مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

چرا برنامهریزی تحصیلی مهم است - مرکز مشاوره بینش نوین فرض کنید یک دانش آموز متوسط تصمیم داشته باشد با روزی 15 ساعت مطالعه با کسب یک رتبه عالی در رشته ای مانند پزشکی قبول شود. بهترین موقع برای جمع بندی یه دانش آموز متوسط رو پایین چه زمانیه ؟ 2.2 در مورد ضرایب زیر گروه های تجربی چه اطلاعاتی دارید؟ شما چون عجله دارید تا به مطالب برسید، دستپاچه می شوید و دائما به حجم مطالبی که خوانده اید اضافه می کنید و اصلا به روزی که همه چیز را فراموش خواهید کرد فکر نمیکنید ولی آن روز می رسد و روز بسیار بدی برای شما خواهد بود. بنابراین این یک بار میتواند روی آینده آنها بسیار اثر گذار باشد. وقتی یک لغت را برای اولین بار در کلاس یا در کتاب یاد میگیرید، همان شب یا فردای آن روز با فاصله حدود 24 ساعت کلمات را دوباره مرور کنید. به نظرتون میتونم از درسنامه های کتاب های جمع بندی مثل مهر و ماه یا خط ویژه گاج استفاده کنم یا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان از کلاس های نکته و تست استاد یحیوی استفاده کنم؟ استاد ممنون از پاسخگوییتون، ولی کلاس مشاوره زمستان شروع از دی هست، من از نیمه اسفند!

مشاور کنکور کی خوبه

سلام استاد یه دنیا ممنونم ازتون بابات این طرح درسی که گذاشتین خسته نباشید .استاد بنظرتون من که میخام تو کانال مشاوره زمستانه عضو بشم کدوم برنامه رو انتخاب کنم این 50 روزه یا اونی که از دی شروع میشه؟ سلام ،اقای افشار ریاضی من لهههههههههه رشتم تجریه به نظرتون چیکارکنم نمیدونم از چه دی وی دی استفاده ،ی اموزش از سطح خیییلی ضعیف معرفی میکنید! استاد میخاستم بپرسم منی که میخام از الان شروع کنم با همین برنامه پنجاه روزه اگه بیام درسارو جدا جدا بخونم مثلا زیست و توی یه هفته تموم کنم مشکلی داره چون من الان سه ساله همینطوری الکی پشت کنکورم و چیزی نمیخونم نمیدونم دلیلش چیه واقعا خودمم موندم ولی نمیخام امسالم مثل هر سال به خودم بیام و ببینم ای باابا فردا کنکوره و باز چیزی نخوندم میخام این بارو تمومش کنم دیگه شاید اگه این طوری بخونم مثل دوران امتحانا دست و دلم به کار بره نظر شما چیه اشتباهه این کار؟ سلام استاد من نظام قدیمی هستم به خاطر مشکلات خانوادگی نتونستم درس بخونم الان که مشکلات حل شده نظام جدید شده من نظام قدیم رو کامل میشناختم زنجیره فصل های زیست و شیمی رو میشناختم ولی الان اصلااااا نمیدونم چی به چیه استاد چطوری زنجیره هارو بشناسم!

مشاوره کنکور ژنتیک پزشکی

با پایه و نمرات بسیار ضعیف در این دو درس؟ دواطلبان کنکور قطعا میدانند که انتخاب منابع خوب امری بسیار مهم است که داوطلبان کنکور در این مجال کم دیگر فرصت ریسک را ندارند. مشاوره آنلاین کنکور دورخیز خدمات بسیار زیادی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. شما قطعا بدون مراجعه به مشاور کنکور هم می توانید موفق باشید ولی اگر حس می کنید که در برنامه ریزی برای مطالعه ضعیف هستید یا نمی دانید چطور باید مطالعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید به شما توصیه می شود که از مشاوره کنکور استفاده کنید. نه برادر من، نه خواهر من مگه شما همه درسا رو کاملا مسلط هستید که می گید ای کاش پس فردا کنکور بود! من نمیگم شروع کردن بده نه اصلا و ابدا بالاخره کسی که سطحش صفره باید شروع کنه خوب و همین شروع کردنه واقعا میتونه خودش موفقیت باشه براش ولی واقعا اقای افشار شما خودت مگه جز اوندسته مشاورا نبودی که اینجور برنامه ها رو میکوپیدی؟ این فایل خاطره های شخصی من از مشاوره ها، برگزاری کلاس، نظرات وب، ایمیل ها و همراهی شماست که باهاتون در میون میذارم. آقای دکتر ادینه بهترین مشاور کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور سوپررسپینا فعال هستند.

مشاور کنکور لازمه؟

چون من تو تایم سه ماهه تا کنکور تصمیم به شرکت در کنکور ارشد آموزش زبان گرفتم نیاز داشتم با یه مشاور متخصص و کسی که تجربه داره مشورت کنم و خوبیش این بود جلسه اول رایگان بود و هیچ اجباری نبود حتما پکیج مشاوره خریداری کنیم و همچنین دقت ربات تخمین رتبشون واقعا عالی بود. هنوز هم هفته ای ۲ بار خرد خرد برنامه ریزی می کنم و گزارشکار روزانه بچه ها خودم چک میکنم و سوالات شان خودم پاسخگو هستم و در این مسیر دستیار و گروه و تیم برای کسب منفعت بیشتر ندارم ؛ هنوز مشاور تبلیغاتی نشدم و همچنان کارای رایگان و عام المنفعه بیشتر از مشاوره های پولی دارم . اینا صرفا تلنگر بود به خود خود شما که اینهمه بچه ها رو سوسول بار نیارید . بسیاری از بچه ها می پرسن که تو زمان باقی مونده چکار کنیم؟ داوطلبان با ایجاد تنوع درسی و عدم رها کردن درس درحین مطالعه، ثبت و یادداشت برداری از ساعات مطالعه، می توانند ازاین کمال گرایی رها شوند و به تدریج باعث افزایش ساعت مطالعه شود. این دو درس به طور کامل مطالعه شوند. مهم ترین درس برای دانش آموزان رشته ی تجربی درس زیست شناسی است.

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور قیمت – به سادگی بر روی صفحه وب بعدی کلیک کنید – ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما