لیست مشاوران تحصیلی اصفهان – مشاور شما

یکی از شاگردانم می گفت: « شما بدون کمک من ؛ ویژگی های مثبت مرا کشف کردید. شوهرتم کار خوبی نکرد تو جمع سرت داد زد بچه ها برید قسمت تالار و راجع تالاری که من دیشب دیدم نظرتون رو بگید لطفا بهت گفته بودم خواب دعوا خوبه بچه ها من چند سالیه که به خاطر یه مشکلی که بوجود اومد با خونواده شوهرم قطع رابطم با خواهر شوهرام و جاریام رابطه ای ندارم دورادور از حالشون با خبرم اما رابطه ای نداریم وقتی رابطه داشتیم خیلی با هم خوب و مهربون بودیم وقتی هم جدا شدیم بدون هیچ حرف و حدیثی بود حرمتهارو زیر پا نذاشتیم ولی من دوست ندارم با کسی قطع رابطه کنم ولی دوستم ندارم خیلی با کسی رفت و آمد کنم مرسی بچه ها از انرژی مثبت تون واقعا ممنونم آخ جونم ستاره خانمه ناز نازی عزیزم ایشالا که همونطوری که میخوای میشه نیازی به خواب دیدن من نیست گلم میگن دعا قضا و قدر رو برمیگردونه هرچقدر که اون تقدیر سخت نوشته شده باشه ما همه دعا میکنیم که خونتون فروش بره و یه جای خیلی خوب باب میلت پیدا کنی آمین ندا جون میشه لطفا خواب ببینی ما خونه مون فروش رفته (آخه کل عروسی روو هواست تا خونه اوکی نشه.

کتاب سه سطحی قلمچی، ۴ تا جلد داره که ۳ جلدش مربوط میشه به تک پایه های دهم تا دوازدهم به صورت جداگونه و ۱ جلدش هم اومده و برای جمع بندی پایه، دهم و یازدهم رو با همدیگه کار کرده که شامل ۸۰۰ تا سوال میشه. باید نگاه کنیم ببینیم از اون مبحث چند تست در کنکور سراسری طرح میشه تا به ازای هر یک تستی که از اون مبحث یا فصل در کنکور میاد حداقل ۵۰ تست تمرینی کار کنیم. ضمن اینکه یک مشاور می بایست بر کلیه دروس عمومی و اختصاصی کنکور تسلط کافی داشته باشد تا بتواند ایده های طراحی تست در هر درس را بخوبی استخراج و در اختیار دانش آموزانش قرار دهد. داره. موفقیت در درس خواندن و کنکور هم همینطوره و شما باید زمان کافی و مناسبی رو برای رسیدن به خواسته و هدف خودتون بذارید. متأسفانه هدف این مشاورین تازه کار و بی دانش کمک به موفقیت در کنکور نیست بلکه کمک به فروش بسته های آموزشی مؤسساتی است که از آن حقوق دریافت می کنند و نه هدایت واقعی و دلسوزانه دانش آموزان و داوطلبین کنکور.

مشاور کنکور گرگان

تلاش من این نیست که از شاگردانم انسانهای موفق بسازم، بلکه هدف من؛ کمک برای داشتن انسانهایی ارزشمند است. ایشان به من گفتند: آقای تهرانی اگر به فرض محال من روزی شما و چیزهای ارزشمندی که به من آموختید را فراموش کنم اما هرگز احساس ارزشمند بودنی را که در من بوجود آوردید فراموش نخواهم کرد. به گزارش خبرنگار حوزه ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه در مراسم آئین رونمایی و افتتاحیه مراکز و کلینیک ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و ایجاد شبکه نیکوکاری با بیان اینکه بسیاری از مددجویان نیازمند خدمات مشاوره ای هستند، اظهار داشت: مهمترین هزینه برای مددجویان مشاوره است، امروز مددجویانی که نبود پدر را احساس میکنند نیازمند مشاوره هستند. فکر ما مدام درباره ی اینکه چرا فکر می کنیم، چگونه فکر می کنیم یا حتی چگونه به طرز تفکر خود فکر می کنیم مشغول است. روشهای ما بصورتی است که حتی دانش آموز بعد از ورودش به دانشگاه بازهم می تواند از آن برای مطالعه سریعتر و هرچه بهتر کتب دانشگاهی بهره گرفته و بهترین نمرات را کسب کند. مطالعه این ویژه نامه به داوطلبان، والدین و مشاوران توصیه می شود.

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

این تقسیم بندی سبب گشته تا داوطلبان براساس امکانات آموزشی که در اختیار داشتند با داوطلبان هم سطح خود سنجیده شوند و بی عدالتی در این سنجش رخ ندهد. بنده در مورد همه کلاسهای کنکور یا بسته های آموزشی نمی توانم اظهار نظر علمی و دقیقی انجام دهم زیرا از نحوه تدریس اساتید آن بی اطلاع هستم اما اگر آموزش مبتنی بر مفاهیم کتب درسی و به دور از فرمولهای تستی باشد، قطعاً می تواند باعث موفقیت در کنکور شود. من و دستیارانم که از رتبه های برتر سالهای گذشته سیستم ما بوده اند، بطور تخصصی روزها و ساعتهای متمادی بر روی روش فکری طراحان کنکور سراسری کار می کنیم و به همین دلیل به روشهایی کاملاً مبتنی بر کتب درسی در مطالعه دروس دست یافته ایم که درس خواندن را برای هر دانش آموزی لذتبخش و بسیار کوتاهتر نموده و باعث موفقیت در کنکور سراسری خواهد شد. پس پیشنهاد میکنم زمان مشخصی را برای درس خواندن تعیین کنید (مثلا ۶۰ دقیقه) و در این مدت زمان به هیچ وجه سراغ گوشی موبایل، تلویزیون، صحبت با دیگران و هر عاملی که باعث حواس پرتی میشود نروید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور با قیمت مناسب وب سایت خود باشید.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما