادل می باشد که حفظیات شیمی کنکور را به خود مشاور کنکور رایگان نی نی سایت (ادامه دهید) اختصاص می دهند. برای مشاهده کامل مباحث شیمی و همچنین تعداد سوالات هر فصل شیمی کنکور میتوانید از مقاله بودجه بندی شیمی کنکور هم دیدن کنید. مخصوصا هر سال با نزدیک شدن زمان انتخاب رشته کنکور ارشد شیمی، درخواست ها برای بررسی نمونه کارنامه های کنکور ارشد شیمی بیشتر می شود. با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری خرم آباد ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری خرم آباد همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور خرم آباد توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد خرم آباد یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از خرم آباد و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما