مرکز مشاوره و برنامه ریزی دکتر شکری

رشته های ناحیه ای فقط در دانشگاه یک استان از چند استان همجوار ارائه میشود. یک دانه برای بیرون آمدن از خاک نیاز به زمان دارد و قبل از آن باید با حوصله آبیاری شود. ورزش میتواند در این زمان بسیار مفید باشد. ۶- در طول شبانهروز حداقل ۷ ساعت بخوابید. شما این خلاصه ها رو می تونید در تمام طول هفته و حتی برای برنامه ریزی کنکور ماهانه استفاده کنید. ۹- حتماً در طول هفته ۵ ساعت را به خودتان اختصاص دهید و در این ساعات کاری را که از آن لذت میبرید انجام دهید. به این صورت که آمار قبولی 100 هزار کنکوری سال های گذشترو در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا آوردیم تا به همه داوطلبای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با وارد کردن رتبشون در سهمیه آمار قبولی کنکوری های سال قبلو ببینن. مثلا فیزیک دو تا درس نوسان و دینامیک رو میخوام حذف کنم در حالی که اگه زبان رو نخونم و اینا رو بخونم که 6 تا تست دارن؟ رو تا حدودی القا میکنن و به این امید نباشید که نه تنها ایشون بلکه چنین مشاورانی بیان و هر چیزی رو که میدونن در اختیار شما بزارن چون ناسلامتی نمیخوان پس فردا یکی بیادو رو دستشون بلند بشه.این یک واقعیته!

عادت دارید که معمولاً یک کار روتین را انجام دهید و یا زود از یک کار خسته می شود و به یک کار دیگر می پردازید؟ از قضا ، وسواس بیش از حد برای این نمره عالی می تواند شما را به یک انسان عصبی کامل تبدیل کند و همین موضوع سبب شود که در واقع نمره کمتری را نسبت به آنچه که نیاز است ، بدست آورید. تنها یک روحیهی با نشاط و پرانگیزه است که میتواند کیفیت مطالعه را تا حدود مطلوبی افزایش دهد. وی گفت: اولویت اولم برای ادامه تحصیل، دانشگاههای معتبر و خوب ایران است اما اگر دانشگاهی در خارج از کشور به من پیشنهاد تحصیل دهد که شرایطش خوب باشد و سطح آن از دانشگاههای ایران بالاتر بوده و معادل این دانشگاه در ایران نباشد برای بالاتر رفتن سطح علمی ام، مایل هستم به آنجا بروم؛ اما اولویت اولم همچنان ایران است. مشایخی در رابطه با انتخاب رشته مورد علاقه اش در دانشگاه گفت: حقوق و روان شناسی را به یک میزان علاقه دارم و درصد انتخاب یکی از این رشته ها برای تحصیل در دانشگاه هستم.

مشاوره کنکور صادقیان

من دانشجوی ترم 4 دانشگاه غیرانتفایی هستم و تا الان نزدیک به 48 واحد پاس کردم ولی این ترم بنا به دلایلی چند واحد نتونستم پاس کنم و احتمال زیاد مشروط بشم و امسال قصد انصراف دارم و میخواهم در کنکور 1400 شرکت کنم.ایا در صورت مشروط شدن در این ترم و قبولی در کنکور 1400 میتونم از دانشگاه فعلیم انصراف بدم و در دانشگاه جدید ثبت نام کنم؟ و به دنبال مدرس و آموزشگاه کنکور خوب در اصفهان بگردید. ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود . سعی کنید در روش برنامه ریزی کنکور ، زمان هایی در هفته به مرور این خلاصه ها اختصاص بدین. مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش را می توان از جمله مراکز مشاوره هایی دانست که می توانند مناسب ترین راهنمایی ها را ارائه نمایند. ۸- حداقل در روزهای تعطیل ۱۲-۱۰ ساعت و در روزهایی که به مدرسه میروید ۶-۴ ساعت مطالعه کنید.

مشاور کنکور بندرعباس

اگر در هر آزمون چند اشتباه خود را اصلاح کنید دیگر تا روز کنکور اشتباهی نخواهید داشت. بهتر است سر فصلهای این آزمون با مباحث تدریس شده یا همان برنامه کلی شما هماهنگ باشد. این کلاسها را میتوانید بعد از کنکور هم ادامه دهید. ۱۲- ساعت مطالعهی هفتگی و روزانهی خود را ثبت کنید و سعی کنید تا حداکثر میزان آن را مشاور کنکور حسن گلی (وب سایت بعدی را ببینید) – ادامه مطلب را بخوانید – افزایش دهید. این کار سرعت شما را به طور شگفتانگیزی افزایش داده، سبب بالا رفتن قدرت تنظیم وقت در شما خواهد شد. پس در صورت امکان حتی در دروس اختصاصی یک بار کتاب را مطالعه کنید. ۷- حتماً در یک کنکور آزمایشی شرکت کنید. هیچ چیزی به جز خودتان در سرنوشت شما مؤثر نیست باید این هنر را بیاموزید که فقط روی هدفتان تمرکز کنید و هیچ موضوعی حواستان را پرت نکند. اما به صورت جدی می توان گفت که کنکور از تابستان پس از اتمام سال یازدهم شروع می شود. یادتان باشد کنکور یک آزمون رقابتی است و شما باید حداکثر توان و انرژی خود را به کار ببندید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. یک دونده بدون ثبت زمان دویدنش نمیتواند در مسابقه نتیجه خوبی بگیرد. یادآوری و تمرکز، ارتباط مستقیمی با میزان خواب و استراحت دارد بهتر است زمان خواب و بیداری شما منظم باشد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما