طرز تهیه دسر آلمانی در خانه

[ad_1]

اکنون که اکثر ما تمام وقت در خانه هستیم، بهتر است مدتی را صرف پخت و پز و پختن غذا کنیم. دسری که می توانیم برای عید درست کنیم، دسر آلمانی است. کمی زمان بر است، اما نتیجه نهایی لذت بخش است.

ادبیات:

کره یا روغن جامد: 100 گرم

پودر قند: نصف پیمانه

وانیل: 1/2 قاشق چایخوری

سس مایونز: 1 عدد

شهد یا عسل: 1 قاشق چایخوری مربا

شیر یا آب ولرم: یک قاشق غذاخوری

پودر کاکائو: 1 قاشق غذاخوری

مایدا: 1.5 فنجان

مواد برای دکوراسیون:

شکلات شیر ​​و کاکائو ذوب شده: به میزان لازم

مارمالاد و ژله مغزی: به میزان لازم

پودر پسته: به میزان دلخواه

پودر نارگیل: به میزان دلخواه

آمادگی و اقدام:

1. ابتدا کره یا روغن جامد را ذوب کنید، اما نه داغ. با پودر شکر و وانیل همزن به مدت 2 دقیقه هم بزنید تا کرم رنگ شود.

2. سپس سس مایونز را اضافه کنید و دو دقیقه دیگر با همزن بزنید. سپس یک قاشق چایخوری عسل یا شهد را با آب گرم یا شیر به مخلوط باقیمانده اضافه کنید و مقداری دیگر اضافه کنید سپس پودر کاکائو را اضافه کرده و با همزن مخلوط کنید. در آخر کمی آرد اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا خمیر در ظرفی جمع شود.

3. نیازی به ورز دادن آرد نیست و اگر زیاد هم بزنید داخل روغن می افتد که درست نیست. آرد آماده شده را داخل نایلون بریزید و به مدت نیم ساعت در یخچال نگهداری کنید. بعد از نیم ساعت خمیر آماده شده را به ضخامت نیم سانت داخل نایلون پهن کنید و تمام قسمت ها را صاف کنید تا کاملا یکدست شود.

4. سپس آنها را به شکل های مختلف یا گرد قالب بزنید. کف سینی فر را با کاغذ روغنی چرب کنید و دسر را کمی از هم دور کنید. وسط دسر تهیه شده از پشت ماسوله گرد را خالی کنید. دسر را به مدت 10 دقیقه در دمای فر 180 درجه بپزید و بعد از سرد شدن، شکلات شیری و کاکائویی را جداگانه به روش بن ماری آب کنید و وسط آن را خالی و غیره روی دسر را تزیین کنید. به دلخواه با شکلات، بادام، پودر پسته و پودر نارگیل تزیین کنید.

5. وسط یک دسر ساده و باز نشده کمی مارمالاد یا ژله مغزی اضافه کنید. یک دسر ساده ته آن و یک فرنی تزیین شده ته آن قرار دهید تا دسر اضافه شود.

منبع: ایرنا

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما