فردوسی پور: حیف شد هت تریک نکردیم!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، با حضور 12 تیم در ششمین دوره مسابقات حرفه ای، یادواره شهدای سلامت در مجموعه ورزشی غروی تهران پیگیری شد.

تیم فوتبال رسانه ورزشی به رهبری ادموند بزیچ و حضور چهره های کلیدی رسانه ای مانند ادل فردوسی پور که کاپیتان این تیم بود، به تیم آتش نشانی کمک کرد تا در مسابقات قبلی دوبل کسب کند. او به دنبال هت تریک در مسابقات قهرمانی و قهرمانی پیاپی فردوسی پور یاران بود.

اما چهار تساوی در هفته های اخیر باعث شده تا آتش نشانان این عنوان را کسب کنند و تیم رسانه ورزش با یک تساوی، پنج شنبه و جمعه آینده شانس نایب قهرمانی در هفته پایانی این رقابت ها را دارد.

در همین زمینه گفت وگویی اختصاصی با عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش انجام دادیم و درباره این ناکامی در هت تریک چمپیونشیپ و حضور این تیم در مسابقات حرفه ای و حرفه ای صحبت کردیم.

فردوسی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه در پاسخ به عملکرد تیم رسانه ورزش گفت: اما خودمان این فرصت را هدر دادیم و عنوان را به یک آتش نشان خوب واگذار کردیم.

وی افزود: به آتش نشانان تبریک می گویم، آنها شایسته قهرمانی در این مسابقات بودند؛ همچنین از برگزارکنندگان این مسابقات، کادر محترم و هم تیمی های خوبم در تیم رسانه ورزش تشکر می کنم، ماجرا تمام نشده است، امیدوارم که می توانیم هفته آینده نایب قهرمان خود شویم.

عادل فردوسی پور در آخرین قسمت صحبت های خود درباره عملکرد هم تیمی هایش توضیح داد: ما در سه دوره آخر مسابقات حضور پیدا کردیم و دو بار قهرمان شدیم و انشالله امسال را با نایب قهرمانی به پایان می رسانیم که فکر می کنم به پایان برسد. یک دستاورد قابل قبول است.”

گفتنی است عادل فردوسی پور که سابقه حضور آقای گلی در این دوره از مسابقات را دارد، در این دوره از مسابقات در 9 دیدار 4 گل به ثمر رسانده و آقای گلی در این دوره از رقابت های حرفه ای شانسی ندارد.

عکاس: محمد کرمعلی

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما