مسی قول داد ، من نباید به بازیکنان گوش کنم

[ad_1]

کد خبر: 1786479/29

زمان: ساعت 16:50
1400/07/27

هدیه: 4،780

پس از شکست مقابل لیورپول ، والورده مجبور شد راه خود را ادامه دهد

جوزپ ماریا بارتومئو ، رئیس سابق بارسلونا معتقد است با مسی تمدید کرده است اما اوزیه قول داده است.

به گزارش “ورزش سه” ، پس از تشدید انتقادات و احتمال استیضاح ، جوزپ ماریا بارتومئو سال گذشته تصمیم گرفت از سمت سرمربیگری بارسلونا کنار برود و در واقع او چاره ای جز استعفا نداشت.

بارتومئو با تعدادی اتهام از جمله Bar गेट a Gate (جاسوسی از بازیکنان و مربیان بارسلونا) روبرو است و اخیراً در دادگاه حاضر شده است. او متهم است که بارسلونا را به دلیل ضعف مدیریت مالی در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

بارتومئو در مصاحبه جدید خود با Sport3 Catalonia از بزرگترین اشتباهات خود در دوران ریاست جمهوری خود صحبت کرد.“پس از شکست 4-0 مقابل لیورپول در آنفیلد ، مجبور شدم تغییرات کلی را در ترکیب تیم ایجاد کنم. متأسفانه ، من به صحبت های بازیکنان گوش دادم و تصمیم گرفتم که ارنستو والورده به عنوان مربی ادامه دهد. او شش ماه دیر و البته در ژانویه اخراج شد. 2020 بازیکنان با من موافقت کردند. همه فکر کردند که ما نیاز به تغییر کادر مربیگری داریم و کیک استاین انتخاب شد. متأسفانه ، او همچنین نتوانست انتظارات را برآورده کند.

رفتن مسی: “ جدایی او یک مشکل بزرگ بود. Bar सा a باشگاه خریداران است ، نه فروشندگان. تابستان گذشته خیلی تلاش کردم تا او را شکست دهم و در نهایت موفق شدم. در ژوئیه 2020 ، ما همچنین تمدید قرارداد را پذیرفتیم ، اما مسی قول خود را زیر پا گذاشت و نمی دانم چه کاری انجام داد تا بوروفکس را بیرون بیاورد. من نمی خواستم مسی به یکی از تیم های رقیب ما در اروپا برود. مسی با نیمار ، ریوالدو و لوئیس فیگو متفاوت بود. بدون شک او پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال بود و ما در مورد پول صحبت نمی کردیم. باید از خود بپرسید چرا مسی خداحافظی کرد؟ متأسفانه امسال ، زمانی که او می خواست تمدید شود ، شرایط او برآورده نشد و او به PSG رفت. “

کومان:“من ابتدا با کومانا به جای والورده صحبت کردم ، اما او به من گفت که روی تیم ملی هلند تمرکز کرده است. او فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و به بارسلونا در قهرمانی در کوپا دل ری کمک کرد. من هنوز نمی دانم که چگونه در برابر لا شکست خوردیم. لیگا. “در شرایط عادی ، ما می توانستیم فصل گذشته به راحتی دو برابر شویم.”

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما