ماه مهمونی خدا بود دیگه.خداروشکر گذشت

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست خود را در زمینه برنامه ریزی درسی و مشاوره برای کنکور به آیدی تلگرام moshaverane100@ یا به شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. کلا حافظه، مثل آدم عاقل، چیزی که واسش جالب باشه یا حس کنه قراره ازش استفادهکنه یادش میمونه. خب به نظرم این مثل این میمونه که ساعتی یه بار برین تو یه مهمونی دههزار نفره، ده دقیقه با مهمونا حرف بزنید و برگردید تو اتاق. پس همانا از من به شما نصیحت که در وقت استراحتتون برقصید و بعد چند لحظهای فقط ولو بشید و تو اینترنت نروید و به چیزی فکر نکنید و بعد برگردید به درس و ببینید که مغزتون چطور خمیازه میکشه و دستاشو باز میکنه و میگه: آخیییش تنم حال اومد. آیا واقعا میشه از این اندیشه که فلانی چه لباسی پوشیدهبود و غذاها چقد خفن بود و سالن چقدر مجلل بود بیرون اومد؟ دیگه خودتون میدونید که وقتی قراره روزی این همه وقت بشینید درس بخونید، چقدر بدنتون دلش میگیره و چقد نیاز به تحرک داره.

همونطور که میگن کیفیت خواب، کیفیت بیداری رو مشخص میکنه، این هم که تو وقت آزاد چیکار میکنین، توی مطالعهتون تاثیر داره. 2-بهترین دانشگاه های آزاد از نظر هیئت علمی و سطح آموزشی برای رشته های علوم پزشکی کدامند؟ سلام من کنکور دادم رشته فنی و حرفه ای داشنگاه روزانه ممسنی قبوب شدم و ترم ص هستم آیا میتونم انصراف بدم و برم داشنگاه آزاد شر خودمون؟ شما بخشی از تیم های مشاوره ای حرف آخر که از برترین مشاوران کنکور و رتبه برتر هستند در زیر مشاهده می کنید. مراجع دانشگاهی ای که در زیر معرفی شده اند صرفا برای دانشگاه مناسب است و به دلیل حجم بالای کتاب ها در فرصت یک ساله ی کنکور قابل مطالعه نیستند. اما به نظرتون این واقعا قراره فضای ذهن رو آروم کنه و بهش فرصت طبقه بندی اطلاعات رو بده و آمادهش کنه برای فاز جدید درس خوندن؟ همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشید. در کارنامه کنکور شما اطلاعات زیادی وجود داره که ممکنه از اونها بی خبر باشید.

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد

خب آره یه راهش اینه که بگیم رنسانس ن و س داره انسانم ن و س داره. اما صرف این که بهش بگیم این مهمه، نگهش دار فایده نداره. و خطرات رها کردن آزمون آزمایشی کنکور رو بگیم. یهو شروع میکردم فکر کردن که چرا من باید کتاب دینی رو واو به واو حفظ باشم که بتونم ادبیات نمایشی قبول شم؟ اول درس نامه و آموزشات لازم رو از کتاب درسی و بعد کتاب های تستی که گفتم میخوندم و بعد تست میزدم.و اشکالاتم رو از تست ها درمیاوردم و باز مطالعه میکردمشون.همین. بعد میبینیم به خاطر یه سری کشفیات علمی و نهضت اصلاح دینی و تبعاتش، یه دفعه اوضاع از اون حالت سلطه کلیسا که تو همه چیز نظر میداد دراومد. یعنی تجربه کنکوریشون مال سال قبل بود، چون هر دهه که جلو میریم کلا همه چیز کنکور عوض میشه. یعنی با اومدنش تو امتحان و بلد نبودن ما، از هزار تا چیز دیگه که سعیکردیم حفظ کنیم متمایز شده، جاش خالی شده و حالا وقتی پُرش میکنیم دیگه فراموشنمیشه. یعنی به جای این که چیزی رو یه هفته صد بار بخونید و بعد ولش کنید تا سه ماه بعد، تو زمانهای مشخصی تکرار میکنید. اما معقولتر اینه که بپرسیم رنسانس یعنی چی؟

مشاور کنکور رتبه های برتر

طبیعت هم هست، اما پشت سره و از زاویهی بالا و یه جور «ما از تو بهتریم» بهش نگاه شده. مثلا شاید اصلا تو سر کار میری و خیلی وقت نداری درس بخونی اما میخوای ادامه تحصیل بدی و در جا نزنی. مثل جعبه لاینتر. مثلا امروز میخونید و بلافاصله مرورش میکنید. مثلا میخوایم حفظ کنیم که تو دوره رنسانس انسان مهم بوده. سر زدن به کانالها یا سایتهای خبری منفی یا همنشین شدن با افراد و گروههای ناامید یکی از اصلیترین کارهایی است که برای حفظ آرامش قبل از کنکور لازم است. نکته بعد هم اینکه، اینکه کتابی برای درس روانشناسی عمومی بخوانیم یا نخوانیم، و اینکه خود کتاب هیلگارد را بخوانیم یا خلاصهاش را، کاملاً به وضعیت شما و میزان زمان در دسترس بستگی دارد. او بیشتر تمایل دارد تا خود را یک مربی تغییر و تحول خطاب کند تا یک مشاور تحصیلی. تاریخ هنر از دوره پارینه سنگی که بگیریم تا الان همیشه تحت تاثیر اتفاقای اطرافش بوده و هیچ وقت الکی تغییر نکرده. یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا براساس دانش او دروسی را مطالعه کنیم که واقعا برای کنکور شما رتبه آور است.

مشاور کنکور شدن

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور صادقی (به سادگی روی صفحه زیر کلیک کنید) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما