مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر

ما با پایش تکالیف و با گرفتن امتحاناتی که براساس عملکرد شما و برای شما طراحی شده، شما را در رسیدن به برنامه تان یاری می کنیم. 11. چگونه یک مشاور کنکور خوب – best-class.ir پیدا کنیم ؟ مشاوره تلفنی کنکور ریاضی در وقت و هزینه به شدت صرفه جویی می نماید. چرا که در مشاوره حضوری برای رفت و آمد به مرکز مشاوره نیاز به صرف زمان دارید و هر بار طی کردن این مسیر چیزی حدود یک الی دو ساعت از شما وقت می گیرد؛ درصورتی که نیاز باشد هفته ای 2 مرتبه به جلسه مشاوره حضوری بروید، حدود 3 الی 4 ساعت از زمان خود را از دست داده اید که این مدت زمان برای یک داوطلب کنکور میزان قابل توجهی است.یکی دیگر از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی ، پیامک یا از طریق تلگرام با مشاور تحصیلی خود در ارتباط باشید و کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. مثل وقتی هست که شما تصمیم گرفتی که رژیم بگیری، اما از شام همون شب که قورمه سبزی هست، نمی تونی بگذری و به خودت میگی که از شنبه رژیم می گیری.

مشاوره کنکور جهانشهر

خیلی از دانش آموزان کنکوری این موضوع رو می دونند، اما نمی تونند برنامه ریزی کنکور مناسب و اصولی برای خودشون داشته باشند. به نظرت، مغز تو این رو بهت میگه که از شنبه رژیم بگیری و تصمیمت رو عملی کنی؛ یا صرفا به خاطر اینه که از قورمه سبزی نمی تونی بگذری؟ عمل پایش در مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا به صورت دقیق و اختصاصی انجام خواهد شد و دانش آموزان قبل از جلسات مشاوره تلفنی ، از مباحث برنامه هفته گذشته آزمون خواهند داد و بعد مجوز شروع جلسات بعدی با مشاور صادر می شود.4. کدام مباحث یا درس از کنکور انسانی را حذف کنیم؟ چه بسا بسیاری از سوالات درسی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان صحبت با مشاور فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. علی میرصادقی در مجموعه ویدئو های پیاده روی ، درباره روش های تربیتی ، نحوه برخورد با فرزندان و هر آنچه که شما به عنوان یک پدر یا مادر را بدانید صحبت کرده است. این فیلم های رایگان انگیزشی شامل کلیپ برای کنکوری ها، فیلم های مشاوره تحصیلی و کلیپ های آموزش کنترل استرس می باشد که بیشتر آن ها صحبت های دکتر علی میرصادقی ست.

در واقع فیلم انگیزشی مثل یک مربی، راه درست و ابزار مورد نیاز رو به ما نشون میده تا بتونیم در این مسیر با انرژی بیشتری قدم برداریم.دپارتمان مشاوره تحصیلی که تحت نظر علی میرصادقی می باشد، بارسا کلیپ های انگیزشی با کیفیتی در زمینه های روانشناسی، روانشناسی ACT، ویدئو انگیزشی و رشد شخصیتی تولید کرده است. را ندارند. بنابراین مشاوره تحصیلی تلفنی ( غیرحضوری ) یکی از آسان ترین راه ها برای مشاوره گرفتن است. مشاوران پس از بررسی برنامه هفته گذشته، نقاط ضعف و قوت دانش آموز را با وی در میان می گذارند و نکات و راهنمایی های لازم را به او گوشزد می کنند. مشاور های موسسه بارسا در مشاوره تحصیلی تلفنی نیز به میزان مشاوره حضوری پیگیری و حساسیت به خرج می دهند. سلام باید از واحد آموزش دانشگاه پیگیری کنید. 2: آیا اگر از الان جامع این دروس رو بگیرم قدیمی نمیشوند؟ علی میرصادقی روانشناس برجسته و طراح و موسس دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا، با استفاده از متدهای روانشناسی اکت، به دانش آموزان پایه و کنکوری می آموزد که چگونه با سختی ها و مشکلات کنار بیایند و به راه خود ادامه دهند.ویدئوهایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، فیلم های انگیزشی تحصیلی و روانشناسی است که مناسب دانش آموزان کنکوری و پایه می باشد.دیدن این ویدئوهای انگیزشی فوق العاده رو از دست ندید.

مشاوره صوتی کنکور

موسسه بارسا که کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته نوشته علی میرصادقی را به عنوان دومین کتاب خودیاری جهان در اختیار دارد، با آموزش و چکینگ دقیق این دفتر برنامه ریزی باعث افزایش میزان تعهد و سرعت و تمرکز مطالعاتی دانش آموزان و داوطلبان کنکور می شود. ” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او کمک می کند تا بتواند از وقت خود حداکثر استفاده را بکند. انگیزه سازی یکی از بهترین روش ها برای داشتنِ توان کافی است، تا بتوان راه را به درستی ادامه داد. دوران بعد از عید برای شما دانش آموزان کنکوری از مهم ترین زمان های مطالعه هست و هر لحظه اش به شدت ارزشمنده. در هفته دو یا سه تایم تماس تلفنی با مشاور خصوصی خودتون که دانشجوی پزشکی هستش دارین و میتونین کاملا مشکلاتتون رو بهش بگین و از مشاوره و همدلیش بهره ببرین.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما