عکس های آئودی A4 Avant 2023 لو رفت!

[ad_1]

در رفتن تصاویر جاسوسی جدید منتشر شده از A4 Avant 2023 نشان می دهد که آئودی در حال آزمایش فنی این سدان در هوای یخی در شمال اروپا است. با این حال، به نظر می رسد نسل جدید A4 Avant تا پایان سال 2022 یا اوایل سال 2023 معرفی شود.

به گزارش فرارو به نقل از موتور 1، در حالی که بیشتر شرکت های خودروسازی در تولید خودروهای الکتریکی با هم رقابت می کنند، آئودی قصد دارد A4 Avant را با موتور احتراقی عرضه کند. مقامات این شرکت می گویند عرضه نسل های مختلف خودروهای احتراقی تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

با این حال، با توجه به چرخه عمر هفت ساله این خودرو، طرفداران خودروهای احتراقی آئودی تا سال 2030 فرصت دارند تا یک سدان سایز متوسط ​​با سیلندر و پیستون تهیه کنند.

اما به جزئیات A23 Avant 2023 برگردیم. در حال حاضر، استتار بسیار هوشمندانه کارشناسان آئودی ممکن است شما را فریب دهد، اما جلوی آن ظاهر تمیزی را نشان می دهد. به عنوان مثال، پرده های هوای عمودی روی سپر جلو بسیار نازک هستند و مه شکن ها اغلب در خوشه اصلی قرار می گیرند. همچنین دارای یک جلوپنجره کوچک تک فریم است. علاوه بر این، چراغ های باریک استاندارد و چراغ های LED گرافیکی نشان می دهد که این مدل با A4 فعلی متفاوت است. البته، مثل همیشه، آئودی بیشتر بر تکامل تمرکز دارد تا طراحی بر انقلاب. بنابراین انتظار نداشته باشید که تغییرات بزرگ و شگفت انگیزی را در آئودی A4 آوانت تجربه کنید.

ما چراغ‌های عقب ساده‌ای را در پشت خودرو می‌بینیم، اما احتمالاً فقط یک اقدام موقتی هستند و می‌توانند قبل از رهاسازی تعویض شوند. یک برش مستطیلی کوچک در بادامک در صندوق عقب نیز مکان چراغ های عقب و همچنین عرض واقعی چراغ های عقب را نشان می دهد. علاوه بر این، چراغ های جلو خطوط افقی را نشان می دهند که نشان می دهد A4 جدید دارای یک نوار نور LED یا حداقل یک نوار تزئینی گسترده خواهد بود.

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

همچنین دو لوله اگزوز نشان دهنده یک پیشرانه قدرتمند است.

با این حال، تصاویر داخل هنوز در دسترس نیست، اما می توانیم آن را با موفقیت بگوییم! اطلاعات سرگرمی دیگر از داشبورد خارج نخواهد شد. بنابراین باید منتظر حذف مدل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی نصب شده در بالای داشبورد باشیم.

اولیور هافمن، رئیس بخش توسعه فنی آئودی اعلام کرده است که A4 بعدی بهترین موتور احتراق داخلی آئودی را خواهد داشت که با برقی‌سازی بیشتر برای مطابقت با قوانین تکمیل می‌شود. اما در مورد جزئیات موتور و پیشرانه A4 آوانت چیزی نگفت.

کارشناسان معتقدند که A4 Avant 2023 BMW سری 3 برای رقابت با فیس لیفت و مرسدس کلاس C وارد بازار خواهد شد.

آئودی A4 فعلی حدود 36000 روپیه قیمت دارد، اما گفته می شود که A4 Avant 2023 قیمتی بالاتر از نسخه فعلی خواهد داشت.

تصاویر جاسوسی آئودی A4 آوانت 2023

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

(تصویر) Audi A4 Avant 2023 لو رفت!

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما