مشاوره تحصیلی غیرحضوری

چجوری برنامه ریزی روزانه و هفتگی انجام بدیم؟ - برنامه ریزی درسی و تحصیلی همه دانش آموزان و داوطلبانی که حرف آخر را می شناسند ، متوجه شدند که برای گذراندن موفقیت آمیز کنکور و پاسخ گویی صحیح به سخت ترین تستها ، به غیر از آموزش تشریحی در دبیرستان ، به یک آموزش خوب و کنکوری نیاز دارند. استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی اهواز سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در اهواز روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد. البته باید این را هم بدانید که استفاده ی مفید و کامل از دستیابی به شماره مشاوره تحصیلی باید از چندی قبل از امتحان ارتباط برقرار کنید تا برنامه ریزی های دقیق را انجام دهد. با این برنامه شما قادر خواهید بود تمامی دروس را روزانه ۱۲ ساعت به مدت ۴ ماه بگذرانید (البته ساعات مطالعه برای افراد متفاوت است) و سپس چندین بار قبل از روز کنکور مطالب مهم را مجددا مرور کنید. تفاوت شادی با احساس های دیگر مثل خرسندی یا خوشحالی چیست؟

مشاور کنکور کامران صداقت

برنامه حرف آخر در تبریز ثبت نام و شروع برنامه ریزی 1000 ساعته یا چهار ماهه است که در مرحله اول باید بسته صفر تا صد به شما داده شود. بله مجبور شدم دوباره آزمون دهم هرچند که یک ماه و نیم گذشته بود و آمادگی اولیه را نداشتم اما درصد هایم بهتر از کنکور شد و درس هایی را که صد در صد نزده بودم اینبار صد زدم. موسسه حرف آخر بی شک یکی از موسسات پیشرو در زمینه آموزش کشور است. متقاضیان برای آشنایی با نحوه انتخاب رشته کنکور ۹۹ و راهکارهای مناسب در این زمینه می توانند با مشاوران این مرکز در ارتباط باشند . با استفاده از شاهکلید می توانید هزاران قفل را باز کنید. توجه داشته باشید که موسسه حرف آخر فقط در تهران و دفتر مرکزی آن فقط در میدان انقلاب تهران واقع شده است ، اما از ابتدای سال 1400 موسسه حرف آخر در صدد افتتاح نمایندگی در شهرستان ها و نمایندگی حرف آخر در تبریز یکی از آنهاست. 3 ساعت آموزش و 11 ساعت حل انواع تست ها روی DVD! یکی از جدیدترین و پربازده ترین انواع روش های آموزشی که اخیرا ابداع شده و در بهترین مدارس و دانشگاه ها از آن استفاده میشود، آموزش الگویی است.

بنابراین انتخاب با شماست : از یک الگو استفاده کنید و تمام تست ها را حل کنید یا از هزاران ترفند و فرمول استفاده کنید که به خاطر سپردن آنها دشوار است! در پنلهای تخصصی با حضور استادان و مولفان انتشارات مهروماه، رویکرد کنکور ۹۸ و راهبرد احتمالی کنکور ۹۹ در درس های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد. این شماره تماس مربوط به شماره ارشد موسسه حرف آخری است که در دفتر تبریز حضور دارد. اکنون که این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد دفتر نمایندگی حرف آخر در تبریز افتتاح شده است. برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت است که منجر به ایجاد تعهد یک داوطلب به مطالعه صحیح می شود. ثبت نام حرف آخر خیلی سخت نیست و همه دانشجویان با هر مقطعی می توانند در این موسسه ثبت نام کنند و برنامه مطالعاتی و آموزشی را دریافت نمایند. اگر جامعه آماری را در نظر بگیریم ، با اختلاف بالاترین رتبه ها و قبولی بالای کنکور در این شهر است. یک مشاور یا بهتر از اون اینه که نظر تعداد زیادی از رتبه های برتر کنکور رو بدونی ! استاد حسین پور مشاور صدها رتبه برتر در خرم آباد است او تکنیکهای خاصی در مشاوره دارد و در کنکور سال گذشته 62% از شاگردانش رتبه زیر 1000 شدند.

ساعات مطالعه در برنامهریزی باید توسط تیم مشاوره کنکور (https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) ریاضی به صورت تدریجی زیاد شده و باعث دلسردی و دلزدگی داوطلب نباشد. البته اگر سال آخر و نزدیک به کنکور هستید به جای بسته 0-100 باید از پکیج 6040 حرف آخر استفاده کنید. می توانید شرکت کنید اما از دوره روزانه محروم می شوید و البته در زمان اعلام نتایج می توانید در خواست رفع محرومیت دهید. بسیاری از شهرهای ایران برای تاسیس دومین نمایندگی حرف آخر اقداماتی را انجام داده اند و دفاتر خود را راه اندازی نموده اند که دانشجویان می توانند به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنند و از مشاوره و راهنمایی مشاوران حرف آخر استفاده کنند ، در این صورت در وقت متقاضیان صرفه جویی شده و در عین حال از کلاه برداری جلوگیری می شود. در برخی موارد زمان کمی دارید (برای مثال برای شرکت در مصاحبه دکتری و غیره) و امکان رفت و آمد برای شما وجود ندارد، در این شرایط مشاوره تحصیلی غیر حضوری بهترین و سریع ترین راه حل برای شما می باشد. مشاوره کنکور (www.fall24.ir) تلفنی در تبریز باعث می شود وقتتان را برای رفتن به دفتر مشاور صرف نکنید. دفتر حرف آخر در تبریز می تواند تمام مشکلات دانش آموزان تبریزی را حل کند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما