مدارس اصفهان به دلیل آلودگی هوا غایب بودند

[ad_1]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک ها و آموزشگاه های آزاد علمی زبان در مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک در اصفهان و 11 شهر دیگر خبر داد. . .

به گزارش اداره کل هواشناسی استان، یازدهمین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر روز شنبه (27 آذرماه) برگزار شد. معاون عمرانی استاندار اصفهان با حضور و ریاست کلیه اعضا به منظور هماهنگی امور عمرانی منصوب شد و پس از ارائه گزارشات کارشناسی و تبادل نظر، فردا این تصمیم اتخاذ شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش، فعالیت های آموزشی حضوری در تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، ابتدایی در مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مهدکودک ها انجام شد. و آموزشگاه های زبان علمی رایگان تعطیل است. وی گفت: کلاس های آموزشی باید در شهرهای اصفهان، ساجی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، جرین شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف آباد برگزار شود. غیبت و آنلاین.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان موظف است بازرسی مضاعف از واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده های هوا را تشدید کند و با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی با عوامل افزایش دهنده آلودگی هوا برخورد قانونی کند.

دبیر ستاد اورژانس آلودگی هوای اصفهان گفت: پلیس مقیم این شهر با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، متعهد به برخورد با انواع خودروهای سیگاری در اصفهان به جز معاینه فنی خودرو است.

به گفته وی، اداره صمت با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اصفهان موظف شد هرگونه فعالیت واحدهای سنگ شکن و پرتاب سنگ در اطراف شهر اصفهان را ممنوع و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

حشمتی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به ممنوعیت کلیه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، پارک‌ها، پارک‌ها و مراکز ورزشی اقدام و بر اجرای این ممنوعیت نظارت خواهد داشت. آلودگی مانند گودبرداری و خاکریزی در 15 منطقه اصفهان.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، وی خاطرنشان کرد: مقرر شد شهرداری های شهرهای اقماری اصفهان نیز فعالیت هایی را که موجب آلودگی هوا و افزایش آن می شود ممنوع کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به ساکنان اصفهان و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان توصیه کرد برای جلوگیری از رشد آلاینده ها از گاز طبیعی استفاده کنند و افزود: به اقشار آسیب پذیر از جمله کودکان توصیه می شود از مسیر خودداری کنند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما