مزایای اجاره خودرو در کیش – مجله مِستر بلیط

در زمان تحویل خودرو اجاره نامه ای که شامل بخش هایی مانند نام اجاره کننده، مدت زمان اجاره، مدل ماشین، مشخصات فنی، کد ملی و غیره است مابین شما و شرکت مربوطه امضا می شود. کپی کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی مدارکی هستند که تمامی شرکتهای معتبر برای اجاره ماشین از مشتریان خود دریافت میکنند پس قبل از اقدام برای اجاره ماشین، چک کردن آنها ضروری است. همچنین گرفتن مدارک معتبراز افراد ضروری است؛ زیرا برخی افراد کارت های ملی جعلی و فتوکپی ارائه می دهند که به کار مرجع قضایی نمی آید. در سراسر دنیا نیز استفاده از خودروهای اجارهای گسترش بسیار زیادی دارد، زیرا از هر نظری به سود و نفع افراد هست، خصوصا که با اجاره کردن ماشین دیگر نیازی به پرداخت مالیات آن نیست. برای اجاره این خودرو میتوانید یک چک به ارزش خودرو ارائه کرده یا ۶ میلیون تومان بهعنوان ودیعه پرداخت کنید. برای اجاره این خودرو میتوانید یک چک به ارزش کل خودرو ارائه کرده یا ۵ میلیون تومان بهعنوان ودیعه پرداخت کنید. هزینهای هم که بابت اجاره خودرو در این جزیره پرداخت میکنید با توجه به نوع خودرو و تعداد روزی که خودرو در اختیار شما است، محاسبه میشود.

قیمت کرایه ماشین اجاره خودرو کیش به عواملی مانند نوع خودرو ، تعداد روزهای مورد نظر برای کرایه اتومبیل کیش ، نحوه ی پرداخت رنت خودرو کیش (kish rent car ) و همینطور به منطقه ی شهروندی شما بستگی دارد. همانطور که مشاهده کردید، اجاره موتور نیز به مانند رنت خودرو در کیش شرایط ویژه خود را دارد. اگر شما هم مشتاق رانندگی با ماشینهایی مانند موستانگ، کامارو، دوج و مازراتی هستید. جادههای پهن و وسیع، تمیزی و ترافیک سبک رانندگی را در منطقه آزاد کیش لذت بخش میکند اما باید توجه داشت که این رانندگی قوانین خاص خودش را هم دارد. لذت رانندگی در جزیره زیبای کیش با موتورهای برقی و یا اسکوترها دوچندان خواهد شد. کنترل موتور تنها با استفاده از گاز و ترمز بوده و رانندگی با آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. یکی از نقاط قوت موتورهای برقی، عدم آلایندگی محیط زیست است که نه تنها باعث آلودگی هوا نشده، بلکه به دلیل بی صدا بودن هیچ گونه آلودگی صوتی به همراه ندارد.

اجاره خودرو در کیش

کیش به عنوان قطب گردشگری جنوب ایران در میان آبهای نیلگون خلیج فارس با دارا بودن تفریحات متنوع و طبیعتی زیبا و مثال زدنی بهترین مکان برای تجربه سفری متفاوت است. جزیرهای که به معنای واقعی کلمه شگفتانگیز است و بزرگترین جزیره ایران محسوب میشود. سوییچ یکی از باسابقهترین شرکت اجاره خودرو در ایران می باشد که از سال 1390 در زمینه اجاره ماشین مشغول به فعالیت است. با کمی دقت می توان متوجه شد که در کل قیمت ماشین ها و سرویس های آنها بسیار گران شده است به همین علت است که با توجه به این قیمت ها اجاره ماشین در کیش مورد توجه بیشتری از افراد حاضر در کیش قرار گرفته است و دیگر نگران قیمت ارز و همچنین سرویس های بسیار گران ماشین ها و بیمه کردن خودرو خود نیستند و به راحتی با یک شرکت رنت کار در کیش تماس می گیرند و خودرو مورد نظر خود را رزرو می کنند. ولی همه آنها در آنجا با یک مشکل تقریباً جزئی و یکسان رو به رو میشوند آن هم حمل و نقل در سطح شهر در صورت به همراه نداشتن خودرو شخصی! در کیش ما ماشین هایی که در دیگر شهر ها می بینیم رو نمی بینیم و چون منطقه آزاد است اکثر ماشین ها از برند های معروف دنیا هستند و زیبایی خاصی به کل جزیره داده اند.

سلام، امروز می خواهیم در مورد ماشین های کیش برایتان توضیح بدهیم، اینکه داخل کیش چه ماشین هایی هست و به چند دسته تقسیم می شوند و اطلاعاتی در باره بعضی از خودرو های کیش که روی بورس هستند که البته با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت ماشین ها شدیدا افزایش یافته است و دیگر خرید یک ماشین معمولی در کیش شاید کار آسان و مقرون به صرفه ای نباشد. شرایط اقتصادی کنونی و هزینههای بالای سفرهای خارجی هرچند انتخابها را محدود کرده اما آب و هوای دلچسب، ساحل زیبا و مکانهای لوکس همچون هتلهایی با معماریهایی خاص، مراکز خرید بزرگ و انواع تفریحها و سرگرمیها این جزیره دوست داشتنی را تبدیل به قطب گردشگری اکثر ایرانیان کرده است. خیلی از افراد توانایی خریدن خودروهای لوکس و لاکچری را ندارند ولی خب همانطور که در بالا گفتیم؛ حتی اگر امکان خرید این مدل ماشینها هم داشته باشید، هیچ گونه توجیه اقتصادیایی نداره. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، موتور سواری در کیش برای بانوان هیچگونه ممنوعیتی نداشته و بانوان می توانند هر نوع موتور برقی ،اسکوتر و سه چرخ را انتخاب کرده و از موتورسواری در جزیره همیشه زیبای کیش لذت ببرند. همانطور که میدانید بهترین زمان سفر به کیش در فصل زمستان است.

رنت ماشین در کیش

اگر به دنبال مکانی تفریحی با هوایی مناسب برای فصلهای پاییز و زمستان و بهار هستید، پیشنهاد ما به شما، جزیره زیبای کیش است. با این حال اگر دنبال سفری هیجانانگیز و مستقل هستید، یک ماشین لوکس در این جزیره اجاره کنید که بساط سفر تفریحی جذابتان به قشم تکمیل شود. اما از آنجایی که سوارشدن بر خودروهای روز دنیا میتواند بسیار هیجانانگیز باشد، سعی کنید که این تجربه را هم در سفر به کیش داشته باشید. اگر قبلاً به جزیره کیش سفر کرده باشید از تفریحات موجود در جزیره خبر دارید، تفریحات آبی، پاساژگردی، پارک آبی، انواع رستورانها و کافه اما رانندگی در سطح جزیره نه تنها برای رسیدن به مقاصد شما کمک کننده و به صرفه است؛ بلکه خود نیز نوعی تفریح هیجانانگیز به شمار میآید. تجربه رانندگی با بهترین خودروهای روز، تجربه ای نیست که همیشه فرصت امتحان کردن آن را داشته باشید. ۳-هزینه ودیعه ماشین و اجاره ماشین در کیش تنها بصورت نقدی مورد قبول است و به دلیل تغییر قوانین چک دیگر برای ضمانت چک مورد قبول نیست. رعایت قوانین و جانب احتیاط در حین رانندگی با موتور الزامی است.

رعایت قوانین رانندگی در کیش برای همه الزامی است. به همین دلیل اجاره کامارو در کیش قطعا به رویای جوانان و ماشین بازان رنگ واقعیت می بخشد و می تواند یک راه عالی برای تجربه رانندگی این خودرو حتی برای یک روز باشد. همچنین دریافت مبلغ نقدی حدود 200 هزار تومان بابت ضمانت جرائم رانندگی احتمالی؛ و یک چک حدودا 5 میلیون تومانی (یا معادل نقدی آن) برای ضمانت به سلامت برگرداندن خودرو، از جمله اصلی ترین و مهمترین مواردی است که برای اجاره ماشین در کیش باید مدنظرتان باشد. اجاره ماشین در کیش شرایط سخت و خاصی ندارد ولی باید قبل از رفتن به تور کیش یک سری مدارک و مبالغی بیشتر از هزینه های اصلی سفر به همراه داشته باشید. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم نموده ایم تا علاوه بر امکان رنت خودرو در کیش، امکان اجاره انواع موتور با بهترین شرایط و کمترین قیمت را داشته باشید.

تردد موتورهای برقی در پیادهروها، سوارهروها و جادههای خاکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، علاه بر جریمه، وسیله نقلیه پس گرفته می شود. یه زبان ساده می توان گفت کیش تلفیق زیبا و ظریف از همزیستی مسالمتآمیز طبیعت و تکنولوژی است. گشت و گذار بدون داشتن خودروی شخصی کمی مشکل است از این رو بسیاری از مسافران کرایه ماشین در جزیره کیش روی آورده اند. برای مثال بوق زدن، لایی کشیدن و ریختن زباله در این منطقه ممنوع است و حساسیتهای بسیاری از سوی پلیس روی آنها وجود دارد. بنابراین میتوانید با آنها قرار داد رسمی امضا کنید. برای رنت خودرو و اطمینان از آن، نیاز به انعقاد یک قرارداد رسمی بین مشتری و شرکت اجارهدهنده است. دسته چهارم ماشین های لوکس هستند که مناسب افرادی است که کاملا در جزیره زندگی می کنند و یا مهمان های خاصی دارند و به لوکس بودن خودرو خود اهمیت زیادی می دهند مثل انواع ماشین های آلمانی مثل بنز و بی ام وه، و یا ماشین های لوکس انگلیسی مثل رنج روور . جزیره همیشه زیبای کیش با دارا بودن تفریحات متنوع توانسته است طیف وسعی از سلایق را پوشش دهد.

اجاره ماشین در کیش

در ادامه انواع قیمت اجاره خودرو در کیش را برای شما آوردهایم. خودرو باید همانگونه که تحویل گرفته شده است، بازگردانده شود برای مثال بدنه و فضای آن باید کاملا سالم و تمیز باشند. یکی از تفریحات سالم و مهیج در کیش موتورهای برقی هستند که در انواع مختلف موتور برقی ،اسکوتر و موتور سه چرخ در دسترس گردشگران و کیشوندان عزیز هستند. پیشنهاد ما برای افرادی که تابحال تجربه موتورسواری نداشته اند اجاره موتور سه چرخ در کیش است که به دلیل ساختار بدنه امکان حفظ تعادل بیشتر است. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد میکنیم این متن را مطالعه کنید تا با نکات لازم برای این کار آشنا شوید. در سفر به جزیره کیش پیشنهاد ما برای سفری راحت تر و استفاده بهتر از مدت زمان محدود سفر، اجاره خودرو در کیش است. البته نوع اجاره به صورت بدون راننده است تا اجارهکننده به صورت کامل خودرو را در اختیار داشته باشد. اگر شما هم عاشق موتور سواری هستید و دوست دارید یک روز سرشار از انرژی و شادی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید، بدون تردید اجاره موتور شارژی در کیش بهترین گزینه برای شما است. شما این امکان را دارید که در کیش هم مثل قشم انواع خودروی لوکس، اقتصادی و ون را اجاره کنید.

اپتیما خودروی جذاب است و به نوعی پرچمدار سدانهای کیا محسوب میشود. رنت کنیم خودروهای ایرانی، خارجی، لوکس و اقتصادی به مشتریان ارائه میکند. رنت کنیم یکی از معتبر ترین مراکز رزرو آنلاین اجاره ماشین در سراسر کشور است که با مجوز رسمی و نماد اعتماد الکترونیک فعالیت میکند. زیرا شکل ظاهری این خودروها حس اسپرتی و سبک بالی را به راننده و دیگر سرنشینان منتقل میکند. وی همچنین در خصوص نقل و انتقال سهام شرکتها بیان کرد: تقاضا دارم قبل از انتقال از شرکت های حمل و نقل استعلام گرفته شود؛ زیرا در مواردی دیده شده فرد سهام خود را به دو نفر واگذار کرده و همین ایجاد مشکل کرده است. شما میتوانید با تهیه بلیطهای لحظه آخر هزینه بسیار کمتری را بپردازید. یکی از بهترین مواقع، طی نمودن مسیرهای شهری با مسافت بسیار زیاد یا مسافتهای بین شهری عنوان میشود. تور کیش از جذاب ترین و پرترددترین سفرهایی محسوب می شود که به عنوان تور داخلی مورد توجه همه افراد قرار می گیرد. البته این ارقام به غیر از مبالغی است که به عنوان ضمانت بازگشت خودرو ارائه میکنید و ممکن است بخشی از آن را پس ندهند.

اما سفر به این جزیره با ماشین شخصی سختیهای خود را دارد.

موتورهای ارائه شده به صورت تکنفره و دونفره بوده و حداکثر ظرفیت موتور دونفره تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم است. خودروی اجاره ای می تواند دست شما را برای برنامه ریزی بهتر و آزادانه در طول سفر بازتر بگذارد تا با فراغ بال و راحتی بیشتری برنامه سفر خود را تنظیم کنید و از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید. پس یک برنامه سفر به قشم بچینید که در این جزیره همه نوع ماشینی برای اجاره وجود دارد. اما سفر به این جزیره با ماشین شخصی سختیهای خود را دارد. موتورسواری یکی از تفریحات پرهیجان و لذت بخش درکیش است که می توانید در سفر خود تجربه کنید. با اجاره موتور برقی در کیش از گشتوگذار در این جزیره زیبا لذت خواهید برد و سفری خاطرهانگیز برای خود خواهید ساخت. بی صدا بودن انواع موتور و اسکوتر برقی در کنار عدم تولید آلایندههای زیست محیطی از دلایل طبیعت دوستی این نوع از وسیله نقلیه بشمار می رود. خواه به یک خودروی لوکس نیاز داشته باشید یا خودرویی خانوادگی بخواهید، هتل ارم کیش با دارا بودن انواع خودروهای اجارهای این امکان را به شما میدهد که بتوانید یک خودرو لوکس و یا یک اتومبیل خانوادگی برای گشت و گذار در جزیره انتخاب کنید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما