مشاوره تحصیلی رایگان

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو سلام خسته نباشید…من لیسانس رشته صنایع شیمیایی هستم میخاستم بدونم میشه برای داروسازی کنکور بدم یا نه؟ سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی رو دارم وترم اخر رشته علوم قضایی هستم ایا میتونم کنکور ۹۷تجربی بدم؟ الان بعد ۳ سال میخوام کنکور انسانی یا تجربی بدم تو این انتخاب هم مشکل دارم آیا میشه با این شرایط کنکور شرکت کنم؟ من علاقه اصلی واستعدادم در رشته ورزشی فوتبال هست.موقع انتخاب رشته سه گزینه شامل ریاضی.تربیت بدنی وفنی مکانیک خودرو مدنظرم بود.رشته ریاضی رو به دلیل اینکه نیازمند وقت زیاد برای تکالیف وامتحانات هست وجلوگیری از پرداختن وقتم به فوتبال میکنه انتخاب نکردم. و اینکه شامل کسانی که ارشد هم روزانه بودن میشه یا حداکثر باید تا لیسانس روزانه خونده باشن؟ اول بیایم ببینیم ۷ تا اصلی که قراره توی این مقاله بهش بپردازیم چیا هست. شیوه برنامه ریزی برای کنکور شما با کسی که از اول مهر یا از تابستان شروع کرده فرق داره. ایا میتونم یا راهی هست که من سال بعد به مدرسه نرم ( پیش دانشگاهی) ومیخوام بمونم خونه درس بخونم و دوباره یک سال درسخوندن در خونه تموم شد برگردم مدرسه وبا کلاس جدید سال چهارم رو بخونم .

مشاور کنکور پزشکی

یعنی اگه مثلا منابع درطول یه هفته تموم شد برم سراغ منبع دوم؟ در آخر تصمیم براین گرفتم مکانیک خودرو برم که یک مهارت هم یاد گرفته باشم.اماالان پس از یکسال فهمیدم خود این رشته هم نیازمند اینه که وقت بسیار زیادی اعم از کار کردن وتحقیق وپژوهش نیاز داره وبین رشته ورزشی مورد علاقه من وخودمکانیکی دو دستگی ایجاد میکنه. الان هم که گفتن آزمون سال ۹۹ رو میشه دلخواه آزمون داد آیا میتونم نظام جدید رو انتخاب و طبق اون پیش برم یا باید یه جوری به نظام جدیدیا تبدیل بشم از نظر دروس و مدرک و غیره؟ در حالت عادی زمانی که هدفی را انتخاب میکنیم ممکن است به چندین راه فکر کنیم برای رسیدن به آن اما زمانی که با برنامه ریزی پیش می رویم ذهن ما متمرکز روی همان هدف می شود و طبق چارچوب برنامه ریزی پیش می رویم و باعث آشفتگی ذهن مان نمی شود می دانیم که برای رسیدن به هدف مان به چه ابزارهایی نیاز داریم. چون شما وقتی اصل قضایای فیزیک رو به صورت تئوری ندونید، مسلما نمی تونید مسائل فیزیک کنکور رو درست حل کنید و یا تست بزنید.

راستش چهارشنبه نمیتونم میشه شنبه صبح ساعت۸تماس بگیرم(خواهش)چون فقط اون ساعت وقت آزاددارم.به چه شماره ای زنگ بزنم؟ سلام آقای شکری میدونم این پیاموپاسخ نمیدیدولی بازم می نویسم میشه فرداچهارشنبه ساعت ۸و۱۰دقیقه یاهرروزوساعت دیگه یه ۳۰-۴۵دقیقه ای وقتتونوبگیرم توروخدادوروبرم کسی نیست که راهنماییم کنه هزینه ی مشاوره روهم ندارم.خواهش می کنم شماره تلفنتونوبدین والا،۳۰دقیقه پول درنیاوردن به جایی برنمیخوره ازقدیم گفتن زکات علم نشرآن است کارمم طوری نیست که بنویسم جواب بدیدتواینجایاتلگرام خواهش می کنم شماره شخصی تونوبدیدبعدازاینکه دیدم نظرمیدم دیدم پاکش کنید. این درست است که قبولی در رشته های فوق نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد ؛ ولی برای گرفتن نتیجه خوب در کنکور و کسب رتبه زیر 1000 می توانید از هم اکنون اقدام کنید و از مشاوره کنکور (https://digiclassor.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) رایگان تجربی بهره ببرید. سلام وقتتون بخیر ما کد ۱۲ رقمی رو از سایت ارتش گرفتیم برای اعمال این سهمیه که ایثارگر هست باید تو کنکور کدوم بزنیم؟ در مقالات سایت و مشاوره رایگان کنکور ، روش مطالعه مخصوص هر درس را به شما یاد می دهیم. سلام وقتتون بخير من ليسانس مشاوره از دانشگاه پيام نور دارم و فارغ التحصيل سال٩٦ هستم. دوتا از استاد ها گفتن که تربیت بدنی برای من مناسب تر بوده.الان شک دارم داخل رشته ام.

مشاور و برنامه ریز کنکور

دوستان یه شبهه دیگه دارید که میگین مشاور فلان رتبه فلانی بود و تونست رتبه خوبی رو بیاره ! با توجه به قانون جدید که در صورت قبولی تو روزانه میشه رایگان پزشکی خوند..میخوام ۲باره کنکور بدم..چندروزیه شروع کردم اما کتاب کمک اموزشی ندارم..کتابای درسیو نمونه سوالای گزینه ۲ و ازمونای سراسریو دانلود کردم از رو لب تاب میخونم… شرکت در کنکور سراسری و پذیرش از دانشگاه ها برای شما تحصیل مجدد به شمار میرود و تا زمانی که خدمت سربازی را نگذرانده باشید معافیت تحصیلی در مقطع پایین تر به شما تعلق نمی گیرد. اولیای محترم سعی کنند با مشاور تحصیلی دانش اموز خودشون در تماس باشند و از ایشون در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. برای مرور کردن دانش آموزان میتوانند زمانی که میخواهند دروس را مطالعه کنند یک کاغذ و خودکار کنار خود گذاشته و نکات مهم هر درسی را که میخوانند داخل این برگه یادداشت کرده و در زمان مرور این نوشته ها را مرور کرده. استراحت کردن موجب میشود که آرامش ذهنی برای هر دانش اموز پدید بیایید و دانش آموزان بتواند با یک انرژی دوباره به مطالعه کردن بپردازند.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما