فرش قرمز زرشکی برای بازگشت ستاره ها

[ad_1]

ورزش سه: دو بازیکن مطرح فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران می توانند به محض باز شدن پنجره زمستانی به ترکیب سابق خود بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که بنا به دلایلی نمی توانند به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه دهند، هرچند شانس مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل پس از گذراندن دوران سخت در قطر و تایید پیشنهاد الدحل، سرانجام تیم العربی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و به جمع سرخ پوشان پیوست، از آن زمان با مصدومیت مواجه شد. وارد قطر شد و کنار گذاشت. همسترینگ او به طرز عجیبی به او آسیب رساند و تکرار این مشکل رابطه او را با باشگاه به عنوان یک ستاره تاثیرگذار و تعیین کننده قطع کرد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

در عین حال علی کریمی که از زمان حضورش در قطر با این تیم بازی های نسبتا خوبی داشته به نظر می رسد به دنبال تیمی بزرگتر از زرد قطری است تا به بازی خود ادامه دهد چرا که بازی در تیم ملی هدف مهم تری است. و به تیم ملی بپیوندند. او جام جهانی 2022 را در سر دارد و به همین دلیل می تواند دوباره ایران را ترک کند و پیراهن استقلال را بر تن کند. البته شایعات جدی در مورد پیوستن علی کریمی به الدحیل شنیده می شود اما باید منتظر تایید این شایعه باشیم که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از قطر به الدحیل سفر کند استقلالی ها باید این موضوع را تایید کنند. شایعه حداقل برای نیم فصل دیگر به اردوی تیم خود برگردید. صبر کن بازیکنی که از نظر آنها قهرمانی لیگ را تعیین می کند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شده بود و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت این باشگاه برمی گشت، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی وی از فوتبال قطر با پرسپولیس تماس گرفت و مذاکرات مقدماتی برای بازگرداندن او آغاز شد. . ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران بود که قهرمانی فصل گذشته اش بیشتر به خاطر سرعت و گل ها و پاس گل های چشمگیرش بود. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را از دست داده اند، سخت تلاش می کنند تا او را به جمع خود بازگردانند.

البته این دو بازیکن در مورد بازگشت خود به ایران اظهار نظری نکرده اند، اما در هر صورت باید امکان وجود داشته باشد. شما به عنوان یک فوتبالیست برتر بعید است که لیگ فوتبال قطر را خیلی دوست داشته باشید و دوست دارید در تیم محبوبی که در آن عضویت دارید به دستان هواداران خود بازگردید.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما