مشاوره تحصیلی رایگان

کافیست تا مدتی مطالعه کردن با برنامه ریزی را امتحان نمایید تا متوجه تاثیر آن در انگیزه و پیشرفتتان شوید. در طول این فرایند به مرور زمان تحلیل آزمون، گزارش نویسی و مدیریت آزمون هم به شما آموزش داده می شود تا با هنر و روش صحیح آزمون دادن هم آشنا شوید. در حال حاضر میزان تاثیر معدل در کنکور به صورت مثبت اعلام شده است نه قطعی.تاثیر معدل در کنکور بر اساس تراز داوطلبان می باشد.به عبارت دیگر برای ارتباط دادن نمرات نهایی دروس به نمرات کنکور سراسری از واحدی به نام تراز استفاده می شود.یعنی نمرات امتحانات نهایی و درصد های کنکور سراسری را طی فرآیندی به تراز تبدیل می کنند تا بتوانند نمره نهایی داوطلبان کنکور را محاسبه و رتبه های کنکور را مشخص کنند بنابراین نمره کتبی نهایی و رتبه کنکور به تراز تبدیل خواهد شد.داوطلبان رشته های علوم انسانی، ریاضی فیزیک می توانند در کنکور تجربی شرکت کنند و بالعکس. ممکن است داوطلب بر اساس درک ،شخصیت ،دانش و معیار های خود بتواند با مشاوری ارتباط بهتری برقرار کند و داوطلب دیگری بر اساس شرایط خود با مشاور دیگری ارتباط برقرار کند . به عنوان نکته پایانی به آن دسته از داوطلبانی که هنگام مطالعه از تمرکز کافی برخوردار نیستند و افکار دیگری هنگام مطالعه به سراغشان می آید و مانع از ایجاد تمرکز کافی و صرف انرژی بی خود برایشان خواهد شد، توصیه می کنیم تا هنگام مطالعه دفترچه ای را در کنار خود قرار دهند و هر فکر و یا کاری که هنگام مطالعه به سراغ شان می آید را روی دفترچه بنویسید و در زمان دیگری به آن بیاندیشید.

مشاور کنکور در اصفهان

این مورد یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه از برنامه ریزی های آماده رایگان و یا حتی برنامه های درسی آماده ای که متاسفانه برخی از آموزشگاه های کنکور کشور و افراد کم آگاه تحت عناوینی مانند برنامه ۴ ماهه کنکور، برنامه ۲ ماهه کنکور، یه برنامه ریزی خوب برای کنکور و یا با سایر عناوین می فروشند و برای کلیه داوطلبان برنامه درسی نسبتا مشابه و گاها یکسانی تجویز می کنند استفاده نکنید. به همین دلیل، منظور از سوابق تحصیلی در قانون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نمره هریک از دروس مرتبط می باشد.به عنوان مثال برای داوطلبان رشته علوم انسانی فقط دروس عمومی مشمول قانون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور قرار می گیرد و فقط نمرات امتحاناتی که به صورت نهایی و سراسری برگزار شده است مانند امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان و امتحانات نهایی پیش دانشگاهی جزو سوابق تحصیلی محسوب می شوند. قبل از ثبت نام لازم است مدارکی مانند عکس و اطلاعاتی همچون کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی خود را آماده کنید یا گروهی خود را تعیین کنید و پس از آن ثبت نام خود را شروع مشاور کنکور غیر حضوری کنید.

مشاوره کنکور لرستان

مهلت مجدد ثبتنام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دورههای روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشتههای تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه یکم تا چهارم اسفند ماه در نظر گرفته شده است. اما توجه داشته باشید که داوطلبان رشته علوم انسانی که دروسی چون فیزیک، شیمی و زیست را نخوانده اند و همچنین داوطلبان رشته ی تجربی که دروسی از جمله فلسفه، منطق و جغرافیا را نخوانده اند، جزو سوابق تحصیلی شان محسوب نخواهد شد. هیچ کدام از رشته های دیگر به اندازه رشته ریاضی طیف وسیع رشته های دانشگاهی و همچنین پتانسیل بورسیه شدن و ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را ندارند. 1️⃣3️⃣ در این بخش کد سوابق تحصیلی دیپلم برای داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را از اسل 1384 به بعد و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 90 به بعد اخذ کرده اند درج کنند. دقت کنید که من نگفتم برید از الان کار کنید ، فقط گفتم برید بازار کار رو ببینید و یک مهارت کسب کنید چون کار اصلی شما در این مقطع زندگی درس و تحصیل است.

مشاور کنکور حسین پور

گاهی داوطلب نسبت به تواناییهای خود یا آیندهی شغلی مردد است و گاهی هم این تردیدها ناشی از دید بدی است که نسبت به برخی رشتهها ایجاد شده است. لازم نیست این فرم حتما تا قبل از اسفند ماه 96 تکمیل شوند، آن چیزی که مهم به شمار می آید این است که تاریخ انصراف قطعی دانشجو قبل از یکم اسفند ماه 96 باشد لذا تسویه حساب برای تحصیل رایگان را میتوانند به بعد از اطمینان یافتن از قبولی در کنکور 97 موکول کنند. ثبت نام کنکور 1401 به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش انجام می شود لذا داوطلبانی که قصد شرکت در این رقابت نفسگیر را دارند در وهله اول باید به بررسی شرایط و ضوابط ثبت نام پرداخته و در صورت مجاز بودن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. فراموش نکنید که تنها تمرین و تکرار با ممارست می تواند شما را به این توانایی برساند. من با استفاده از نظر کارشناسی این سایت به مرکز کارنامه مراجعه کردم و واقعا دلسوزانه برام انتخاب رشته کنکور رو انجام دادن. علاوه بر اینها روش مطالعه هر درس، تست زنی، خلاصه نویسی و مرور و جمع بندی و نحوه آزمون دادن و خیلی مسائل دیگه رو هم بلد باشید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما